2007-01-01, 19:01
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelHacker
Tror inte man kan regga sig för gmail. Inte vad jag känner till, vet att man kan registrera sig till andra tjänster men inte gmail.
Mkay, my bad i så fall. Finns fortfarande en massa invites att tillgå för dom som vill ha, antingen från invitestråden nån länkade till eller via PM till t ex mig.
Citera
2007-01-01, 19:20
Medlem
d-aniels avatar
ok ok ok, mitt fel där dårå, hört att man inte behöver invites längre. men jag har 50 invites, så man kan PM:a mig också ;P
Citera
2007-01-01, 20:05
Medlem
Micke7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-aniel
ok ok ok, mitt fel där dårå, hört att man inte behöver invites längre. men jag har 50 invites, så man kan PM:a mig också ;P
Jag startade tråden för att ge bort av mina invites, inte för diskussioner om det är invites som behövs eller inte! Skaffa gärna egna trådar för era diskussioner! Eller hur mod.?
Citera
2007-01-01, 20:19
Medlem
Trills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke7
Jag startade tråden för att ge bort av mina invites, inte för diskussioner om det är invites som behövs eller inte! Skaffa gärna egna trådar för era diskussioner! Eller hur mod.?
Varför ska du ge bort din invites om det inte behövs invites??
Citera
2007-01-01, 20:21
Medlem
AboXiss avatar
Citat:
Vem vill ha det? Jag har 49 invites kvar! Skicka pm, så skickar jag inbjudan

PS. Alla utom Evilpipe.

Jag tar gärna ett
Citera
2007-01-01, 21:09
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Jaru, min gissning är att modsen hellre skulle ta bort denna tråd, eftersom det redan finns trådar där man kan tigga om invites. Sedan är detta också ett diskussionsforum, så tji fick du.

PS. Jag har 96 invites kvar så jag är mycket mer hardcore.
Citera
2007-01-01, 21:14
Medlem
gudagåvans avatar
jag tar ett
Citera
2007-01-01, 21:20
Medlem
SamBams avatar
JAG HAR 97 KVAR!
Citera
2007-01-01, 21:31
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
JAG HAR 97 KVAR!
Jag hade 98 men har gett bort 2 st idag, känner att min FB-kuk bara blir större och större, LEDER JAG "GE BORT INVITES"-TÄVLINGEN ÄN??
Citera
2007-01-02, 02:49
Medlem
d-aniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Banan
Jag hade 98 men har gett bort 2 st idag, känner att min FB-kuk bara blir större och större, LEDER JAG "GE BORT INVITES"-TÄVLINGEN ÄN??
alla mina 50 försvann ... /mytomanen
Citera
2007-07-02, 23:39
Medlem
Behöver hjälp fattar inte det här med gmail alla vill ha en invite eller erbjuder invite jag regga mig precis på gmail behövde ingen invite ? kan någon förklara?
Citera
2007-07-03, 00:03
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veon88
Behöver hjälp fattar inte det här med gmail alla vill ha en invite eller erbjuder invite jag regga mig precis på gmail behövde ingen invite ? kan någon förklara?

Under gmails utvecklingsfas kunde man inte registrera sig hursomhelst. Man behövde en invite från någon som redan hade konto.

Nu kan vem som helst skaffa ett konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in