Citat:
Ursprungligen postat av
p00nino
Gulligt om du på allvar tror det är därför media inte vill ha fylla i direktsändning. Isåfall skulle de väl inte ens nämna spektaklet dagen efter. Folk inom media exploaterar precis vadsomhelst för uppmärksamhet - har du ens tittat TV de senaste 30 åren?
Anledningen till att de inte vill ha alkisar är för att det är en arbetsplats, och det blir ett jävla strul om en kollega är full precis som på alla jobb.
Ledsen men finns inget för mig att förstå här. Du moraliserar kring något du själv är precis lika bidragande till.
Klart media inte vill ha fylla i direktsändning för det lämpar sig inte och speciellt inte vid seriösa sammanhang. Att du tycker det är trevligt och uppfriskande kommer inte att göra någon ändring.
Jag ser mycket på teve, den går i bakgrunden hela tiden när jag är hemma. Ser du själv på teve eftersom du verkar ge intrycket av att det är normalt med fyllon i direktsändning.
Min mening är ändå att det är tragiskt att se Palmlöf göra bort sig så, med den historik han dessutom har. Han är ju inte medveten om hur packad han är i sändningen och inbillar sig säkert att han är lite gulligt berusad och att alla tycker han är lite söt och rolig. Vem som sedan har gjort fel bryr jag mig inte om, det är lika tragiskt oavsett.