2006-12-26, 13:18
Medlem
Knark bullens avatar
Hejsan,
först och främst så kunde jag inte hitta något bättre forum att posta detta i så det fick bli här.

Ja, nu när det är mellandagas rea och allt så funderade jag på att skaffa mig en mp3 spelare. Då kommer den svåra frågan, vilken ska man ta??
Funderade på en Ipod med 30gb minne, men kom på att mina pengar kanske inte skulle räcka till. Kollade runt lite på elgiganten, onoff, expert, siba och net on net. De flesta var välldigt dyra i mitt tycke.

Någon som skulle kunna rekommendera en mp3 spelare eller fler?
Jag letar efter 8gb minne+, så billig som möjligt men ändå inte dålig kvalite.. ni förstår nog.

Tack på förhand!
Citera
2006-12-26, 13:32
Medlem
Squalos avatar
Några reaspelare out of the blue...

Sony NW-A3000 Violet 1300 kr på siba (20 GB)
iAudio M5 1630 kr på Onoff (20 GB)
MPIO HX100 1900 kr på Cdon (20 GB)

Några hundra billigare än iPod iaf.
Citera
2006-12-26, 14:09
Medlem
Bobby Knights avatar
Varför måste du minst ha 8 GB?

Jag har tänkt köpa så mycket förrut men när jag reflekterat lite så har jag insett att jag endast behöver 2 GB = ca 20 album...

8 GB skulle jag kunan tänka mig ifall jag skulle befinna mig på en plats utan tillgång till dator under en längre tid. Vilket kanske skulle hända om jag reser bort vilket inte sker så ofta så är det värt de extra kronorna?
Citera
2006-12-26, 14:10
Medlem
Knark bullens avatar
tackar
Citera
2006-12-26, 14:12
Medlem
Knark bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Varför måste du minst ha 8 GB?

Jag har tänkt köpa så mycket förrut men när jag reflekterat lite så har jag insett att jag endast behöver 2 GB = ca 20 album...

8 GB skulle jag kunan tänka mig ifall jag skulle befinna mig på en plats utan tillgång till dator under en längre tid. Vilket kanske skulle hända om jag reser bort vilket inte sker så ofta så är det värt de extra kronorna?

Jo för jag tycker det är bekvämare att ha all min musik på den, jag har en del musik med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in