• 1
  • 2
2006-12-24, 11:45
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lena Handen
Antingen låter du bli alkohol eller också låter du bli benzo. Kombinationen, iband kul, ibland jävligt illa. Har gjort bra mycket värre grejer än ett småbråk med bruden när alkohol+benzo varit inblandat.

I vart fall tycker att du kanske ska fundera på om kombinationen inte är så bra. Det gäller även några dagar efter man tagit benzo för det benzo ligger kvar.

Min erfarenhet

Benzo: om jag tar mycket blir jag glömsk och flummig.

Alkohol: Jag blir komplett galen.

Alkohol+benzo: Jag blir komplett galen och alla känslor jag vill inte sitta t.ex 20 i fängelse är borta.

Gillar inte alkohol. Benzo gillar jag i små mängder. Kombinationen är katastrof iaf för mig. Tycker inte du ska chansa för en dag kommer du vakna med väldigt otrevliga saker bakom dig. Fast det är ju upp till dig!

Kunde inte sagt det bättre själv..alkohol är en djävulsdrog. & benso gör den 20 resor värre. för mycket benso & du somnar.. men med alkohol så blir iallafall jag till en mongolidisk maskin som inte somnar.. bläää
Citera
2006-12-25, 17:03
Medlem
Dr Bylunds avatar
"Alkohol+benzo: Jag blir komplett galen och alla känslor jag vill inte sitta t.ex 20 i fängelse är borta.
"

Jo, precis!

Knaprade massa xanor plus nästan en liter wiskey för ett par dagar sedan, ångesten över vad jag ställde till med siter i än idag trots att jag idag är ganska sederad. (Hade knaprat för mkt xanor så jag glömde bort jag ätit dom när jag börja dricka på wiskeyn)

Jag var inte våldsam som TUR var, men jag blev jävligt känslokall och hotfull mot vissa personer som störde min jule-frid (och raggningsförsök ). Plus en svart lucka på 5 timmar där jag gjorde bort mig rätt ordentligt om jag får spekulera.

Det är ju skandalöst och helt moraliskt förkastligt att bete sig på det viset som jag gjorde, och tyder på att konsumtionen av div substanser sakteligen börjar få mig att framstå som en byfåne.

Sensmoral; Blanda inte benzodiazepiner & alkohol, det kan inte poängteras för många gånger, det är jag och många av er levande exempel på.
Citera
2006-12-25, 17:43
Medlem
Shrapnels avatar
Ah, alprazolam + alkohol. Det är alltid lika roligt att bestämma sig för att nu jävlar ska man ha kul, och nästa sak man vet vaknar man upp dagen efter med sån ångest att man funderar på att ta sitt liv för att inte tvingas få reda på vad man har gjort kvällen före ^_^.
Citera
2006-12-25, 18:21
Medlem
lakritspipans avatar
Ikväll blir det fan lite Xanor + alkohol för min del som lite variation, blir oftast Iktorivil annars. Men det ska nog gå bra, blir små mängder Xanor men man kan ju aldrig vara helt säker med denna mix i sig...
Citera
2006-12-25, 18:35
Medlem
SinCitys avatar
Jag brukar kunna hålla mig skapligt på mattan när jag blandar, troligen pga att jag är så van vid diazepamets verkan. När det vankas krogbesök så föredrar jag dock xanor i mkt rimliga mängder max 3mg. Blir så trött av diazepamet så då brukar det bara sluta med att man går hem tidigt...

Men, en generell varning skall dock utfärdas naturligtvis. 1+1=3
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in