HA HA HA!!! Underbar Chatt! Tyvärr så kom jag bara med i slutet och jag gjorde ett desperat försök till att ställa honom mot väggen. Desvärre tog den unkna moderatorn inte med mina frågor.
Jag kan dock avslöja för er här och nu vad ni inte fick se i chatten. Under signaturen "Brownman" (fyndigt va?

) frågade jag honom om vad han tyckte om den medieexponering som han utsatts för i sin kariärr och undrade vad han som kändis gjorde för att kunna stå emot alla elaka tungor.
När inte den frågan publicerades så skruvade jg upp tempen lite och frågade om han kände till alla rykten mot honom som spritts på nätet och Flashback. Sen frågde jag ho0nom vad han tyckte om epiteten "Bajs-Elvis" och "TV-mannen" och frågade om det fanns någon sanning bakom dessa. När det fortsatte vara tyst så skrek jag till i sista minuten av chattiden "
TAR DU DEN I TVÅAN???!!!!! (OBS: jag menar ej Kanal 2) Ps: Vad har du gjort med flickorna i TV 2?"
Hoppas han åtminsone får läsa alla frågor som ställts även om han inte besvarade dem.