2006-12-29, 22:59
Medlem
Tuffawilles avatar
Måste börja med att säga att detta är i stort sett exakt vad som hände, inget borttaget, inget tillagt. Självklart kan jag ha rört ihop lite då jag trots allt inte var nykter (även om jag faktiskt trodde det i slutet). Vill även säga att jag har vana vad det gäller hallucinogener, också i större mängder, men aldrig ALDRIG varit med om något ens i närheten av detta. Denna tripp innehåller blandade känslor, kan jag säga nu efteråt.När det galna inträffar är jag inte ens medveten om att jag är påverkad (vilket kommer märkas i texten)! Detta mina damer och herrar, är GALET!

Oväntat besök.

Jag och min kompis hade dagen innan kört på tjack. Vi gjorde som man egentligen inte borde och fiskörde lite med smålinor då och då.
Det råkade vara så att det var klet vi fick tag i som oturligt nog låg och jäste i snoken längre än vad vi velat. Hur som helst så drog vi en säng på krogen, sedan tillbaka till lägenheten för att dra mer och peppra varann med ord. Det blev slutdisskuterat framåt 11-tiden dagen därpå, men något sömn fick vi då inte! Telefoner ringde, solen sken in, inga cigaretter. Efter att ha vridit och vänt på sig en stund bestämde vi oss för att gå ner på ica och köpa cigaretter. Att tillägga så såg vi helt förstörd ut båda två.
Tiden gick och vi insåg snart att det inte var någon idé att försöka sova mer föränn det blev kväll. Som sagt, tiden gick och vi hann t.om. bära in och montera en stor bokhylla/tvmöbel (duktigt på AT!). När möbeln var klar, lutade vi oss tillbaka nöjda och inspekterade mästerverket. Måste nämna att det då var uppskattat 19 timmar sedan vi drog den sista linan. Inget rus, bara en pulserande känsla av tjacket som fastnat och portionsvis kickat. Efter att ha smällt i oss en varsin billys (inte ätit sedan frukost dagen innan) kände vi att vi förtjänade att sova. Då vi föregående natt inte hade haft något som helst att landa på ville vi ta det säkra alternativet och införskaffa oss lite benzo.
Detta löste vi genom att bjuda hem två goda vänner på besök. Bytte bort det sista tjacket mot en näve benzo som vi sköljde ned med några kalla. De var glada, vi var glada!
Lite skitsnack senare tackade vännerna för sig och begav sig hemmåt för en poker-session. ...Det är nu det sjuka börjar...

