Ganska OK film shr p sndagseftermiddagen nr frhoppningarna inte r s stora, Persbrandt och Bergqvist skiner ju som vanligt men resten av "skdespelarna" platsar nog bttre i typ... Rederiet.
Men vad FAN gr Ikea krringen i filmen?
Det knns ondigt att sga den innan det ens dykt upp en trailer men visst finns det risk fr att den blir en flopp. Jag skiter i vilket faktiskt och kommer se den oavsett vad kritikerna tycker. Jag gillar bde Persbrandt och Bergqvist och det r ju inte helt omjligt att Collert & co lyckas gra en underhllande film (serie). Han kan iaf f en chans.
Ja, Persbrandt och Bergkvist ihop mste ses. Mina favvoskdisar!!
Den har va som sa manga sager riktigt kass! Nar jag tittade pa den tankte jag pa att det kandes som ett forsok till en svensk Gudfadern. Nu nar jag laste att det kommer fler filmer vet jag helt sakert! Blir helt sakert en trilogi...
Jag rkade besudla min DVD spelare med den hr filmen tidigare i veckan och jag rkade ut fr samma syndrom som snubben ett par inlgg ovanfr. Jag var tvungen att begrava fejset i soffan fr att frska ignorera pinsamheterna. Undrar vad tanken var med gitarrmusiken som spelades mer eller mindre hela tiden? Riktigt usel film.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!