2008-01-10, 23:38
Medlem
Chelos avatar
60 spänn för 2 dosor General Mini White... Och de kommer vara slut innan helgen är det.
Citera
2008-01-11, 00:02
Medlem
Arthass avatar
Köpte Kronan Portion för

27 vs 23 innan på en mack.
27 på konsum.
30 vs 20 innan på en annan mack.

Hur kan priserna vara så olika föresten? Vissa höjer med bara några kronor och andra chockhöjer med 10 spänn.

Fy fan för Alliansen (ej vänster heller nej)
Citera
2008-01-11, 00:09
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
60 spänn för 2 dosor General Mini White... Och de kommer vara slut innan helgen är det.

Mini, och sen inte nog med det för sen är det white med? Inte konstigt att de inte räcker en helg!
Citera
2008-01-11, 12:04
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Mini, och sen inte nog med det för sen är det white med? Inte konstigt att de inte räcker en helg!
Det där har vi redan gått igenom, tror jag?

Ska jobba hela helgen varav en dag är från 7 på morgonen till 9 på kvällen. Lång dag kräver många prillor och på jobbet kan jag inte gå runt med snuset för synligt.
Citera
2008-01-11, 12:42
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Det där har vi redan gått igenom, tror jag?

Ska jobba hela helgen varav en dag är från 7 på morgonen till 9 på kvällen. Lång dag kräver många prillor och på jobbet kan jag inte gå runt med snuset för synligt.

Får man fråga vad du jobbar som om du inte får snusa?
Citera
2008-01-11, 12:54
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Får man fråga vad du jobbar som om du inte får snusa?
Jobbar inom vården.. Och "får och får" - jag får väl fortfarande, men rökning blev nyligen förbjudet och det säger jag ingenting om, för rökare luktar faktiskt rätt illa och vi jobbar nära inpå andra människor. Men när en av rökarna sa till chefen att "då börjar jag snusa istället", så svarade chefen "Ne-ej, det där är också väldigt äckligt, så det är frågan om man inte borde förbjuda snus också". Så.. bäst att inte skylta för mycket med det då, tycker jag. Minis kommer jag undan med, men det syns tydligt om jag har normalportion inne (vafan, jag är tjej - vi ÄR oftast mindre på många sätt ).
Citera
2008-01-11, 15:27
Medlem
mojje_thns avatar
I Trollhättan på ICA Jätten

lös General - rapé - grov det är dem jag snusar,

st pris 40kr
stock 350 kr..

jag har inget pris på "billighets" snusen. för det är jag ej intresserad av.

jo! granit och lucky strike lös 210 kr stocken på granngårdens centrum. även det i Trollhättan
Citera
2008-01-17, 10:10
Medlem
Chelos avatar
Coop är två kronor billigare än kvartersbutiken iallafall. Fast jag vet inte om jag bör vara förvånad.

Har fortfarande inte kollat upp Willy:s dock. Får bli nästa vecka om jag inte får en massa jobb inbokat.
Citera
2008-01-18, 15:18
Medlem
bastian_s avatar
Billigt Snus i Karlstad

Köpte en stock Göteborgs Rapé idag på Nöjesbutiken i Karlstad.
Snus är ju faktiskt syrt nu förtiden, men det var det fan inte där iallefall!
Blev helt chockad när jag såg 240:-/stocken Göteborgs rapé.
General m.fl. kostade ju 320:- hon i kassa sa dock något om nånting med datorn, hörde inte riktigt, hon kan ju sagt att de skrivit fel på prislistan eller något. Men 240 var vad jag betalade, efter alla dessa höjningar!
Citera
2008-01-20, 20:47
Medlem
Skrups avatar
Göteborg

Någon som snappatupp billiga affärer efter höjningen i Göteborg?
Citera
2008-01-20, 21:02
Medlem
OneUps avatar
Norrköping

I en kiosk vid "stora" entrén i Hageby Centrum kan man köpa en stock Kronan, både white och vanlig, för 191:-, billigaste jag sett hittills här.
Citera
2008-01-21, 02:42
Medlem
Abrahamsberg

det va inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in