Effekten på benzon uteblev, trodde vi. Innan vi vet ordet av sitter vi på varsitt håll och betraktar diverse fenomen. Jag själv sitter förundrad och tittar på ölburkarna som under loppet av 0,7 sekunder (fråga mig inte hur jag vet det) morphas från ölburk, till människohuvud och tillbaka. Jag försöker säga vad jag ser till min vän men han är helt uppslukad av sina händer som helt plötsligt gått och fått päls! Jag (som själv nyss hallucinerat grovt) ifrågasätter min vän och frågar honom om han verligen kan ta och känna det ludna han talar om. Jag får inget svar. Tittar sedan själv ned på mina händer och upptäcker att jag blivit smittad! jävla ludd tänker jag och hämtar en öl till. Vi, som för någon timme sedan inte önskat något annat än att få sova har nu helt glömt bort vad trötthet är. - Jag är partysugen! säger jag och får medhåll. Något party blir det inte.
Istället sitter vi, likt natten innan och pratar om allt över himmel och jord. Jag har vid det här laget blivit van vid allt skumt som försigår i lägenheten och rycker inte mycket på ögonbrynen åt alla personer som går med matkassar genom lägenheten. Min vän som nu sitter en bit bort avbryter och säger att det är en skepnad påväg mot hans rikting. Jag hinner precis luta mig så jag ser skymten av den lilla flickan innan hon försvinner in i väggen. När detta upprepats några gånger har även det accepterats. På något vänster kommer vi av oss, slår oss ned i soffan igen för att luta ut mot golvet och betrakta alla enormt skickligt välgjorda bilderna. Det är förmodligen nu som jag får syn på alla spindlar som är på golvet. Jag frågar han varför han har så mycket spindlar på golvet och tycker han borde göra någonting åt det. Han håller inte med. Jag börjar räkna spindlarna som är närmast och får det till runt 15st. Han räknar han med men får inte till samma summa.
- Kolla i sängen!
Det ligger en kvinna i sängen med en mun som får Aerosmith att blekna totalt. Jag går fram mot sängen och hon försvinner. När jag satt mig i soffan igen ser jag genom en glipa under bordet en hand bland täcket. Men när jag närmar mig är det ingen där igen. Jag slänger mig i sängen och kliver sedan upp igen. Varför vet jag inte, jade hade väl lust. Allt detta och mer som jag inte kommer ihåg får mig att känna ett spökligt obehag som sedan vänder i kontroll och maktkänsla (skumt men sant). I samma veva ser både jag och min vän hur sängen faktiskt lyfter från marken en dryg decimeter för att sedan landa igen. Min vän blir helt förskräckt, men jag är helt oberörd. Han frågar mig varför jag inte är rädd, och får svaret - Det ska vara såhär, jag vet det, jag är van (har aldrig varit med om något liknande). Att tillägga är att i allafall jag HELT glömt bort allt vad droger heter och har inte en tanke på att allt skulle vara inbillning. Jag är i detta läge helt uppslukad av en kraftfull skön "ettmedallt-känsla". Sängen som för en kort sekund varit tom börjar nu röra sig myllrande. Innan vi vet ordet av är lägenheten full av diverse kryp och insekter. Det är mest småskit som jag och min modige vän inte bryr oss om. Det riktiga bestarna håller sig vid sängen som vi står på ett betryggande avstånd ifrån. Visst är det lite småkryp som tar sig in i byxbenen men inget vi inte klarar av! Vad som verkligen skrämmer oss är de