Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Som bekant så går det inte och byta namn om man tröttnat på användar-namnet som används på FB. Jag fick öppna Calico Jack istället för BMW Power för 1 år sedan efter att frågat moderatorena om att byta nick och fick tips att göra så istället och efter det medelade jag några moderatorer. Vilka av er har bytt användare-namn genom att öppna nya konton? En sak till, måste man alltid medela moderatorerna om man gör så?
Det verkar komma fler och fler nya användare som verkar väldig insatta i vissa ämnen för att vara "nybörjare" tycker jag.
att fråga vilka som bytt nick hör inte hemma här, känns ganska ointressant också.
om du tröttnar på ditt nick och byter behöver du inte meddela någon. är du aktiv med dina båda konton så är det ena kontot en smurf till ditt "huvudkonto", och är okej så länge du inte diskuterar med båda användarna i samma tråd.
jag förstår inte riktigt sista frågan du ställer. bara för man är ny så är man helt inkompetent och man utbildas alltså på flashback? med andra ord så är skola och utbildningar i riktiga livet totalt onödiga? nej. det är en självklarhet att det tillkommer nya medlemmar som är bra på en eller flera grejer och gladeligen delar med sig av sin kunskap.