2006-12-30, 20:01
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det finns inga fula fittor, basta. Bara sådana som avviker från vad alla sjuka ideal säger.
Och det är bra, variation förnöjer. Ännu i mitt liv har jag icke stött på en 'ful' fitta, endast kanske mindre betraktansvärda - men det är inget som stör om helheten är trevlig.

finns det fula människor, folk med fula ansikten, händer, fötter, etc etc så är det väll klart att det finns fula fittor. Sen om det inte gör så mycket är en annan sak. Men att säga att det inte existerar är en lögn.
Citera
2006-12-30, 20:01
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
Du träffar en tjej hon har én fin personlighet o blabla snygg kroopp okså.men sen när ni ska ha sex så visar det sej att hon har en jätte ful fitta +bullfitta +

Brukar inte bullfitta vara något killar gillar å andra sidan ?
Citera
2006-12-30, 20:08
Medlem
pdLs avatar
Vet att den hör hemma i den andra tråden men är inte denna bara för juvlig?
http://www.blueplaya.com/film-show.asp?id=1073

-hasse
Citera
2006-12-30, 20:11
Medlem
SingleStars avatar
que?

Skulle det göra något om en tjej är orakad? Om det gör det så är väl var och varannan porrskadad. Skall man ha något naturligt hårlöst som inte är orakad så finns det uppblåsbara saker att ge sig hän till.
Citera
2006-12-30, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Skulle det göra något om en tjej är orakad? Om det gör det så är väl var och varannan porrskadad. Skall man ha något naturligt hårlöst som inte är orakad så finns det uppblåsbara saker att ge sig hän till.
Jag håller med..

Länken till klippet ovan visar en porrfitta, estetiskt perfekt enligt vissa.. bara jag som tycker det ser ut som en åttaårings fitta? sicket ideal att eftersträva..
Citera
2006-12-30, 20:13
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pdL

-hasse

Det var ett vackert exemplar. Kunde varit lite mer hamburgerstuk så hade den varit optimal.
Citera
2006-12-30, 20:14
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
finns det fula människor, folk med fula ansikten, händer, fötter, etc etc så är det väll klart att det finns fula fittor. Sen om det inte gör så mycket är en annan sak. Men att säga att det inte existerar är en lögn.
Nix. Det finns inget som heter 'fula fittor'. Kanske mindre vackra, men en fitta är _aldrig_ ful (så länge den är orörd som naturen skapat den).
Alla fittor är värda att tycka om, att älska, att använda. Även om någon inte uppfyller ens krav på hur det bör se ut mellan benen på naturens vackraste skapelser.

Citat:
Ursprungligen postat av pDL

-hasse
Medhålles å det grövsta! Mycket vacker, smakfull och en massa andra fina ord.
Citera
2006-12-30, 20:16
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Nej, jag skulle nog be henne raka sig där nere och förklara att det är lite jobbigt med hår (och äckligt).
Jaha porrskadad du med suck.
Citera
2006-12-30, 20:17
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Jaha porrskadad du med suck.

Det har inte med porr att göra. Det är ju äckligt med hår. En hårig fitta är ofräsch. Det är ok med hår ovanför, men getskägg går fetbort.
Citera
2006-12-30, 20:17
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Brukar inte bullfitta vara något killar gillar å andra sidan ?
Ingen ide han är antagligen porrskadad.
Citera
2006-12-30, 20:21
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det har inte med porr att göra. Det är ju äckligt med hår. En hårig fitta är ofräsch. Det är ok med hår ovanför, men getskägg går fetbort.
det är väl att vara porrskadad om nab vill se hårlöst överallt och tror att det är det normala. fan jag kan tända till när jag ser hår under en tjejs armar.
Citera
2006-12-30, 20:22
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
fan jag kan tända till när jag ser hår under en tjejs armar.

Det min vän, är sjukt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in