tre stora varelserna som sakta tittar fram under täcket. Två av de tre har krabbliknande klor och den i mitten mer spjutlika taggar. Det klarnar nu upp för mig (på ett oklart sätt) att det är dessa tre monster som kontrollerat sängen och fått den att lyfta, inte några stackars spöken som jag tidigare trott. Jag får även klart för mig att de förstår oss, svenska alltså. Detta genom en slags telepati. Både jag och min kompis ser hur sängen rör sig på mitt komando. Jag inser snart vilken chans detta är! Dessa varelser kanske kan ge oss åtminstonde något svar på sånt som man aldrig kommer få veta! Jag säger till min kompis att vi måste gå ut, fort! Vi tar på oss jackorna, säger till varelserna (som förstår oss som sagt) att vi ska ut en sväng men att dom ska vänta kvar! Väl ute i trapphuset är det fullt med kryp och smådjur. Mestadels mosade, någon vid liv. Vi går ner på markplanen och jag går ut. Hur det nu var så har min kompis gått ned till källarplanet och där sett en till sorts djur som han kallar för "slemmisar". Jag förklarar nu för han vilken möjlighet detta är! - Vi kan bli rika! Vi har alltså fullt med djur som aldrig tidigare skådats med en inteligens över en människas, HÄR I LÄGENHETEN! Jag inser att vi inte kan klara detta själv, vi behöver hjälp. Vi kan inte klara att fånga in dessa varelser själva!
Problemet är att vi inte kan ta hjälp av vem som helst. Vi kan ju riskera att bli bestulen på vår upptäckt! - Vi måste ringa någon som vi verkligen kan lite på!
- Jag vet! Vi ringer min farsa, han hjälper oss gärna! Har vi tur följer morsan också med som extrahjälp! Med telefonen i handen och ciggen i munnen växlar jag min blick mellan skärmen och trottoaren som är fylld med småkryp. De flest mosade, någon vid liv. Såg även en skorpion också men den var inte så viktig i detta läge!
Jag knappar in numret och trycker på grön lur. ...inget svar! Trycker på återuppringning, YES! Morsan svarar! Jag förklarar för henne att hon och farsan genast måste komma hit och hjälpa till att fånga in alla superintelligenta-aliendjur som har högkvarter i min kompis lägenhet. Hon förstår precis och svarar att dom ska klä på sig och fara direkt. - Klä på sig?! Innan jag får svar har jag tackat och lagt på. Vid det här laget är vi framme vid kiosken där vi tänkte köpa en varsin cola. Till min förvåning märker jag att det är stängt! Hur kan det vara stängt? Det stänger ju 22:00?! Jag tar upp mobilen och kollar på klockan. Den är 03:47... Såpass tänker jag och vi börjar gå tillbaka.
Väl framme vid trapphuset säger jag att jag vill se dessa "slemmisar" min vän talat om. Han vägrar bestämt gå ner dit igen men visar som tröst ett häftigt slemspår.
- Just ja! Ringer farsan som nu är påväg och ber han köpa med två 50cl cola. Utanför dörren i trapphuset krälar ett milimetertunt djur som på något vänster gjorde en j'vla massa kartor, liknande de på eniro. Kartorna var målade på stenplattorna och innehöll pilar och instruktioner, men jag hade inte tid att kolla närmare. Måste in och kolla till superdjuren! - Vänta! Måste kolla brevinkastet så inte en sån där stor med klor lurpassar! Det var lugnt, så vi gick in och stängde dörren. Jag gick snabbt fram, lutade mig in i rummet för att kolla till sängen. Där var inte de tre stora monstren... men en j'vla massa annat!

