Kanske finns en tråd redan,men är det bara jag som undrar om Lindas kille Mats övningskör på riktigt. Om så är fallet hur funkar det med hans handikapp?
Eller har jag missförstått det hela?
Jag gillar dom personerna och programmet skarpt.
Kanske finns en tråd redan,men är det bara jag som undrar om Lindas kille Mats övningskör på riktigt. Om så är fallet hur funkar det med hans handikapp?
Eller har jag missförstått det hela?
Jag gillar dom personerna och programmet skarpt.
Jag tror han övningskör på riktigt, för han övningskör ju med sin vän Sune lite var stans i Köping och i nästa avsnitt så får han väl sitt körkort om jag inte missuppfattat trailern till nästa avsnitt.
Jag tror han övningskör på riktigt, för han övningskör ju med sin vän Sune lite var stans i Köping och i nästa avsnitt så får han väl sitt körkort om jag inte missuppfattat trailern till nästa avsnitt.
Åfan..trodde inte personer som hade någon sorts mentalt handikapp fick ta körkort, men det är kanske en bedömningsfråga från fall till fall.
Ja ja, kul för han i så fall.
Åfan..trodde inte personer som hade någon sorts mentalt handikapp fick ta körkort, men det är kanske en bedömningsfråga från fall till fall.
Han kör nog mycket bättre än många andra "normala" som redan innehar körtkort tyvärr..
I förra omgången var han på en körskola, och där gjorde de bedömningen att han skulle få tillstång att övningsköra iallafall. Om det skulle leda till körkort eller inte kunde de givetvis inte uttala sig om.
Mats övningskör med sin vän, och går på körskola för B-körkort.
Förutom det så får vi i nästa avsnitt se honom
få sitt FÖRARBEVIS för eu-moped, där räknas "moppebil"
Och det är också en moppebil han kommer köra i avsnittet.
Just den han kör går loss på ca 110.000, så det är inga billiga saker =)
Ska bli intressant att se om han också klarar det "riktiga" kortet.