2002-06-20, 14:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Hoppas att du nu bannar "malmöbo" som du bannat Spike för jag kan inte inse vad inlägget "fotbollsaraberna på möllan" nedan har på denna konferens att göra
Om du inte bannar "Malmöbo" anser jag att det är ett bevis för att spike bannades för sina åsikters skull detta kommer jag att sprida utanför flashback och därmed sänka Jan Axelssons och flashbacks trovärdighet till NOLL!!!!!
*HÅNFLIN*
Citera
2002-06-20, 16:29
Medlem
LOL!
Den som gör sig mest till åtlöje, på F-back e du själv...
Du skriker efter "polis" så fort inget passar dig själv, i tid och otid,
paradoxalt nog spyr du galla över moderatorer och Admin i nästa andetag!

Värst va du "vurmar" för Spike-nollan..? kan du va samma person månne?
eller e du hans privata penis-värmare?

Ingen tar dig på allvar längre, du har med råge axlat herr Spikes
CAPS-LOCK hysteriska mantel.

Och till sist, jämför dig INTE med "Malmöbo" då han har vida mer substans
och relevans i sina välformulerade postningar, avslutningsvis skulle jag
vilja att Admin skulle Banna dig åxå, eller ge dig en kraftig varning!

Du tillför INGET vettigt på flashen, så håll dig till dina vänster-orienterade
studiecirklar istället som andra krassekäkande revolution-Wannabees!
Citera
2002-06-20, 20:58
Medlem
Cosmiqs avatar
afafeasdf

Tokrasiterna hittade till Flashback först. Vissa tycker ofrtfarande att det är lite spännande med ett inkrökt forum där man får säga "sanningen" om invandring. Sen kom det ine lite andra åsikter som också gillar att det inte var så mycket censur på Flashback. Då blev het helt plötsligt panik bland tokrasisterna och vissa kände sig kallade att bli moderatorer.

Eftersom de inte har humor så kan de inte ta att Spike drev med dom.

Malmöbon kan väl vara, det är säkert sant att några araber har firat efter Sverige - Senegal matchen. Senegal är muslimer, det hörs på deras namn, så det måste va tillåtet att heja på dom, sen spelar dom fin fotboll oxå.

Personligen tycker jag att Martin är absolut sämst, men smaken är ju som baken.
Citera
2002-06-26, 14:03
äldre konto (old)
Ej medlem
-A.S.A.B ditt fyllesvin !!vrålade hans alkholiserade hermafrodit morsa,
Sa jag inte åt dig att pappas penis suger man bara på när pappa är vaken, du kommer aldirg bli en äkta patriot om du inte kan den ariska konsten att suga kuk.

-han sprutar alltid i mig i mina vackra ögon snyftade a.s.a.b och torkade en tår ur ögonvrån.
då vaknade pappa a.s.a.b och gäspade,- jävla slyna fyll på mitt öl glas med hb vrålade han och sprkade fru a.s.a.b i huvudet

-och du din jävla unge skrek han till a.s.a.b nu är det bäst du böjer ner huvud och öppnar din läckra mun. A.S.A.B svalde satsen med glädje och slickade sig om munnen, har du en tia till en öl frågade han sin farsa innan han gick ut för att möta sina små läder nazi-kompisar.

forts följer
Citera
2002-07-01, 19:54
Moderator
-Info-s avatar
...

Jag tror Cosmic inte riktig förstått varför det infördes moderator-system här på Flashback. Det har inget att göra med att sk rasister inte kan eller vill diskutera utan det beror främst på att denne person Globalintifada/Spike/CID (ja, det är samma person) under ett års tid endast sysslade med följande:

- Omfattande spam med perversa ovidkommande inlägg
- Falska inlägg under andra skribenters namn
- Personangrepp utan relevans till ämnet

Vad Globalintifada/Spike INTE gjorde var att debattera som andra skribenter. Så jag gissar att han är själv till stor del ansvarig för att ett moderator-system infördes.

På NS-forumet ledde Globalintifada/Spikes falska perversa inlägg (under seriösa skribenters namn) till att NS-forumet helt dog ut. Oavsett vad man tycker om NS så är inte tanken att man ska förstöra för andra. När han dödat NS-forumet började han sedan öka aktiviteten på Invandrar-forumet och för att inte detta forum ska gå samma öde till mötes antar jag att Flashback inte hade något annat val än att införa moderator-systemet.

Och observera. Spike skämtar inte med sina inlägg. Han tror faktiskt på det han skriver. Spike drivs av den åsikten att alla som inte tycker som han ska hindras att yttra sig. Eftersom han har RÄTT och de andra har FEL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in