2008-02-19, 15:54
Medlem
Daniellows avatar
http://www.tv4.se/player/categories.aspx?EnableVoting=False&treeid=20042&pi d=270694&more=1&framed=
Fan vad du är underbar tobbe

Då jag bara bor ca 10 meter ifrån gruppboendet så träffar jag på och hör han ganska ofta. Han är alltid nere på lokala sportfältet och härjar under matchtid. Det sista han sa till mig var

"Ska du hemma och dricka kaffe nu din jävel" Och det var i somras.

Den kommentaren värmde mitt hjärta något brutalt.
Citera
2008-02-19, 19:20
Medlem
Kunglouies avatar
Fan vad kul det var i senaste avsnittet då Tobbe boxades, höll på att skratta ihjäl mig! Han såg så förbaskat rolig ut, såg ut som en råtta i den där hjälmen, och blicken han har! HAHAHA

Sen funderar man ju lite, tycker Linda i serien är bra mycket mer intellektuell jämfört med de andra i boendet. Tycker att hon tex. borde tycka det är lite understimulernade att konversera med Micke typ.

Förhållandet till Mats verkar heller inte heller så jätte stabilt, verkar som om Linda är den enda som bryr sig om att få det att fungera, och Mats inte orkar bryr sig så mycket. Man tycker ju nästan lite synd om Linda där.

Undrar förresten om dom har "gjort det"? Har de kommit till skott? Haha
Citera
2008-02-19, 19:29
Medlem
corpulentcowboys avatar
Jag tyckte boxningstobbe såg ut lite som denna undre figur

http://blogg.bjradio.net/grafik/upload/hakeliuskalleanka.jpg
Citera
2008-02-19, 19:58
Medlem
Ha hah ha. Tobbe liknar ju Mikael Nykvist
Citera
2008-02-20, 08:07
Medlem
Daniellows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kunglouie
Fan vad kul det var i senaste avsnittet då Tobbe boxades, höll på att skratta ihjäl mig! Han såg så förbaskat rolig ut, såg ut som en råtta i den där hjälmen, och blicken han har! HAHAHA

Sen funderar man ju lite, tycker Linda i serien är bra mycket mer intellektuell jämfört med de andra i boendet. Tycker att hon tex. borde tycka det är lite understimulernade att konversera med Micke typ.

Förhållandet till Mats verkar heller inte heller så jätte stabilt, verkar som om Linda är den enda som bryr sig om att få det att fungera, och Mats inte orkar bryr sig så mycket. Man tycker ju nästan lite synd om Linda där.

Undrar förresten om dom har "gjort det"? Har de kommit till skott? Haha

Hon sa ju i säsong 1 att mats kom in till henne och dom skulle "ha lite sex och så" :P
Citera
2008-02-20, 09:41
Medlem
Poogles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniellow
Hon sa ju i säsong 1 att mats kom in till henne och dom skulle "ha lite sex och så" :P

Det är inte möjligt. Hur ska Mats kunna veta hur man gör?
Jag tror nog inte att "ha lite sex och så" innebär att de
sprungit i mål så att säga...
Citera
2008-02-20, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Det är inte möjligt. Hur ska Mats kunna veta hur man gör?
Jag tror nog inte att "ha lite sex och så" innebär att de
sprungit i mål så att säga...

kunna veta hur man gör? Det är en mänsklig instinkt precis som att gå, andas, äta.. Jag tror helt klart att han "vet hur man gör"..
Citera
2008-02-22, 11:56
Medlem
von_Ss avatar
Läste just detta på ett annat forum:

Citat:
Kan säga att det kommer hända en sak denna säsongen som troligtvis kommer chocka en hel del tittare, själv trodde jag inte chansen skulle vara så stor att det skulle kunna hända men jag kan ju inte avlslöja ngt när det finns en del som tittar på detta.

Vad tror ni? Dör Micke?
Citera
2008-02-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Läste just detta på ett annat forum:

Vad tror ni? Dör Micke?

Nej. "Trodde inte chansen var så stor för att detta skulle kunna hända". Chansen att vi dör är rätt stor ändå
Kanske blir Linda gravid?
Citera
2008-02-22, 16:13
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Nej. "Trodde inte chansen var så stor för att detta skulle kunna hända". Chansen att vi dör är rätt stor ändå
Kanske blir Linda gravid?

Så får dom en unge som ser ut som Mats, fram med popcornen
Citera
2008-02-22, 16:22
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
kunna veta hur man gör? Det är en mänsklig instinkt precis som att gå, andas, äta.. Jag tror helt klart att han "vet hur man gör"..

jag har för mig Linda sa att dom misslyckades av nån anledning.
Citera
2008-02-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
jag har för mig Linda sa att dom misslyckades av nån anledning.

Det har väl hänt alla nångång.. Men att man inte skulle veta hur man gör tror jag inte. Det klarade ju t.om Forrest Gump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in