2006-12-19, 14:14
Medlem
Mankans avatar
Apropå min digra vetenskapliga tråd kring de många nya forskningsrönen som totalt motsäger Big Bang-teorin, och som sedan plötsligt och hastigt låstes och kastades till papperskorgen, och som helt felaktigt kallades för, hör och häpna, tramstråd!!!: :thumbsdow

http://www.flashback.org/showthread.php?t=415167

Jag har nu i över 1 vecka väntat på svar från såväl Admin och Admin2, men det händer inget, inte ett livstecken...

Finns det någon annan Admin eller moderator som kan ta tag i det här istället?

/Mankan, som väntar och väntar...
Citera
2006-12-19, 15:39
Medlem
Mankans avatar
Har vi någon moderator här som har något svar?

Citera
2006-12-19, 17:44
Medlem
Haecceitys avatar
Som vanligt när man debatterar med dig, undviker du ju att svara på frågor. Utan svammlar bara på. Så jag tror aktuelle moderatorn helt enkelt satte ner foten i tid. Jag påpekade faktiskt för dig att det inte var några forskare som presenterade dessa åsikter utan vanliga människor* som kommit fram till nån skum slutsats. Som vanligt med dina grejer alltså. jag tror du kan se i stjärnorna efter att få den upplåst. För den delen ska du ta åtgärden med moderatorn som låste den i PM.

Om du vill bli tagen på allvar så sluta med smilies i varje stycke, jag vet att det är ditt sätt att uttrycka känslor, men för dian meddebattörer tar det bara bort all seriositet i ditt inlägg -> tramstråd alltså.

* "Vad är det för trams när en stor del av världens forskarkår skriver under ett upprop till "New Scientist"?". Dvs du ljuger ihop nått.
Citera
2006-12-19, 18:11
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Som vanligt när man debatterar med dig, undviker du ju att svara på frågor. Utan svammlar bara på. Så jag tror aktuelle moderatorn helt enkelt satte ner foten i tid. Jag påpekade faktiskt för dig att det inte var några forskare som presenterade dessa åsikter utan vanliga människor* som kommit fram till nån skum slutsats. Som vanligt med dina grejer alltså. jag tror du kan se i stjärnorna efter att få den upplåst. För den delen ska du ta åtgärden med moderatorn som låste den i PM.

Om du vill bli tagen på allvar så sluta med smilies i varje stycke, jag vet att det är ditt sätt att uttrycka känslor, men för dian meddebattörer tar det bara bort all seriositet i ditt inlägg -> tramstråd alltså.

* "Vad är det för trams när en stor del av världens forskarkår skriver under ett upprop till "New Scientist"?". Dvs du ljuger ihop nått.

1) FEL! Jag bemöter i stort sett ALLA inlägg på Flashback! 1 Fel!

2) FEL! Det var visst internationellt kända forskare som presenterade dessa åsikter, ALLA länkar jag angav gick direkt till internationellt erkända astronomer, astrofysiker och forskare + att på en länk så hade några oberoende forskare, "vanliga", också skrivit på det Internationella Uppropet, förutom alla 100-tals professionella forskare, men dessa signaturer fanns INTE med i själva Uppropet som publicerades i "New Scientist! 2 Fel!

3) FEL! Jag HAR tagit åtgärden med moderatorn som låste tråden, utan resultat! 3 Fel!

4) FEL! Uttrycket "tramstråd" kan inte ha syftat specifikt på mina smilisar, eftersom jag använder mig av de i alla mina inlägg! 4 Fel!

5) FEL! Man kan vara seriös även om man använder smilisar; det är bara din tolkning att därmed själva inlägget skulle vara oseriöst! 5 Fel!

6) FEL! En stor del av världens ledande astronomer och fysiker skrev VISST på uppropet till "New Sientist"! 6 Fel!

http://cosmologystatement.org

Hela 6 stycken felaktigheter och rena lögner i detta korta inlägg från din sida!

