Vet inte om det är så jättemycket mer än i andra städer.
Men helt klart finns det väldigt gott om droger här, kunde funnits lite mer av mina älskade opiater tycker jag dock. Partydroger och cannabis är annars väldigt vanligt.
Jag har en liten teori, vilket är att just studentstäder som uppsala, är drogtätare än andra städer.
Aldrig sett något och jag är väl ute och ränner relativt mycket. Har tänkt på detta förut och att det är konstigt att man aldrig ser något sådant här i staden. Antar att jag har ett otränat öga för detta.
Aldrig sett något och jag är väl ute och ränner relativt mycket. Har tänkt på detta förut och att det är konstigt att man aldrig ser något sådant här i staden. Antar att jag har ett otränat öga för detta.
Jag håller med alltså. Uppenbarligen är Uppsala i första hand alkoholisternas stad, för dessa ser man ju hela tiden. Vi som kör finare grejer är uppenbarligen i minoritet, för nog känns det ganska torrt här
Jag håller med alltså. Uppenbarligen är Uppsala i första hand alkoholisternas stad, för dessa ser man ju hela tiden. Vi som kör finare grejer är uppenbarligen i minoritet, för nog känns det ganska torrt här
Gammal tråd, men jovisst syns det en hel del folk på roliga grejer. När man vet vad man ska titta efter.
Ja bor i uppsala, klart de finns en hel del droger som flödar. Tex igår snacka jao en polare om tjack på toaletten på en krog, då börjar en annan snubbe som e där snacka om kola me oss. Sen även träffar man alltid på folk som röker sin jolle när man ute o röker. Men vet inte om de e nån skillnad från ngn annan stad.
Jag vet att detta skrevs för länge sen, men visst måste det ha varit på pallen!(?)