Alltså grejen med alltihopa är ju att efter 9/11 som berodde på USA, enskilda EU-parlamentariker och de andra sionisterna runt om i världen som sponsrar AlQaida anonymt och postumt (om de skänker sitt arv till något överhuvudtaget) så var USA i stort behov av visa musklerna. Precis som när de jobbade sida med sida mot Sovjet, ringde Bush ett samtal och sa nåt i stil med
"Saddam, man, we just need to pretend to kick your ass a couple of years or so. Or else we'll do it for real.." Och alla vet att när vit man pratar får man inte sno hans plånbok, så vad hadde Mr.Saddam för val än att alliera sig med de andra judarna och inte bara tjäna en rejäl hacka på det, men även ha jävligt skoj på köpet. Det finns vissa brister i filmen som ska vara den så kallade "avrättningen" bland annat ska "Saddam" (marionetten) bett om att få slicka mankans paranoida hamsterpung innan och jag tror han höll med om det.

Eller så är Mankan med på det och får pengar från USA för att sprida de här ryktena så de i sin tur kan skylla allt på turbanskallarna där nere och Saddams gamla anhängare

. Nån borde hängas, men frågan är om det finns så mycket rep? Har ni inte funderat på vad det var för slags rep han "hängdes" med? Såg ju ut som värsta båt-tampen. Kan det varit industrihampa? Då kunde han ju både hängt och rökt på samma gång. Skit samma.
Om nån frågar mig hur jag mår så svarar jag att den hänger och dinglar...