2008-01-22, 14:38
Medlem
Fittsnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linlun
Linlun Vilken föredrar du? tvåan eller ettan?
Claes Elfsberg Alla SVT:s kanaler är bra. Tack för den här chatten Hej då

MIN GUD!
Jag har ALDRIG skrattat så mycket i HELA mitt liv!

Citat:
Ursprungligen postat av Fittsnopp
Cemin Armend Har du bra personkännedom?
Claes Elfsberg vet inte... man hoppas ju det
Fick med min sista också.
Citera
2008-01-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsnopp
När kommer frågan: "tar du den i tvåan?"

MIN GUD!
Jag har ALDRIG skrattat så mycket i HELA mitt liv!

Fick med min sista också.

Att han skulle svara på den trodde jag helt ärligt inte, men det är bara att tacka och ta emot. Lilla julafton
Citera
2008-01-22, 14:39
Medlem
Fittsnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Att han skulle svara på den trodde jag helt ärligt inte, men det är bara att tacka och ta emot. Lilla julafton
Seriöst, bästa jag varit med om!
Citera
2008-01-22, 15:57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
HA HA HA!!! Underbar Chatt! Tyvärr så kom jag bara med i slutet och jag gjorde ett desperat försök till att ställa honom mot väggen. Desvärre tog den unkna moderatorn inte med mina frågor.

Jag kan dock avslöja för er här och nu vad ni inte fick se i chatten. Under signaturen "Brownman" (fyndigt va? ) frågade jag honom om vad han tyckte om den medieexponering som han utsatts för i sin kariärr och undrade vad han som kändis gjorde för att kunna stå emot alla elaka tungor.

När inte den frågan publicerades så skruvade jg upp tempen lite och frågade om han kände till alla rykten mot honom som spritts på nätet och Flashback. Sen frågde jag ho0nom vad han tyckte om epiteten "Bajs-Elvis" och "TV-mannen" och frågade om det fanns någon sanning bakom dessa. När det fortsatte vara tyst så skrek jag till i sista minuten av chattiden "TAR DU DEN I TVÅAN???!!!!! (OBS: jag menar ej Kanal 2) Ps: Vad har du gjort med flickorna i TV 2?"

Hoppas han åtminsone får läsa alla frågor som ställts även om han inte besvarade dem.
Citera
2008-01-25, 12:29
Bannlyst
Ja, det var ju riktigt tråkigt att det i chatten fanns en moderator som likt glasbordet agerade "filter" åt Classe mot all skit som kom mot honom.

Önskar det fanns ett sätt att konfrontera honom och ställa honom till svars utan att någon dadda finns där emellan och skyddar Bajsomanen.
Citera
2008-01-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo
Ja, det var ju riktigt tråkigt att det i chatten fanns en moderator som likt glasbordet agerade "filter" åt Classe mot all skit som kom mot honom.

Önskar det fanns ett sätt att konfrontera honom och ställa honom till svars utan att någon dadda finns där emellan och skyddar Bajsomanen.

Det är nog lättare sagt än gjort. Även om Du träffade Classe face to face skulle han avfärda det hela som "skitsnack"
Citera
2008-01-25, 17:00
Medlem
Sonny du är för Elfsbergistisk. Det här verkar ha gått lite för hårt åt dig alltså.
Fast vi andra gillar det men för din del är det knappast nyttigt!
Citera
2008-01-25, 17:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Sonny du är för Elfsbergistisk. Det här verkar ha gått lite för hårt åt dig alltså.
Fast vi andra gillar det men för din del är det knappast nyttigt!
Vadå då? Är väl intresserad som alla andra. Jag säger det alla andra tänker

Förresten, intressant begrepp du myntat, låter nästan som en filosofi. Om du utvecklar den lite kanske du har tillräckligt med material för en Wikipedia artikel.
Citera
2008-01-25, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Förresten, intressant begrepp du myntat, låter nästan som en filosofi. Om du utvecklar den lite kanske du har tillräckligt med material för en Wikipedia artikel.
Jag har gett dig materialet, nu är det din tur att handskas med det.
Citera
2008-01-25, 19:40
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Jag har gett dig materialet, nu är det din tur att handskas med det.
Nä nä...det är just DET som är det genomlöpande problemet i denna tråd. Folk vill inte ta asvar för sina egna initiativ, utan vill hela tiden passa bollen till någon annan. Vad jag skulle vilja se mer av i den här tråden är mer initiativ som fullföljs av initiativtagarna!

Hade folk gjort det så hade vi vetat sanningen om Claes Elfsberg vi det här laget.
Citera
2008-01-28, 12:18
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Vadå då? Är väl intresserad som alla andra. Jag säger det alla andra tänker

Elfsbergism är väl mer en aktivitet än en filosofi?
Citera
2008-01-28, 14:20
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Elfsbergism är väl mer en aktivitet än en filosofi?
Nä, du tänker på koprofili.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in