2006-12-20, 02:46
Medlem
Hej på er buksvågrar! I denna tråd tänkte jag att vi skulle samla alla uppgifter om hormarknaden i Syd & Centralamerika. Jag har planer på att flyga till Sydamerika över nästa vinter och resa runt där nere och se de olika länderna.
Så, nu undrar jag, är det någon som har koll på hormarknaden där nere?
Priser? Hur man hittar hororna? Vad säger lagen? Kvalitet? osv osv...
Citera
2006-12-22, 03:15
Medlem
Jag bor i Brasilien just nu..Specifera dina frogor so kan jag sakert svara po dem. Horor finns overallt och dom saljer bra cola och gras.
Citera
2006-12-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
Jag bor i Brasilien just nu..Specifera dina frogor so kan jag sakert svara po dem. Horor finns overallt och dom saljer bra cola och gras.

Priser? Hur man hittar hororna? Vad säger lagen? Kvalitet?
Citera
2025-08-03, 00:51
Medlem
Någon som varit i Brasilien eller Colombia i sistone? Några tips?
Citera
2026-07-06, 10:43
Medlem
plsdontbanmeagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Någon som varit i Brasilien eller Colombia i sistone? Några tips?
Var i Brasilien för några år sedan. Köpte inte sex då jag hade det som en regel att inte göra det där, för att pusha mig att fixa gratis. Har aldrig haft så mycket sex som jag hade där.

För nyfikenhetens skull kollade jag dock upp priser på horor i en stad jag var i och då låg priserna på 250-500 kr/h. En snabb titt visar att det ligger fortfarande så men priserna verkar variera kraftigt beroende på stad. I rio är det betydligt dyrare.
Fortaleza är en stad i nordöstra Brasilien som är mycket trevligt. Fina stränder, 30 grader i vattnet året om. Som ett lugnare Rio.
Överlag rekommenderar jag nordöstra brasilien.
Sök "acompanhantes" och sedan stad så kan du själv browsa horor i olika städer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in