2006-12-20, 22:21
Bannlyst
Hej.

Som många av er redan säkert vet har det kommit en ny version utav bifrost. Om ni inte visste det, kan ni ta en titt på skiten här; http://www.swerat.com/downloads.php?file=Bifrost

Jo, grejjen är den att jag söker en lättförstålig guide till den, minns när man körde med den äldre versionen, men den nya skiljer sig så mycket åt så man kan inte ta hjälp med inställningarna från den senare versionen .

Har kollat både i swerats forum och flashbacks, plus googlat utan resultat, så jag skulle bli tacksam om någon antingen gjorde sig besväret att skriva ner en enkel guide på vilka inställningar man ska ha för att det ska funka som bäst, eller tog några enkla printscreen's på sina egna inställningar och hoostade upp dem på imageshack eller vad ni nu föredrar

Skulle bli hemskt tacksam, och länka nu inte till den gamla guiden för den gamla versionen här i forumet(http://www.flashback.org/showthread.php?t=266675), för det har kommit en ny version nu

Tack på förhand.
Citera
2006-12-20, 22:45
Medlem
osiss avatar
Om man håller musen över inställningarna så står det väldigt bra i nederkan vad dom är till. (snackar om buildern nu) sen i settings så var det väl inte så stor skillnad. Man kunde välja 3 portar istället för en men det behövs väl inte.
Citera
2006-12-20, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av osis
Om man håller musen över inställningarna så står det väldigt bra i nederkan vad dom är till. (snackar om buildern nu) sen i settings så var det väl inte så stor skillnad. Man kunde välja 3 portar istället för en men det behövs väl inte.
sant,
Men om man inte ar nagon hejare pa engelska (vilket inte jag ar) kan det va svart att forsta allt...
darfor vore det kanon om du eller nagon annan kunde slanga upp nagra prints pa de ratta installningarna..

(engelskt tbord )
Citera
2006-12-20, 23:16
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumaBalsam
sant,
Men om man inte ar nagon hejare pa engelska (vilket inte jag ar) kan det va svart att forsta allt...
darfor vore det kanon om du eller nagon annan kunde slanga upp nagra prints pa de ratta installningarna..
Det finns inga inställningar som är de rätta. Inställningar finns för att man ska kunna ställa in själv.

Dessutom så borde du hitta allting om du använder ett engelskt lexikon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in