Jag behover valdigt manga slumpmassigt utvalda svenska privata telefonnummer men eftersom jag ar i utlandet sa kan jag inte bara sla upp en telefonkatalog. Det ar ganska jobbigt att hitta pa namn och sla upp pa eniro.se . Det blir dessutom ostrukturerat och rorigt. Sa om nagon har en lank till en sida med en lang lista med namn och telefonnummer, likt vita sidorna. Det far garna vara sorterat pa geografiskt omrade.
Om det inte finns sa kanske ngn vill scanna in sidor ur sin telefonkatalog och skicka till mig???
Om du ringer hem till mig så får du smaka på näven! :shoot2:
Har en rätt sjysst lista på telefonnummer, men hatar folk som ringer och försöker kränga en massa skit, så den listan kan du glömma!
Jag behover valdigt manga slumpmassigt utvalda svenska privata telefonnummer men eftersom jag ar i utlandet sa kan jag inte bara sla upp en telefonkatalog. Det ar ganska jobbigt att hitta pa namn och sla upp pa eniro.se . Det blir dessutom ostrukturerat och rorigt. Sa om nagon har en lank till en sida med en lang lista med namn och telefonnummer, likt vita sidorna. Det far garna vara sorterat pa geografiskt omrade.
Om det inte finns sa kanske ngn vill scanna in sidor ur sin telefonkatalog och skicka till mig???
Varför behöver du en massa telefonnummer för då? äcklig telefonförsäljning?
testa o ladda ner Gula.Sidorna.Plus.2004 jag kommer inte ihåg hur man sökte i det programmet men det kan räcka o skriva ett riktnummer så kommer alla upp med det riktnr
o mej rör det inte om du e telefonförsäljare ,hos me få du alltid upptaget ( jag har vidarkopplat till mej själv) har endast hemtelefon för adsl