Forts nedanför! -------------->
Citera
2006-12-29, 23:00
Medlem
Tuffawilles avatar
FortsÄttning!

Vi såg, fiskar med två ben, féer och allt möjligt! Jag blev överlycklig och såg framför hur jag skulle bada i pengar efter att ha sålt iväg rubbet till något forskningsinstitut! Jag slängde mig efter hemtelefonen som låg på golvet i vardagsrummet, drog med mig luren hela vägen till toaletten och satte mig. Allt detta för att inte djuren skulle höra vår hemska plan och hinna smita! Denna gång ringde jag morsan. I ett snitt på 100 ord i sekunden fräste jag ut allt jag hade sett! Till min besvikelse lät hon inte lika uppspelt och förväntansfull som jag hade trott! Sen helt plötsligt så ser jag hur badkaren börjar vidgas. Det är någonting under det! En svart stor varelse börjar försöka klämma sig ut och helt förskräckt skriker jag till, rakt i luren! - HJÄLP!!!! VI KAN INTE VARA HÄR INNE! KOM FORT FÖR F'N! Jag säger hej och slänger på luren. Min vän är redan halvägs genom dörren efter mitt dödsskrik. Vi pustar ut i korridoren då farsan ringer och säger att dom är framme. - Äntligen! Jag går ner och öppnar dörren, möter knappt deras blick utan börjar genast berätta om hur otroligt det de ska få se är! Jag ber min kompis gå in och kolla läget i lägenheten medans jag visar kartmakaren i korridoren. - VA?! Han är inte där! Konstigt, men vi har i allafall det bästa kvar!
Vi går in allihop och när kommer in i rummet så ser vi... ATT SÄNGJ'VELN ÄR TOM! Typiskt! Det är sånt här som alltid händer! Frustrerad springer jag runt och letar!
Som tröst så ser jag i allafall en av alla de mindre varelserna. - Kolla där då! Jag pekade på den nästan genomskinliga varelsen som såg ut att vara uppbyggd av pinnar av något slag. Min kompis började då förklara för mina föräldrar om den. Han förklarade att t.ex. när djuret blir skrämd så löser det upp sig till vatten och kan sedan långsamt bygga upp sig själv igen. I samma ögonblick såg jag djuret göra exakt det. - Tufft va! Sa jag till morsan, men hon sa att hon inte såg någonting. Jag som självklart trodde det berodde på att hon såg dåligt, blev irriterad över att hon inte tagit med glasögon! Kliv inte med skorna i soffan sa morsan. - JAG VILLE JU INTE BLI BITEN?! Jag är ju inte så dum så jag lämnar mina fötter oskyddade! Farsan som ser ut att hållt inne en irritation säger spänt att det bara är jag och min vän som kan se dom! - VADÅ BARA VI?! Vad menar gubben?! Det är ju bara så att han har för dålig syn för att kunna se en nästan genomskinlig varelse i det dåliga ljuset. Sen slog det mig att han menade att det var inbillning, att vi hallucinerade! - DU TROR JU BARA VI HAR KNARKAT DU! Fick inget svar så jag fortsatte leta varelser som var lite lättare att se! Jag menar, någon måste dom ju se! Dom finns ju! Jag har inte knarkat, vad är det? Både jag och min vän letar och letar, och jag som har ett ganska hett temperament blir så galen av farsans suckande så jag skriker åt honom att gå och sätta sig i bilen! Vi letar och letar och till slut, bakom soffan så ser jag en gul orm-ödla vid lampfoten. - DÄR! KOLLA! Morsan gick fram och lutade sig över soffkanten för att kolla. Jag får panik och skriker, helt seriöst, allt vad jag orkar - AKTA! VARFÖRSIKTIG! Visst ville jag att morsan skulle se ormen, men inte heller bli biten! Jag fick aldrig något svar på om hon såg ormen eller inte så jag antog att hon gjorde det. Nu gällde det att hitta åtminsonde ett av det tre stora krabb-monstren för att även få farsan att se! Vi lyste under sängen, kollade lådor, under soffan, kylen, frysen, ALLT! Men det var som jag befarat... de sluga j'vlarna hade hört vår plan och tagit till flykten. - SJÄLVKLART! Att jag inte insåg det med en gång och gick ut så fort jag skulle prata! Nu började både farsan och morsan säga att vi skulle följa med hem och sova, där det inte fanns en massa ormar och monster. - ÅÅÅÅHHHH! Varför kunde dom inte varit kvar så kunde farsan sett dom, hjälpt till att fånga åtminstonde EN! Bli rika och glada! Så småningom så gav vi upp då jag hittade vad jag trodde var rymningsvägen, en bred springa i golvet under sängen. Aja, vi får kolla mer i morrn då tänkte jag. Vi tog jackorna och drog. Jag var så less att vi inte hade hittat någon av de stora. Påväg ned i trappen från bakgården såg jag att det längst ned låg en hel liten minifamilj. Skulle tippa på att de vuxna var runt 15cm. En av dom hade fastnat i en liten grop, men jag orkade inte hjälpa han för jag var så less. Blev dock lite gladare när vi satte oss i bilen. Där låg ju en varsin coca cola som jag varit så sugen på! Typiskt... tänkte jag hela vägen hem. Min kompis tänkte nog samma sak som fått sin lägenhet totalförstört av rymdmonster Min kompis kom på att han istället ville sova hos sin morsa så vi for förbi där en sväng också. Jag kom in, satte mig vid datorn, klockan var runt 05:30. Sen ringde min kompis morsa och ville snacka med min morsa. Jag sa okej och la på. Sen gick jag och la mig. Skönt att få sova efter en sån dag tänkte jag. Blir att ta nya tag i morrn och fånga den där j'veln.

