2006-12-27, 02:11
Medlem
Hamstrutss avatar
jo såhär ede :/

tjejen dumpa mig 2 dar innan ja fyllde 20 så nu sover ja på soffan hos morsan.
nu är de så att när vi bodde ihop så betalade ja hennes räkningar en gång för att hon inte hade råd, sen fick ja tag i en 120gigs hdd av en polare som tjejen krävde för att hon hade så lite utrymme i sin dator, så hon fick "låna" den så länge.
aja, nu sitter ja här å bråkar me idioten på msn, hon är dryg som as och påstår att ja inte kan kräva pengarna eftersom hon betalade maten....ja betalade maten ibland men inte oftast...och disken påstår hon att hon fått.
så nu har hon blockat mig på msn å svarar inte på mina sms.

ja vill ha hdd:n och pengarna för att på sätt å vis hämnas...för under julen och min födelsedag har hon skickat sms å skrivit: ja längtar tills ja får suga nån annans kuk osv..
allmänt ondskefull mot mig, varför vet ja inte.
hon har blivit som helt förbytt och de går inte prata med henne.

ska ja skita i disken å pengarna eller dra ut på de för att få de ja vill ha som egentligen är rättmätigt mitt?

//ham
Citera
2006-12-27, 02:15
Medlem
filofaxs avatar

Om jag fick såna sms skulle jag skita i alla materiella ting och springa så långt åt andra hållet jag bara kunde komma..!

Har du inte kvar nyckeln? Stod lägenheten på henne eller varför sover du på din mammas soffa?
Citera
2006-12-27, 02:16
Medlem
Offices avatar
Ska du hämnas så hämnas med lite stil och klass, att hämnas genom att vilja ha tillbaka en gammal hårddisk är inte något att sträva efter.
Citera
2006-12-27, 02:19
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax

Om jag fick såna sms skulle jag skita i alla materiella ting och springa så långt åt andra hållet jag bara kunde komma..!

Har du inte kvar nyckeln? Stod lägenheten på henne eller varför sover du på din mammas soffa?

jag har kvar nyckeln och ska hämta mina möbler, dator osv. 2 veckor efter nyår.

allting stod på henne, lägenheten, internetet, telefonen osv, eftersom ja inte hade fast jobb när jag bodde där.

efter hon gjort slut drog ja till min hemstad igen 12mil bort.nu sitter ja här utan lägenhet / jobb.har ingen annanstans å ta vägen förutom min mammas soffa
Citera
2006-12-27, 02:21
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
jag har kvar nyckeln och ska hämta mina möbler, dator osv. 2 veckor efter nyår.

allting stod på henne, lägenheten, internetet, telefonen osv, eftersom ja inte hade fast jobb när jag bodde där.

efter hon gjort slut drog ja till min hemstad igen 12mil bort.nu sitter ja här utan lägenhet / jobb.har ingen annanstans å ta vägen förutom min mammas soffa
Jag förstår..

Men du.. Om det nu var så att hon oftast handlade mat så kanske det går på ett ut med de där räkningarna du betalade?

Men varför blev hon såndär? Har du gjort något dumt som du utelämnar?
Citera
2006-12-27, 02:22
Medlem
Waldo.Lydeckers avatar
Vilken tur att ni inte har barn. Å andra sidan kanske vårdnaden om hundratjugigiggaren är en viktigare fråga när man är 20.
Citera
2006-12-27, 02:22
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Jag förstår..

Men du.. Om det nu var så att hon oftast handlade mat så kanske det går på ett ut med de där räkningarna du betalade?

Men varför blev hon såndär? Har du gjort något dumt som du utelämnar?

jag kastade en apelsin i golvet när vi bråkade...
Citera
2006-12-27, 02:24
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Nej men allvarligt nu
Gjorde du det samtidigt som du sa att om hon inte gjorde som du sa så skulle du göra samma sak mot henne som du gjorde med apelsinen?
I så fall kanske jag förstår varför hon blev som förbytt..
Finns ingen annan rimlig förklaring?
Citera
2006-12-27, 02:28
Medlem
Hamstrutss avatar
ska förklara de där med apelsinen

jag är en väldigt lat person, som automatiskt stänger av väckarklockan när den ringer och somnar om.
hon fick väcka mig typ varje morgon när ja skulle upp å jobba.
men när jag sov och hon skulle försöka väcka mig så sov jag fortfarande och skrek saker i sömnen....elaka saker som ja skäms för
hon orkade inte mer, och blev mer och mer sur för varje dag.
dom 2 sista dagarna innan lovet hade ja bestämt mig för att inte jobba. men hon fortsatte å försöka väcka mig så vi bråkade som fan i 2 timmar...sen sa hon en elak grej. så ja tog en apelsin å slängde i golvet, hennes gensvar blev: nu flyttar du ut härifrån...sen blev de inget mer.

sen dess har hon varit sjuk i huvet och är som helt förbytt.
Citera
2006-12-27, 02:28
Medlem
TripPels avatar
Citat:
Ojojoj.

Glöm disken, hyran och framförallt subban. Ta bort henne från telefonboken samt MSN och kontakta aldrig henne igen.
Citera
2006-12-27, 02:30
Medlem
Hamstrutss avatar
så pengarna och disken vill jag ha för att hon tankar väldigt mycke greys anatomy och ally mcbeal å sånt skit, så hon har lite utrymme.
sen pengarna vill jag ha för hon ska betala alla räkningnar som kommer och hon har inget jobb.det va hon som började så ja ska hämnas..
Citera
2006-12-27, 02:32
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripPel
Ojojoj.

Glöm disken, hyran och framförallt subban. Ta bort henne från telefonboken samt MSN och kontakta aldrig henne igen.

låter som en mycket fin idé. bara de att jag har 2gig ledigt på min egna dator, och ja har ingen lust att köpa ny, sen behöver ja pengarna till en wii konsol
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in