Hur ölburkarna är konstruerade, dom går inte att öppna utan det karakteristiska ljudet som skär genom alla andra ljud.
När jag sitter här vid min dator så är jag tvungen att stänga fönstret och ventilen varje gång jag ska sprätta en 7,2:a
Annars skulle alla grannar höra hur många öl jag dricker på en kväll.(och då skulle jag mista jobbet)
Vem tror ni har förordat att ölburkarna ska låta på detta sätt. Judarna eller dom frikyrkliga. Eller kanske nymoralister typ segelström eller Sa(h)lin.
tips?
Jag tror stark på att cia är inblandade på något skumt vis,, det kanske e en del i en plan att störta castro,,, annars kan det ju vara IOGT som ligger bakom de är ju som bekant nyktra facister
Skär en cirkel R=21.3mm ur en tomm ölburk på undersidan med centrumet exakt i mitten av burken!
Beskåda sedan noga kanterna på den utskurna biten med ett mycket bra förstoringsglas eller microskop om ni har, för en ännu tydligare förstoring!
Hörde även att ~x-mc:t ang.33cl glas flaskor finns i kapsylen, någon som vet exakt?=)
Det där med ölen var kul att höra. Ibland är det lätt att tro man är ensam i världen med ett visst problem.
Det har hänt att jag spolat vatten, eller toan samtidigt som jag öppnat ölen under ett lager handdukar och badrockar. Sekunderna senare har jag från övervåningen och sovande fru hört:
-Du skulle ju inte dricka mer...
Kanske man i ett tidigt skede på kvällen skulle öppna ett gäng burkar, dra plastfolie om dom, och sedan bara ta bort folien när man behöver en ny?
Iof återstår då problemet med att hon kan höra att kylen öppnas o stängs.
Symaskinen!
Lura frun med ett av hennes egna medel!
Du säger med hög röst "Oj, vilket hål jag har i byxan, det måste jag laga!"
Sedan är det bara att köra maskinen på fullvarv medan du snäpper ölen en efter en.
Plus att frugan tänker att hon ahr en väldigt huslig och duktig make.
Bra bra killar!
Kan ju även funka bra att hälla över ölen till 1.5L pommac flaskan "som inte frugan gillar" och sedan säga, ojoj vad törstig jag blev måste ha lite pommac!
Det är ju ändå själva klicket i öppnings ljudet som är en av bovarna av burken!