2006-12-30, 15:45
Medlem
Om och isf då ni har blandat benzo o alkohol som för många bara slutar på ett sätt, typ en fet minneslucka o med massa pinsamheter osv. Är ju som vanligt sjukt individuellt.. men om man bara har en "liiten" tolerans till benzo: om man i teorin skulle ha 4mg fm1or med sej + ett gäng bärs kanske 6st, börjar med 2mg o sen känner efter. Kommer det sluta i katastrof tror ni? Va har ni för erfarenheter av just den kombon.... roppar + att supa e ju känt som våldtäktsdrogen osv men några sånna planer har jag absolut inte..

Har tidigare provat 1mg tillsammans med en del bärs, gick helt okej... mådde inte överdrivet bra men utan att göra bort sej alltför mycket får man hoppas..

Aja era erfarnheter av främst den blandningen o även andra benzos med alko? En sort jag tycker e lugnast o mest kontrollerad att blanda me alkohol är väl ändå iktorivil även då jag inte har stor erfarenhet av benzo alls ... men då jag tycker man blir rätt normal av dessa o kan ta även större doser tillsammans.

O hur äre med andningsdepprission asså sluta andas i sömnen, hur stora doser måste man smälla i sej för att ens vara på gränsen till nåt sånt? Eller äre helt lugnt med mindre doser..
Citera
2006-12-30, 18:47
Medlem
enannangångs avatar
Prova dig fram. Det man inte minns har inte hänt
Citera
2006-12-30, 18:54
Medlem
Roppishs avatar
jag brukar nästan alltid blanda benso o alkohol för det blir så mycket mer drag men man ska vara medveten om att allt verkligen kan hända
Citera
2006-12-30, 18:59
Medlem
yes men därför ja frågar :P har ingen lust o prova mej fram vid vilken gräns man blir helt cp av etc vill vara på den säkra sidan om man har lite tolle, räcker 2-4mg med bärs? För mkt? ska inte dricka mycket men blir väl ca 6 bärs..
Citera
2006-12-30, 19:49
Medlem
Tord_Ywels avatar
Får inte så stor effekt av att blanda benso med alkohol förutom med Stilnoct.
Vill jag bara komma bort brukar jag ta 4-5 Stilnoct med ett glas vodka, släcka alla ampor i lägenheten, sätta på nån depprimerande musik och lägga mig i soffan.
Citera
2006-12-30, 20:05
Medlem
fucked ups avatar
personligen tycker jag bäst om att käka benzon innan jag börjar dricka alkoholen för då slipper jag minnes luckorna, för om jag börjar blanda benzo o sprit under tiden så tappar jag kontrollen över hur många piller jag slänger i mig och slutar inte förrän alla piller är uppknapprade med feta minnesluckor som följd. En positiv bieffekt är att jag inte spyr av alkoholen som jag gör om jag inte käkar benzon till.
sprit utan benzo är som att knulla med kondom. Det funkar men är inte lika gött
Citera
2006-12-30, 20:24
Medlem
Himmler!s avatar
Just ordet "våldtäktsdrog" har att gör med att killar smular ner rohypnol i tjejers drinkar så att dom blir borta och inte minns någonting dagen efter. Däremot är rohypnol+alkohol känt för att göra folk extremt våldsamma. Believe me i`ve been there.
Citera
2007-01-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Just ordet "våldtäktsdrog" har att gör med att killar smular ner rohypnol i tjejers drinkar så att dom blir borta och inte minns någonting dagen efter. Däremot är rohypnol+alkohol känt för att göra folk extremt våldsamma. Believe me i`ve been there.

Mm ja tvivlar inte på att man kan bli de... hur som helst blev de 3mg me en hel del bärs etc o de gick bara bra iaf.. kan jag rapportera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in