Om och isf då ni har blandat benzo o alkohol som för många bara slutar på ett sätt, typ en fet minneslucka o med massa pinsamheter osv. Är ju som vanligt sjukt individuellt.. men om man bara har en "liiten" tolerans till benzo: om man i teorin skulle ha 4mg fm1or med sej + ett gäng bärs kanske 6st, börjar med 2mg o sen känner efter. Kommer det sluta i katastrof tror ni? Va har ni för erfarenheter av just den kombon.... roppar + att supa e ju känt som våldtäktsdrogen osv men några sånna planer har jag absolut inte..
Har tidigare provat 1mg tillsammans med en del bärs, gick helt okej... mådde inte överdrivet bra men utan att göra bort sej alltför mycket får man hoppas..
Aja era erfarnheter av främst den blandningen o även andra benzos med alko? En sort jag tycker e lugnast o mest kontrollerad att blanda me alkohol är väl ändå iktorivil även då jag inte har stor erfarenhet av benzo alls ... men då jag tycker man blir rätt normal av dessa o kan ta även större doser tillsammans.
O hur äre med andningsdepprission asså sluta andas i sömnen, hur stora doser måste man smälla i sej för att ens vara på gränsen till nåt sånt? Eller äre helt lugnt med mindre doser..