--------------------------------------------------------------
Kan säga som så att detta har satt mig i en jobbig situation minst sagt.
Ännu sämre vill jag påstå att det gick för min trogne vän som efter denna skandalkväll kan bli av med lägenheten. Kan tillägga att min kompis morsa jobbar inom detta, då med fel inställning om jag säger så. Jag väntar nog en rejäl säck med skit jag med då detta kan vara slutet på mina "fria" dagar.
Nu är inte detta allt som snurrar i mina tankar. Vad som ledde till att det blev som det blev är i grunden att vi faktiskt hade en gemensam hallucination!
Jag menar, jag var så säker på att det var på riktigt, för jag var inte ensam om att se det! Vad jag trodde så var det omöjligt! Detta hade ju aldrig hänt om jag var ensam om att se det! Så snälla! Om ni vet något så skriv för jag måste få veta hur det funkar! DET SKA JU INTE FUNKA?! Om man inte delar hjärna!

EDIT: Måste bara lägga till lite saker vid sidan om.

1.Jag är fullt medveten om att hjärnan i det tillstånd jag befann mig kan skapa saker genom att någon annan säger det. Det kan t.ex. vara svaret på de luddiga händerna jag skrev om i början. Men vad det inte svarar på är hur jag och min vän EXAKT SAMTIDIGT blir kall och ser sängen sväva UTAN att vi tittat mot varann eller öppnat munnen.
Om inte det räcker så kunde han dagen efter utförligt beskriva en ovanlig larv som vi båda såg men inte sa någonting om.
Kan ni hjälpa mig med den frågan så är jag evigt tacksam för jag måste veta!

2.Jag anser mig relativt erfaren.
Det var inte mängden som skapade detta.

När jag såg Knerpsters avatar så slog det mig. Jag har nog fått en julklapp i efterskott. Vad jag menar är att i Fear and Loathing, filmen som jag sett 1000ggr (aldrig nykter) är hunter och gonzo i ett stadie, en version av verkligheten så nära det jag och min kompis upplevde.
När jag tänker tillbaka så ser jag skrämmande likheter. Hur jag tänkte likt hunter, hela grejen att acceptera en så skruvad verklighet! Han ifrågasätter aldrig allt skumt som händer, för det är ju verklighet. Det var exakt samma i mitt fall. För er som sett filmen... scenen i baren när alla förvandlas till dinosaurier! Vad jag menar med julklapp är att jag så gärna velat uppleva den där sjuka känslan, och jag tror jag har fått det, helt ärligt. Jag säger inte detta som något Hunter S thompson fan utan för att det faktiskt är riktigt nära det jag upplevde! Jag kan ju dra en slutsats iaf, var försiktig med vad ni önskar. . .
Citera
2006-12-29, 23:09
Medlem
micke_hs avatar
Drugs are bad MMMMKAY?!?!?...du har nog fantiserat ihop allt...även detta inlägg. Gå och lägg dig för fan.
Citera
2006-12-29, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffawille
Så småningom så gav vi upp då jag hittade vad jag trodde var rymningsvägen, en bred springa i golvet under sängen.

Galet värre
Citera
2006-12-29, 23:19
Medlem
High Lifes avatar
Grym tråd aso, fuck alkohol!
Citera
2006-12-29, 23:22
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Men herregud... Vad i helvete har ni gjort??
När du sa sjuk tripp i telefonen så trodde jag ni hade sett några gubbar med hatt, det har jag gjort (ibland) då jag tagit Xanor innan jag somnar du vet. Ibland t.o.m en hel puplik, då jag tar benzo för att landa efter E.
Men vad fan, alltså.
Varför ringde ni föräldrarna??
Varför ringde ni inte OSS?

Ja, det var bland det sjukaste (allra sjukaste tror jag också) jag hört alltså.

Fan jag måste läsa om rapporten igen, hoppas jag har läst fel alltså.

Jag iofs väldigt avis på alla era hallisar (såna får ju inte ens jag på syra), men det var jordens misstag att ringa hem alltså.. Herregud..

