2006-12-20, 23:14
Medlem
duis avatar
Vad hände med snyggingen Olga i Big Brother? Hon gjorde några underklädsreklamer och fick en fefferoni i underkläderna, men vad gör hon nu?
Citera
2006-12-20, 23:29
Medlem
Pellles avatar
aha, jag googlade lite djupare...
och hon står med som en av skådisarna i en film under production...
Balkanski sindrom heter den, spelas in i bosninen stod det.
Verkar vara en sån okänd film och okända skådespelare...

Kanske é de en porrulle om vi har tur...hihi
Citera
2006-12-21, 01:48
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Hon tränar på SATS Kungsgatan i Göteborg. Hon har arbetat som croupier på nattklubben Excet vid Valand. Hon har varit/eller är tillsammans med Seth som är en liten kort professionell kroppsbyggare som kör på samma gym. Hon är väldigt glad och trevlig, alltid ett trevligt hej vid våra möten. Hon luktar väldigt gott. Hon bor ute på Hisingen i Göteborg. Hon har arbetat som värdinna på olika nattklubbar i centrala Göteborg; Park Lane, Blvd, Valand med flera. Jo, en sak till! Hon är sketasnygg, mycket bättre än på bild eller i tv!

Lycka till!
Citera
2006-12-21, 01:57
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
inte för att jag har ngt mot pepparfrukter i kalsingarna..

men hur vet ni det om just ngn som heter olga?
har ni tillgång till echelon eller vad är det för big brother ni talar om?
Citera
2006-12-21, 02:10
Medlem
Skärpning

Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
inte för att jag har ngt mot pepparfrukter i kalsingarna..

Har du inte hört talas om TV-serien "Big Brother" så är det fanimej läge att du uppdaterar dig lite...

Om du inte gillar den, så är det en annan sak... Men kom inte och säg att du inte vet vad BB är... har du bott under en sten?

och btw... "Olga", har sägert en alldeles egen tråd här på FB, om du bemödar dig med att söka....
Citera
2006-12-21, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Har du inte hört talas om TV-serien "Big Brother" så är det fanimej läge att du uppdaterar dig lite...

Om du inte gillar den, så är det en annan sak... Men kom inte och säg att du inte vet vad BB är... har du bott under en sten?

och btw... "Olga", har sägert en alldeles egen tråd här på FB, om du bemödar dig med att söka....

jag har ingen teve...
Citera
2006-12-21, 02:32
Medlem
Nähä

Citat:
jag har ingen teve...

Men svara i en tråd som handlar om en persom du inte har en aning om vem det är, känner du att du måste?
Citera
2006-12-21, 02:33
Medlem
Citat:
Men svara i en tråd som handlar om en persom du inte har en aning om vem det är, känner du att du måste?

om du läser det jag skrev igen så ser du att jag var nyfiken på ngt.
Citera
2006-12-21, 02:39
Medlem
Troligen

har inte de flesta på Flashback tillgång till Echelons filer, men däremot vet säkert en majoritet av dem VILKEN Olga det handlar om OCH att hon deltog i en tv-serie som hette Big Brother...

DU fattar likaväl som alla andra att när det pratas om "BB, Big Brother" så menas inte "storebrer/Echelon, aka Orwell's 1984", utan dokusåpan med samma namn...
Citera
2006-12-21, 02:39
Medlem
Citat:

har inte de flesta på Flashback tillgång till Echelons filer, men däremot vet säkert en majoritet av dem VILKEN Olga det handlar om OCH att hon deltog i en tv-serie som hette Big Brother...

DU fattar likaväl som alla andra att när det pratas om "BB, Big Brother" så menas inte "storebrer/Echelon, aka Orwell's 1984", utan dokusåpan med samma namn...

åååh..nej jag viste inte vad du menade..må jag brinna på bål..
Citera
2006-12-21, 08:58
Medlem
Magonts avatar
Det stämmer att Olga Kouchnirtchouk bor på Hisingen, inte helt långt ifrån köpcentrat vid Hjalmar Brantingsplatsen, i Göteborg. Ser henne i krokarna lite titt som tätt, samt på en del uteställen kring centrala Gbg (som tidigare nämnts).
Jag instämmer att hon är snyggare nu än i BB-tiden (tvärt emot Bionda).
Citera
2006-12-21, 14:20
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
åååh..nej jag viste inte vad du menade..må jag brinna på bål..
Du beter dig faktiskt otroligt barnsligt och omoget i den här tråden. Är det meningen att vi ska bli imponerade av att du är en "klok" och "djupsinnig" människa som låtsas vara totalt ovetande om att det finns en tv-serie som heter Big Brother?

Hoppas att du får en tv i julklapp. God jul.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in