Nu ni! Nu är jag i lite av en ovanlig situation för mej. Det är så att jag på ett bananskal ("tappat" av min 3männings sambo) halkade in på att bjuda hem en tjej och se på film hos mej.
Lessen om jag lagt tråden i fel ämne, mod: Feel free to move it.
Story: Jag var med mitt kompisgäng för att festa i den kretsen ligger min 3männig och han har en sambo (som vi kallar Carola) vars kompis hängde på oss när vi var och festade. Jag visste vem hon var sen tdigare. Men på något sätt finner jag henne mycket mer attraktiv nu än vad hon var förut. Så det ska erkännas att jag spanade in henne lite gran under kvällen
Men iaf. det hela tog fart när alla skulle gå hemmåt. Jag, hon, min 3männig och hans sambo gick hemmåt. När vi kommit hem till han (3männingen) så sa hon att hon inte ville gå hem själv. Så jag erbjöd mej att gå hem med henne, det gjorde förstås min dumma 3männing (full så han inte kan gå rakt) oxå så vi alla4 gick mot hennes hem. Jag som hoppats att få lite tid med henne själv. Men aja, tänkte jag. "Det skiter väl sej dehär oxå, som allt annat". Men! Carola rycker tag i mej och viskar att jag ska ragga på henne. Och för mej som är definitionen på blyghet när det gäller det motsatta könet är det där med att ragga inget som finns i min verklighet. Så jag försöker vara lite snäll och gullig i allt jag säger. Men det lät nog mest fumligt... Skit i det iaf.
Men när vi kommer till hennes port så drar Carola med min 3männig en bit för att jag och Hon med stora H ska kunna prata lite med varandra.
Jag är _VERKLIGEN_ nervös och fumlar ur mej något som jag inte kommer ihåg. Inget farligt iaf. Hon säger "Det blirväl lättast såhär" och ger mej en kram. Då tänkte jag typ "Jaha, synd det sket sej endå". Men sen så får jag ur mej att det vore kul att träffa henne igen. Så jag föreslår en film hos mej (Jag vet att det var det näst dummaste jag kunde ha gjort). Men ramla av förvåning så tackar hon ja. Och säger att vi ska höras av imorgon. Så jag frågar "hur?" och vi byter nummer Och vi lämnar varandra och jag vankar hemåt och sätter mej framför datorn och berättar om mitt problem på FB.
Det var storyn, jag har ibland saknat en story bakom när folk har liknande problem.... MEN! Nu kommer vi till problemet: Hur FAN ska jag gå tillväga för att få detta bra. Av vad jag har hört av Carola så gillar hon INTE killar som kör på "Ska vi knulla?" - rakt på sak taktiken.
Jag vill lixom inte tjabbla till de här nu. Snälla, missförstå mej rätt när jag säger att hon är för fin för att bara "slösas" bort.
Film? - Jag har funderat på In her shoes (I hennes skor) Men jag vet inte riktigt. Det ordnar sej nog... Annars tipsa gärna.
Men vad gör jag om den där pinsamma tystnaden kommer?
Det är det värsta som kan inträffa enligt mej. Jag blir antagligen helt stum och bär mej bara fumligt åt. Det vill jag ju inte. Men av vad jag har kunnat läst mej till (bl.a. i denna tråd av Gardell och Sonny Crockett) så är att "planera" ett samtal bara dumt.
Eftersom jag är ute på riktigt hal is när det gäller att ta hand om tjejer för min egen del. Jag har mest agerat kurator för tjejer/killar om relationer. Inte direkt varit i samma sits själv. Det är väldigt stort steg mellan säga(tänka) och göra.
Det som är så synd är att jag kommer nog inte att kunna läsa/svara förens imorgon. För att jag är så trött att jag somnade på tangentbordet menas jag skrev detta. Kommer in och reflekterar/svarar när jag vaknar. Var så säker!
Snälla FB, HJÄLP EN KILLE I NÖD!!!
Lessen om jag lagt tråden i fel ämne, mod: Feel free to move it.
Story: Jag var med mitt kompisgäng för att festa i den kretsen ligger min 3männig och han har en sambo (som vi kallar Carola) vars kompis hängde på oss när vi var och festade. Jag visste vem hon var sen tdigare. Men på något sätt finner jag henne mycket mer attraktiv nu än vad hon var förut. Så det ska erkännas att jag spanade in henne lite gran under kvällen
Men iaf. det hela tog fart när alla skulle gå hemmåt. Jag, hon, min 3männig och hans sambo gick hemmåt. När vi kommit hem till han (3männingen) så sa hon att hon inte ville gå hem själv. Så jag erbjöd mej att gå hem med henne, det gjorde förstås min dumma 3männing (full så han inte kan gå rakt) oxå så vi alla4 gick mot hennes hem. Jag som hoppats att få lite tid med henne själv. Men aja, tänkte jag. "Det skiter väl sej dehär oxå, som allt annat". Men! Carola rycker tag i mej och viskar att jag ska ragga på henne. Och för mej som är definitionen på blyghet när det gäller det motsatta könet är det där med att ragga inget som finns i min verklighet. Så jag försöker vara lite snäll och gullig i allt jag säger. Men det lät nog mest fumligt... Skit i det iaf. Men när vi kommer till hennes port så drar Carola med min 3männig en bit för att jag och Hon med stora H ska kunna prata lite med varandra.
Jag är _VERKLIGEN_ nervös och fumlar ur mej något som jag inte kommer ihåg. Inget farligt iaf. Hon säger "Det blirväl lättast såhär" och ger mej en kram. Då tänkte jag typ "Jaha, synd det sket sej endå". Men sen så får jag ur mej att det vore kul att träffa henne igen. Så jag föreslår en film hos mej (Jag vet att det var det näst dummaste jag kunde ha gjort). Men ramla av förvåning så tackar hon ja. Och säger att vi ska höras av imorgon. Så jag frågar "hur?" och vi byter nummer Och vi lämnar varandra och jag vankar hemåt och sätter mej framför datorn och berättar om mitt problem på FB.
Det var storyn, jag har ibland saknat en story bakom när folk har liknande problem.... MEN! Nu kommer vi till problemet: Hur FAN ska jag gå tillväga för att få detta bra. Av vad jag har hört av Carola så gillar hon INTE killar som kör på "Ska vi knulla?" - rakt på sak taktiken.
Jag vill lixom inte tjabbla till de här nu. Snälla, missförstå mej rätt när jag säger att hon är för fin för att bara "slösas" bort.
Film? - Jag har funderat på In her shoes (I hennes skor) Men jag vet inte riktigt. Det ordnar sej nog... Annars tipsa gärna.
Men vad gör jag om den där pinsamma tystnaden kommer?
Det är det värsta som kan inträffa enligt mej. Jag blir antagligen helt stum och bär mej bara fumligt åt. Det vill jag ju inte. Men av vad jag har kunnat läst mej till (bl.a. i denna tråd av Gardell och Sonny Crockett) så är att "planera" ett samtal bara dumt. Eftersom jag är ute på riktigt hal is när det gäller att ta hand om tjejer för min egen del. Jag har mest agerat kurator för tjejer/killar om relationer. Inte direkt varit i samma sits själv. Det är väldigt stort steg mellan säga(tänka) och göra.
Det som är så synd är att jag kommer nog inte att kunna läsa/svara förens imorgon. För att jag är så trött att jag somnade på tangentbordet menas jag skrev detta. Kommer in och reflekterar/svarar när jag vaknar. Var så säker!
Snälla FB, HJÄLP EN KILLE I NÖD!!!