2015-08-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Man kan ju undra vad det är för fattiglappar som slöar runt på FB egentligen..
Jag har sedan 13 års ålder snusat Ettan och grov, är idag (Ca, 40 år).

Så jäkla dyrt är det inte, 450 för portion och 500 för baksnus, det blir ca 2000 i månaden för mig, det är väl inga pengar att prata om?

Jag håller med dig till viss del men dock är inte snuset det viktigaste i mitt liv, har varit före detta rökare och snusar nu hällre.

När jag rökte köpte jag enbart Marlboro light för det var godaste men på snus har jag märkt att det finns billigare snus som även det smakar bra till skillnad från billig cigg. Så om jag ändå kan spara in på lite pengar och ändå njuta varför inte göra det?

Sen så undrar jag varför en rik person som du ens tar dig tid att trycka på detta ämne när det står god billig stock snus ?
Citera
2015-08-14, 08:30
Medlem
Tablettaskens avatar
Som budget snus kör jag på Kaliber white (169 kr stocken) allt som oftast, alternativt Göteborgs Rapé Exrange

Finns ju även göra eget snus kitt, där man kan spara lite cash. Får man en låda portionssnus och sen är det bara att tillsätta essenser, smak osv.
Citera
2015-08-14, 10:39
Medlem
Jävligt bra tips är Gustavus white, jag snusade också grov innan men sen blev det att man köpte en dosa gustavus när jag var på Ica då den låg på 24 kr. helt klart det bästa budget snuset. Vet inte hur det är för andra men jag föredrar en dosa gustavus mot de flesta av SMs produkter, det är väl grov och kronan som står ut i mängden där. Iaf kostar en dosa gustavus 169 på snus2 så kan bara jubla över priset
Citera
2015-08-14, 14:30
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northwalker97
Jävligt bra tips är Gustavus white, jag snusade också grov innan men sen blev det att man köpte en dosa gustavus när jag var på Ica då den låg på 24 kr. helt klart det bästa budget snuset. Vet inte hur det är för andra men jag föredrar en dosa gustavus mot de flesta av SMs produkter, det är väl grov och kronan som står ut i mängden där. Iaf kostar en dosa gustavus 169 på snus2 så kan bara jubla över priset
Kan bara hålla med! Dock blir det lite för mycket salt i längden... Är nog det snus med mest salt som jag kommit över så varvar med några dosor Kaliber, Kronan och Lundgrens
Citera
2015-08-15, 19:59
Medlem
Ld enbär är jävligt gott och går på 180 kr i en turkkiosk där jag bor.
Citera
2015-08-15, 23:02
Medlem
NewDeers avatar
Sammanfogat ämnen /mod
Citera
2015-08-25, 14:22
Medlem
Till er som bor i Malmö eller har vägarna förbi så kan jag varmt rekommendera TEA Livs på Mariedalsvägen 64.
Jag brukar oftast köpa Kronan White, den kostar 200kr stocken.
Ettan/General/Rapé kostar 362kr stocken.

De förvarar stockarna i ett stort fräscht kylrum i butiken!
Generösa öppettider också, 06-21.

http://www.tea-livs.se/snus/
Citera
2015-08-29, 16:11
Medlem
joxxes avatar
Vart köper man det billigt i Stockholm? Med fördel på söder.
Citera
2015-09-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxxe
Vart köper man det billigt i Stockholm? Med fördel på söder.
Köpte en stock GROVT vit för 365 kronor i skärholmeni en butik som ligger precis vid tuben om du går upp på uppgången längst bak om du åker från stan 😎
Citera
2015-09-04, 00:14
Medlem
Vart köper man snus i Sundsvall? Till rimligast/billigast pris?
Citera
2015-11-14, 16:53
Medlem
Hyffsat svagt och billigt snus ?

behöver trappa ner eventuellt sluta röka
Citera
2015-11-23, 13:07
Medlem
Vart hittar jag billigt snus i Luleå?

Snusar oftast Göteborgs Rapé XR, ibland också Knox Original eller Knox Blue. Helst bra styckpris men köper även stockar ibland, så det funkar med bra stockpris också. Hittills är det billigaste jag hittat 270 kr för en XR-stock på Hemmakväll, finns det bättre? Vet att Godishuset har otroligt bra sortiment med snus som annars inte säljs här, men hur är deras priser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in