2007-07-22, 17:01
Medlem
laukens avatar
Ganska OK film shr p sndagseftermiddagen nr frhoppningarna inte r s stora, Persbrandt och Bergqvist skiner ju som vanligt men resten av "skdespelarna" platsar nog bttre i typ... Rederiet.
Men vad FAN gr Ikea krringen i filmen?
Citera
2007-07-22, 17:26
Medlem
Mx_1337s avatar
Den var ok. Micke Persbrandt och Kjelle Bergkvist skiner ju som alltid.

Frstr dock inte varfr dom skulle ha "leende gulbruna gon"-negern som gangster ? passade inte direkt.. dom kunde lika grna tagit Lars Ohly.
Citera
2007-07-22, 17:38
Medlem
NoTruces avatar
Jag har hrt att Bergqvist gr sitt bermda "peta-med-tungan-runt-i-kften" ven i denna film. r det ett tillrckligt skl att se den?
Citera
2007-07-22, 20:32
Medlem
Sjuuuukt dlig , jag grt nstan.
Citera
2007-07-23, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det knns ondigt att sga den innan det ens dykt upp en trailer men visst finns det risk fr att den blir en flopp. Jag skiter i vilket faktiskt och kommer se den oavsett vad kritikerna tycker. Jag gillar bde Persbrandt och Bergqvist och det r ju inte helt omjligt att Collert & co lyckas gra en underhllande film (serie). Han kan iaf f en chans.

Ja, Persbrandt och Bergkvist ihop mste ses. Mina favvoskdisar!!
Citera
2007-07-24, 10:28
Medlem
Zairas avatar
worst shit ever done. ungefr s, skulle det finnas ord skulle jag anvnda de.

vilken tid utspelar sig filmen ?
ena sekunden har de gamla telefoner, och bilar som i gudfadern. sen nsta sekund r det mobiltelefoner som gller
Citera
2007-07-24, 13:05
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
worst shit ever done. ungefr s, skulle det finnas ord skulle jag anvnda de.

vilken tid utspelar sig filmen ?
ena sekunden har de gamla telefoner, och bilar som i gudfadern. sen nsta sekund r det mobiltelefoner som gller

Haha knde mig ocks lite kluven nr man skulle lsa av vilken tid den utspelade sig i.
Citera
2007-08-19, 21:46
Medlem
Krippa85s avatar
Den har va som sa manga sager riktigt kass! Nar jag tittade pa den tankte jag pa att det kandes som ett forsok till en svensk Gudfadern. Nu nar jag laste att det kommer fler filmer vet jag helt sakert! Blir helt sakert en trilogi...
Citera
2007-08-19, 21:52
Medlem
Jag kan inte se pinsama filmer jag skms nt enormt vilket resulterar i att jag inte kan fortstta kolla, jag trycker helt enkelt kudden mot nyllet..

Det var precis vad som hnde med denna filmen.. Konversationerna va s pinsama och dliga s jag klarade inte av att se klart p filmen..

;(
Citera
2007-08-20, 01:40
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag har hrt att Bergqvist gr sitt bermda "peta-med-tungan-runt-i-kften" ven i denna film. r det ett tillrckligt skl att se den?

Det skulle nog vara det enda sklet. Sjlv sg jag typ 30-40 min av skiten innan jag bestmde mig fr att g ifrn, vilken jvla dynga.
Citera
2007-08-20, 01:51
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Det skulle nog vara det enda sklet. Sjlv sg jag typ 30-40 min av skiten innan jag bestmde mig fr att g ifrn, vilken jvla dynga.

Han petar vl inte med tungan i kften i 40 minuter?
Citera
2007-09-23, 10:38
Medlem
Gothenburgers avatar
Jag rkade besudla min DVD spelare med den hr filmen tidigare i veckan och jag rkade ut fr samma syndrom som snubben ett par inlgg ovanfr. Jag var tvungen att begrava fejset i soffan fr att frska ignorera pinsamheterna. Undrar vad tanken var med gitarrmusiken som spelades mer eller mindre hela tiden? Riktigt usel film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in