Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Som vanligt när man debatterar med dig, undviker du ju att svara på frågor. Utan svammlar bara på. Så jag tror aktuelle moderatorn helt enkelt satte ner foten i tid. Jag påpekade faktiskt för dig att det inte var några forskare som presenterade dessa åsikter utan vanliga människor* som kommit fram till nån skum slutsats. Som vanligt med dina grejer alltså. jag tror du kan se i stjärnorna efter att få den upplåst. För den delen ska du ta åtgärden med moderatorn som låste den i PM.
Om du vill bli tagen på allvar så sluta med smilies i varje stycke, jag vet att det är ditt sätt att uttrycka känslor, men för dian meddebattörer tar det bara bort all seriositet i ditt inlägg -> tramstråd alltså.
* "Vad är det för trams när en stor del av världens forskarkår skriver under ett upprop till "New Scientist"?". Dvs du ljuger ihop nått.
1)
FEL! Jag bemöter i stort sett ALLA inlägg på Flashback!
1 Fel!
2)
FEL! Det var visst internationellt kända forskare som presenterade dessa åsikter, ALLA länkar jag angav gick direkt till internationellt erkända astronomer, astrofysiker och forskare + att på en länk så hade några oberoende forskare, "vanliga", också skrivit på det Internationella Uppropet, förutom alla 100-tals professionella forskare, men dessa signaturer fanns INTE med i själva Uppropet som publicerades i "New Scientist!
2 Fel!
3)
FEL! Jag HAR tagit åtgärden med moderatorn som låste tråden, utan resultat!
3 Fel!
4)
FEL! Uttrycket "tramstråd" kan inte ha syftat specifikt på mina smilisar, eftersom jag använder mig av de i alla mina inlägg!
4 Fel!
5)
FEL! Man kan vara seriös även om man använder smilisar; det är bara din tolkning att därmed själva inlägget skulle vara oseriöst!
5 Fel!
6)
FEL! En stor del av världens ledande astronomer och fysiker skrev VISST på uppropet till "New Sientist"!
6 Fel!
http://cosmologystatement.org
Hela
6 stycken felaktigheter och rena
lögner i detta korta inlägg från din sida!
Ditt inlägg förtjänar en...