2008-02-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Inget bra program. Bara en massa lytes-komik, vilket inte är så kul. Tycker synd om dessa människor som exploateras.
.
Jag är ingen expert på programet men av det lilla jag sett så är jag benägen att hålla med dig. Varför görs denna serien? För vems skull? Är det för att vi ska kunna sitta och titta och glädjas åt de glada och varma och härliga människorna?

Det är verkligen bra att människor med funktionshinder syns i media, absolut. Men varför kan de inte inkluderas "överallt" istället? Är det nödvändigt med ett eget program? För mig ger det ingen positiv klang alls, det är lite som att "ja gud va söta de är. Men bra att de håller sig dääär borta så jag kan titta lite på avstånd".

Nej, hellre ett samhälle där alla kan inkluderas, överallt, alltid
Citera
2008-02-05, 17:41
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yennie
. Nej, hellre ett samhälle där alla kan inkluderas, överallt, alltid

Detta program är kanske en bit på vägen?
Citera
2008-02-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happyday
jo visst, det kan jag intyga noterade det direkt, även dom som e lite efterblivna förstår att sverige håller på att gå under.
kanske tobbe lägger en röst på SD 2010

Jo..om han nu råkar vara röstberättigad
Citera
2008-02-06, 20:58
Medlem
LoTiXs avatar
Misstänker att Mats inte alls har ett begåvningshandikapp. Han är bara väldigt väldigt lat och trivs på boendet. Underbart program för övrigt, var guld att se "lilla" Micke springa 60 meter så otroligt glad. Känns i hjärtat varje gång han kallar någon för pappa. :/
Citera
2008-02-06, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Happyday
jo visst, det kan jag intyga noterade det direkt, även dom som e lite efterblivna förstår att sverige håller på att gå under.
kanske tobbe lägger en röst på SD 2010

Argumenterar du FÖR eller EMOT SD nu?
Citera
2008-02-07, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Argumenterar du FÖR eller EMOT SD nu?

För så klart, SD är sveriges räddning.
2010 kommer SD återta vårt snart förlorade Sverige.
Tobbe e smart nog att förstå detta.
Citera
2008-02-07, 22:32
Bannlyst
håller sverige på att gå under jag är felinformerad då att vi gör de största ekonomiska vinsterna någonsin samt att fler kommer i arbete och att sjuktalen går ner drastiskt.. jag är lurad, visste inte att vi var på väg att gå under ohhh en semla mumms mumms
Citera
2008-02-08, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
håller sverige på att gå under jag är felinformerad då att vi gör de största ekonomiska vinsterna någonsin samt att fler kommer i arbete och att sjuktalen går ner drastiskt.. jag är lurad, visste inte att vi var på väg att gå under ohhh en semla mumms mumms

Gråt inga tårar SD löser allt 2010
Citera
2008-02-09, 00:40
Bannlyst
sd är ju enbart trötta gamla jultomtar som ej får till det hos kvinnfolket, därför bildas sådana klubbar där killar kan umgås och kelas, även kallad SD..
Citera
2008-02-09, 01:10
Medlem
LoTiXs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=zl67bybEALo

Det här klippet är ju det bästa jag sett i mitt liv! Kolla Mickes min i sista sekunderna innan Tobbe sätter världens bästa tal någonsin, han visste att något bra var på g!
Citera
2008-02-09, 04:40
Bannlyst
Ingen som orkar köra ut avsnitten på TPB eller liknande?, har inte tillgång till Svenska-scenen och orkar fan inte betala 49:- på Tv4anytime
Citera
2008-02-09, 07:54
Medlem
Sofftarens avatar
Garva så tårarna sprutade när jag såg dom här klippen

Tobbe på Kolmården <---1min 38sek

"Jävla djurjävel" <--- 25sek

"Best of Tobbe" <--- 6min 6sek

Kunde inte ha fått en bättre start på dagen
Senast redigerad av Sofftaren 2008-02-09 kl. 08:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in