Hoppas det ordnar sig med päronen iaf, vi hörs/e
Citera
2006-12-29, 23:30
Medlem
Tuffawilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Men herregud... Vad i helvete har ni gjort??
När du sa sjuk tripp i telefonen så trodde jag ni hade sett några gubbar med hatt, det har jag gjort (ibland) då jag tagit Xanor innan jag somnar du vet. Ibland t.o.m en hel puplik, då jag tar benzo för att landa efter E.
Men vad fan, alltså.
Varför ringde ni föräldrarna??
Varför ringde ni inte OSS?

Ja, det var bland det sjukaste (allra sjukaste tror jag också) jag hört alltså.

Fan jag måste läsa om rapporten igen, hoppas jag har läst fel alltså.

Jag iofs väldigt avis på alla era hallisar (såna får ju inte ens jag på syra), men det var jordens misstag att ringa hem alltså.. Herregud..

Hoppas det ordnar sig med päronen iaf, vi hörs/e

Jadu, jag sa ju att det var galet, och helt jävla sant dessutom.
Haha ja varför ringde jag inte er?! Svaret står i tråden.
Helt enkelt så insåg jag inte att jag var skev! jag hade totalt glömt bort att vad droger heter! Och som jag skrev så när något sånt här händer så vill man ringa den/de man kan lita på bäst! alltså jag litar ju på er också men du förstår väl vad jag menar! ens föräldrar skulle ju inte råna en direkt! Sen tänkte jag inte..ne jag ringer inte er utan det första som kom upp var, ring farsan!

fattar du? sen ja......... helt jävla otroligt. jag har alltid precis som du varit avis på alla dessa RIKTIGA hallucinationer! Har själv inte fått en hallis med öppna ögon förutom lite spiraler och sånt! men nu kan ja säga annat!

Sen hur det kan bli sådär?! :P var ju inte första gången man tog benzo som landning direkt. alltså jag kanske har hittat receptet! för alltså.. inget av det jag tog var ju direkt hallucinogent... men tillsammans.. ne ja tror nog allt annat hallucinogent kan slänga sig i väggen.. det krävs en ganska skruvad uppfattning innan man ringer sinda föräldrar och ber dom komma och hjälpa till att fånga in aliens xD
Citera
2006-12-29, 23:36
Bannlyst
Ja, jag måste ju skriva nått jag med.
För det första var det en bra rapport.
Jag är också avundsjuk på det ni fick uppleva, nästa så avundsjuk att jag sneglar på Imovanen och Stesoliden själv.
Men ringa hem, var bland det dummaste jag hört, det måste ju vara det sista man tänker i er situation, men tydligen inte, då ni TRODDE det var verkligt till 100%.

Ja, jag hoppas allt går bra, ni får ju hävda inför föräldrarna att ni var fulla och totalt slutkörda, så kanske det går bra. GL.
Citera
2006-12-29, 23:44
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffawille
Jadu, jag sa ju att det var galet, och helt jävla sant dessutom.
Haha ja varför ringde jag inte er?! Svaret står i tråden.
Helt enkelt så insåg jag inte att jag var skev! jag hade totalt glömt bort att vad droger heter! Och som jag skrev så när något sånt här händer så vill man ringa den/de man kan lita på bäst! alltså jag litar ju på er också men du förstår väl vad jag menar! ens föräldrar skulle ju inte råna en direkt! Sen tänkte jag inte..ne jag ringer inte er utan det första som kom upp var, ring farsan!

fattar du? sen ja......... helt jävla otroligt. jag har alltid precis som du varit avis på alla dessa RIKTIGA hallucinationer! Har själv inte fått en hallis med öppna ögon förutom lite spiraler och sånt! men nu kan ja säga annat!

