Jag undrar om dom får någon lön för att dom ställer upp i tv?
Eller får deras chef och personalen på gruppboendet pengar för det?
Eller föräldrarna till dom som bor där?
Helt gratis kan dom ju inte ställa upp, och sedan har dom ju släppt en DVD, den måste ju dra in lite stålar eller hur?
Vem sa han det till? Filip Hammar i publiken? Micke?
Han sa det till Aschberg. Det framgick bättre under direktsändningen av galan. Aschberg höll nämligen på och tjatade om att Tobbe skulle gå fram till micen och hålla tal.
Jag undrar om dom får någon lön för att dom ställer upp i tv?
Eller får deras chef och personalen på gruppboendet pengar för det?
Eller föräldrarna till dom som bor där?
Helt gratis kan dom ju inte ställa upp, och sedan har dom ju släppt en DVD, den måste ju dra in lite stålar eller hur?
Ja dom tjänar som fan på detta. Serien har ju nästan blivit populärare än vad vänner är utomlands. Jag bor i köping och har sett nästan samtliga detagare glida runt i limosiner och ferraris. Tex micke omsvärmas av pengakåta blondiner och äger tex krogen nr han går ut och festar. Cashen sprutar in!! Sen vet jag att tobbe håller på att bygga en lyxvilla för 25 miljoner. Inte illa för ett halvmongo
Ja dom tjänar som fan på detta. Serien har ju nästan blivit populärare än vad vänner är utomlands. Jag bor i köping och har sett nästan samtliga detagare glida runt i limosiner och ferraris. Tex micke omsvärmas av pengakåta blondiner och äger tex krogen nr han går ut och festar. Cashen sprutar in!! Sen vet jag att tobbe håller på att bygga en lyxvilla för 25 miljoner. Inte illa för ett halvmongo