Ditt inlägg förtjänar en...
Citera
2006-12-19, 18:46
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
[...]Jag har nu i över 1 vecka väntat på svar från såväl Admin och Admin2, men det händer inget, inte ett livstecken...[...]
Uteblivet svar kan bero på flera saker, t.ex. att de funderar fortfarande, att de funderat klart och anser att allt skötts på rätt sätt. Det är ingen rättighet att få svar från admins, även om det vore trevligt. Ha tålamod, gå vidare skulle jag säga...
Citera
2006-12-19, 18:55
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Uteblivet svar kan bero på flera saker, t.ex. att de funderar fortfarande, att de funderat klart och anser att allt skötts på rätt sätt. Det är ingen rättighet att få svar från admins, även om det vore trevligt.
De borde väl bara kunna skicka ett pm där de sa att de inte höll med och att de inte vill ha mer PM:s?

Citat:
Ha tålamod, gå vidare skulle jag säga...
Det var en rätt lång länksamling.
Citera
2006-12-19, 19:04
Medlem
Pungs avatar
mankan

Ditt ämne är intressant. Men det är mest massa länkar till långa artiklar på engelska. (Och SÅ intressant är det inte). Kan du inte sammanfatta dina fakta i en lättläst text.
Citera
2006-12-19, 19:06
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
mankan

Ditt ämne är intressant. Men det är mest massa länkar till långa artiklar på engelska. (Och SÅ intressant är det inte). Kan du inte sammanfatta dina fakta i en lättläst text.
Exakt, och uteslut helst alla smilies. På slutet av din tråd kan du då ha en länksamling.
Citera
2006-12-19, 19:14
Medlem
>>Operator<<s avatar
Läs här Mankan http://www.brucelipton.com/store/biology-of-belief

OM detta funkar kanske du kan förändra admins DNA för alltid samt fortsätta på dina dekapitativa resonemang rakt igenom amputationslegendernas testamenten.
Citera
2006-12-19, 19:20
Medlem
Nog för att Mankan snackar mycket skit, men den där tråden har ändå ett diskussionsunderlag (förutsatt att den är postad i Konspirationer, alltså, någon vetenskap är det ju inte).
Citera
2006-12-19, 19:25
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z4W
De borde väl bara kunna skicka ett pm där de sa att de inte höll med och att de inte vill ha mer PM:s?
Ja, det tycker man, men det kanske de gör också, när de funderat klart.
Citera
2006-12-19, 19:30
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
1) FEL! Jag bemöter i stort sett ALLA inlägg på Flashback! 1 Fel!
Det gör du inte alls, bara att följa din framfart i "Konspirationer" så ser man att du konsekvent undviker jobbiga frågor och mal på om nått annat.

2) FEL! Det var visst internationellt kända forskare som presenterade dessa åsikter, ALLA länkar jag angav gick direkt till internationellt erkända astronomer, astrofysiker och forskare + att på en länk så hade några oberoende forskare, "vanliga", också skrivit på det Internationella Uppropet, förutom alla 100-tals professionella forskare, men dessa signaturer fanns INTE med i själva Uppropet som publicerades i "New Scientist! 2 Fel!
På sidan du länkade till var det 90% privata tomtar, såna som du.
3) FEL! Jag HAR tagit åtgärden med moderatorn som låste tråden, utan resultat! 3 Fel!
Inte konstigt, han vet ju att du är en tomte, han gjorde rätt som låste tråden
4) FEL! Uttrycket "tramstråd" kan inte ha syftat specifikt på mina smilisar, eftersom jag använder mig av de i alla mina inlägg! 4 Fel!
Nä, det syftade på att det var trams, eftersom det var sagor.
5) FEL! Man kan vara seriös även om man använder smilisar; det är bara din tolkning att därmed själva inlägget skulle vara oseriöst! 5 Fel!
Inte när man använder dom hela tiden. Då tappar man seriositeten.
6) FEL! En stor del av världens ledande astronomer och fysiker skrev VISST på uppropet till "New Sientist"! 6 Fel!
Ah, det här tog du väl redan under #2? Men det är ju bara att klicka på ett namn så ser man vart man hamnar. Och det är inte på nån seriös site.
http://cosmologystatement.org

Hela 6 stycken felaktigheter och rena lögner i detta korta inlägg från din sida!

Ditt inlägg förtjänar en...
Tack. För den delen blir inte mina åsikter om dig till lögner bara för att de inte sammanfaller med dina.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in