Sen hur det kan bli sådär?! :P var ju inte första gången man tog benzo som landning direkt. alltså jag kanske har hittat receptet! för alltså.. inget av det jag tog var ju direkt hallucinogent... men tillsammans.. ne ja tror nog allt annat hallucinogent kan slänga sig i väggen.. det krävs en ganska skruvad uppfattning innan man ringer sinda föräldrar och ber dom komma och hjälpa till att fånga in aliens xD
Ja, kära nån.. Vilken jävla kväll alltså, eller natt..
Ja, där har vi kanske receptet. Haha.
Tjack, vaken i 20 timmar efter sista linan, alkohol och så lite benzo. För inte var det speciellt mycket.
Jodå, jag förstår nu, eller inte.. Haha..
Jag har ju aldrig ens varit i närheten att tro på något då jag tagit något så det blir sådär.
Jag är ju alltid medveten om att jag tagit något, och EFTERSTRÄVAR de som ni såg i natt.
Fan, ni skulle ju ringt Anticimex och beställt en akutsanering av alla ludna varelser.. Haha..Tänk deras min när de hade anlänt till lägenheten..
Hade vi nog fått hälsa på er på ett Mentalsjukhus i fortsättningen..

Ja, jag fick mig kvällens chock (OCH skratt) och så iallafall.
Citera
2006-12-29, 23:45
Medlem
Tuffawilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furio
Ja, jag måste ju skriva nått jag med.
För det första var det en bra rapport.
Jag är också avundsjuk på det ni fick uppleva, nästa så avundsjuk att jag sneglar på Imovanen och Stesoliden själv.
Men ringa hem, var bland det dummaste jag hört, det måste ju vara det sista man tänker i er situation, men tydligen inte, då ni TRODDE det var verkligt till 100%.

Ja, jag hoppas allt går bra, ni får ju hävda inför föräldrarna att ni var fulla och totalt slutkörda, så kanske det går bra. GL.

Just det som är så sjukt! Jag var ju helt säker på att det var sant! Jag menar, det är ju ett mardrömsscenario att ens föräldrar ska se en när man är som mest borta. sen fixade jag just det scenariot på egen hand av egen vilja! Det säger nog en aning om vilken sjukt tripp det var. sen just det där att jag delade hela trippen med en annan! det ska inte vara möjligt! visst, säga att jag var full hahaha, även om jag aldrig hade tagits för nånting sånt innan så hade det aldrig gått. jag inser ju idag hur skev jag var! visst gav det mycket problem.. men det jag undrar mest över nu är just hur man kan dela en hallucination sådär?! var ju inte bara en hallucination utan en helt förändrad verklighet! det är det jag måste ha svar på! om det ska vara möjligt måste hjärnorna vara länkade el. t.om. en och samma! för det är omöjligt att två hjärnor skapar samma sak... om det nu inte var verkligt? förstår du hur jävla sjukt! ja måste ha svar!
Citera
2006-12-29, 23:51
Medlem
Tuffawilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ja, kära nån.. Vilken jävla kväll alltså, eller natt..
Ja, där har vi kanske receptet. Haha.
Tjack, vaken i 20 timmar efter sista linan, alkohol och så lite benzo. För inte var det speciellt mycket.
Jodå, jag förstår nu, eller inte.. Haha..
Jag har ju aldrig ens varit i närheten att tro på något då jag tagit något så det blir sådär.
Jag är ju alltid medveten om att jag tagit något, och EFTERSTRÄVAR de som ni såg i natt.
Fan, ni skulle ju ringt Anticimex och beställt en akutsanering av alla ludna varelser.. Haha..Tänk deras min när de hade anlänt till lägenheten..
Hade vi nog fått hälsa på er på ett Mentalsjukhus i fortsättningen..

Ja, jag fick mig kvällens chock (OCH skratt) och så iallafall.

ja, som du säger, inte var det mycket. men det blev mycket! snacka om effekt! Ne det är ju samma här! innan detta har jag aldrig haft en hallucination som jag trott varit riktig eller ens någonting som passat in i verkligheten över huvud taget.. jag har fått en överdos på hallisar kan jag säga! Jag kan ju inte heller säg att jag njöt av någon tripp då det hela för mig var så nyktert och verkligt som det kan bli!
Citera
2006-12-29, 23:55
Bannlyst
Va det verkligen benso ni fick?
Kanske stilnoct ni fick.

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto