2006-12-31, 12:17
Medlem
Här har du hela hängningen din J***A Mupp!
Det är samma film som Kommunisterna visar på Aftonhoran fast utan journalisternas patologiska censurivreri och ljugeri!

http://www.liveleak.com/view?i=863ce7d4a3
Citera
2006-12-31, 12:44
Medlem
Synd att Saddam är hängd, med tanke på hans grymma mustasch. I övrigt är jag kluven ifråga huruvida det var rätt. Ibland tycker jag det, ibland tycker jag inte det..han var ju en tyrann, men man mjuknar något när man faktiskt ser en person dö.
Citera
2006-12-31, 13:42
Medlem
Lupus Timiduss avatar
Undrar vad Mankan lägger fram för lustiga "bevis" för att filmklippet är fake. Man kan bara ana hur mycket fantasi liknande foliehattar igentligen har. Vill inte börja spekulera ännu då jag förmodligen bara matar på maskinen som utgör hans paranoia med fler galna tankar och funderingar. Men jag måste säga att du är väldigt underhållande och samtidigt väldigt frustrerande. Mankan for President!
Citera
2006-12-31, 13:49
Medlem
Byfånens avatar
Saddam lever ! CIA och FBI har gett honom en 7-11 butik i norra Ohio, där han säljer kakor och läsk. Fejkavrättning !
Citera
2006-12-31, 17:47
Medlem
Bob Luntas avatar
Alltså grejen med alltihopa är ju att efter 9/11 som berodde på USA, enskilda EU-parlamentariker och de andra sionisterna runt om i världen som sponsrar AlQaida anonymt och postumt (om de skänker sitt arv till något överhuvudtaget) så var USA i stort behov av visa musklerna. Precis som när de jobbade sida med sida mot Sovjet, ringde Bush ett samtal och sa nåt i stil med "Saddam, man, we just need to pretend to kick your ass a couple of years or so. Or else we'll do it for real.." Och alla vet att när vit man pratar får man inte sno hans plånbok, så vad hadde Mr.Saddam för val än att alliera sig med de andra judarna och inte bara tjäna en rejäl hacka på det, men även ha jävligt skoj på köpet. Det finns vissa brister i filmen som ska vara den så kallade "avrättningen" bland annat ska "Saddam" (marionetten) bett om att få slicka mankans paranoida hamsterpung innan och jag tror han höll med om det. Eller så är Mankan med på det och får pengar från USA för att sprida de här ryktena så de i sin tur kan skylla allt på turbanskallarna där nere och Saddams gamla anhängare . Nån borde hängas, men frågan är om det finns så mycket rep? Har ni inte funderat på vad det var för slags rep han "hängdes" med? Såg ju ut som värsta båt-tampen. Kan det varit industrihampa? Då kunde han ju både hängt och rökt på samma gång. Skit samma.

Om nån frågar mig hur jag mår så svarar jag att den hänger och dinglar...
Citera
2006-12-31, 18:36
Medlem
Lupus Timiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Alltså grejen med alltihopa är ju att efter 9/11 som berodde på USA, enskilda EU-parlamentariker och de andra sionisterna runt om i världen som sponsrar AlQaida anonymt och postumt (om de skänker sitt arv till något överhuvudtaget) så var USA i stort behov av visa musklerna. Precis som när de jobbade sida med sida mot Sovjet, ringde Bush ett samtal och sa nåt i stil med "Saddam, man, we just need to pretend to kick your ass a couple of years or so. Or else we'll do it for real.." Och alla vet att när vit man pratar får man inte sno hans plånbok, så vad hadde Mr.Saddam för val än att alliera sig med de andra judarna och inte bara tjäna en rejäl hacka på det, men även ha jävligt skoj på köpet.

Jag antar att du har dessa samtal tillgängliga för oss, eller bevis från "seriösa" källor eftersom du tydligen är säker på din sak?

Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Det finns vissa brister i filmen som ska vara den så kallade "avrättningen" bland annat ska "Saddam" (marionetten) bett om att få slicka mankans paranoida hamsterpung innan och jag tror han höll med om det.

Och vad är dessa brister du talar om? Jag själv ser en diktator som blir hängd. Svårare än så är det inte.

Nä, nog är det bara att inse. Det finns ingen konspiration.
Som agitator påpekade så har Saddam en väldigt distinkt panna, så det blir väldigt lätt att identifiera mannen i länken Mankan själv lade fram som bevis. Visst är det för härligt att skjuta sig själv i foten?
Citera
2006-12-31, 22:18
Bannlyst
Vem är det som står där bakom som har sencur för ansiktet?
Citera
2006-12-31, 22:27
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filur2k
Vem är det som står där bakom som har sencur för ansiktet?

Antingen en bödel som vill att familjen ska få fortsätta leva, alternativt så är det mankan som döljer sitt ansikte för att slippa mobilstrålningen från de proffsiga filmarna.
Citera
2007-01-01, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
Dessutom står det ju bortom alla tvivel att den "Saddam" som påståtts ha hängts, inte på något sätt liknar den Saddam som var president i Irak

Om han inte är lik Saddam, varför då ha honom som dubbelgångare?
Citera
2007-01-01, 14:25
Medlem
Varför blir det alltid såhär så fort en "kändis" dör?
Citera
2007-01-01, 15:24
Medlem
Sir.Ps avatar
Finns det inga filmer med bättre kvalité? När man får se honom dingla?
Hoppas det, så att inte personer som mankan får fler anledningar att fanisera ihop en massa smörja.
Citera
2007-01-01, 17:24
Medlem
Carpe Diems avatar
PU -> Konspirationer.
/mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem