2006-12-21, 15:20
Medlem
nat0ns avatar
Vad tror ni om det? http://www.dreamlords.com/

Dreamlords is a massively multiplayer game that combines the accessibility of a web game with RPG character development, RTS battles and long term tactical strategy.

Låter ju inte helt fel, blir nog ganska trevligt folk som kommer spela det. Kanske något för WoW-motståndare
Citera
2006-12-21, 15:34
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
Vad tror ni om det? http://www.dreamlords.com/

Dreamlords is a massively multiplayer game that combines the accessibility of a web game with RPG character development, RTS battles and long term tactical strategy.

Låter ju inte helt fel, blir nog ganska trevligt folk som kommer spela det. Kanske något för WoW-motståndare

Är det ett spel som man ladda ner från sidan lr måste man köpa det?

/Mvh Klos
Citera
2006-12-21, 17:11
Medlem
Hashpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n

Vad jag har läst mig till verkar det som ett billigt amatörprojekt, inte någon storsäljare direkt, men om du är som mig och skiter blanka fan i sålda ex så tror ja det kan va ballt, hoppas inte det kostar för det ser ut som skräp.
Citera
2006-12-22, 15:03
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hashpuppy
Vad jag har läst mig till verkar det som ett billigt amatörprojekt, inte någon storsäljare direkt
näe det är ju ett vågat projekt, finns ju redan många MMORPGs ute
Citat:
men om du är som mig och skiter blanka fan i sålda ex så tror ja det kan va ballt
klart det är trevligt ju fler folk som spelar, men jag håller med
Citat:
hoppas inte det kostar för det ser ut som skräp.
nu tar du väl i lite, haha
Citera
2006-12-22, 17:38
Medlem
http://images.eurogamer.net/assets/articles/a/6/0/4/8/3/ss_preview_screen3.jpg

http://gry.o2.pl/upload/files/e32006_p1_Dreamlords.jpg

Citera
2006-12-23, 00:53
Medlem
nat0ns avatar
This is a screenshot from an early prototype of Dreamlords and does not represent the current or final version

Citera
2007-05-15, 13:53
Medlem
^LoBo^s avatar
Är det någon som har testat det? Är det bra?
Citera
2007-05-15, 14:23
Medlem
Aiadans avatar
Tydligen så kostar spelet 19.95$/månaden, det är betydligt mer än jag har lust att lägga på ett online spel.
Citera
2007-05-15, 15:33
Medlem
^LoBo^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiadan
Tydligen så kostar spelet 19.95$/månaden, det är betydligt mer än jag har lust att lägga på ett online spel.

Här är priserna från dreamlords.com

30 Days €9.99
90 Days €26.97
180 Days €47.94

30 Days $11.99
90 Days $32.97
180 Days $59.94

Gillar inte att betala månadsavgift om inte spelet är AAA klass. Är det någon som har testat det och kan säga om det är nå bra?
Citera
2008-06-17, 11:44
Medlem
Spelet går guld imorgon.
Spelat lite som tester och det är riktigt roligt.
Det är inte pay to play utan det är om du vill få fördelar så kan du betala för det.
Citera
2008-06-21, 06:12
Medlem
Tyckte Dreamlords var mycket roligare innan "reawakening", men det är fortfarande sjukt roligt! Har spelat de över ett år nu, och vunnit 2 omgångar av 3!

Det är ganska segt i början när/om man inte fattar någonting, men när man kommer in i spelet är de riktigt roligt! Ett tips till alla som testar är att inte ge upp efter första timmen, många slutar efter några minuter då spelet är väldigt anorlunda..

Om ni undrar något är de bara att fråga!

Edit: Och som sagt, spelet är nu gratis (med vissa betalfunktioner, dock ej nödvändiga), så jag rekommenderar alla som är sugna på något nytt att testa!
Senast redigerad av Vince_V 2008-06-21 kl. 06:14.
Citera
2008-06-21, 14:14
Bannlyst
Dreamlords

Tror inte det är en riktig konkurrent för WoW iallafall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto