2000-08-07, 01:51
Medlem
Har för mig att Tommy Lee skjöt upp Jack Daniels i ådrorna några gånger. I armhålan? vad ska det vara bra för. i armen kanske du menade...
Citera
2000-08-07, 11:09
Medlem
sprutor...

sjukt.. skall man bli packad snabbare då eller?
Citera
2000-08-07, 11:48
Medlem
sprutor...

Mm.. Farligt som fan är det. Får du in skit direkt i blodet så pajjar du. Hört om snubben som injicerade luft? Han dog. Snubben som injicerade saft? Han dog. Det finns en stor risk att det händer med sprit också.
Citera
2000-08-07, 12:38
Medlem
sprutor...

När man dricker sprit (och allt annat oxå för den delen) går det via levern, som fungerar som reningsverk för kroppen. Det är därför alkisarnas levrar ser ut som kriget. När du skjuter alkohol går det ju direkt ut utan att renas det minsta! Det betyder att man bör bli skitfull på en liten mängd, men att det måste vara jävligt bra sprit om man inte ska dö på kuppen.
Citera
2000-08-07, 17:13
Medlem
sprutor...

A jag skulle inte testa iaf...
Citera
2000-08-07, 17:48
Medlem
sprutor...

Nej, jag skulle inte heller testa, men nu är ju inte Tommy Lee vilken normal människa som helst... Men funkar det med vanlig jävla piss Jack Daniels så, ja jag vet inte, det är nog ingen hit i alla fall...
Citera
2000-08-07, 22:08
Medlem
sprutor...

Det var inte Tommy Lee som skjöt upp Jack Daniels, det var Ozzy Osborne (hur fan det nu stavas) ju!
Citera
2000-08-08, 02:34
Medlem
sprutor...

Hmm.. Smarta? Nää... Precis som någon skrev så kan ju inte levern "filtrera" det! Alltså så blir det jävligt farligt!
Citera
2000-08-08, 15:20
Medlem
sprutor...

Det går. Jag såg en snubbe fylla en kanyl med nån slags saltlösning han droppade läkarsprit i och injicerade. Han blev helt väck på två sekunder och däckade.

Måste verkligen vara skitkul. Varför vill man göra så? De flesta spritsorter smakar rätt gott, och det av en anledning.

MVH,
Andreas
Citera
2000-08-08, 19:46
Medlem
sprutor...

Ozzy och Tommy Lee har ju slagit i sej det mesta under många år, så jag kan tänka mej att de är en smula imuna.
Citera
2000-08-08, 22:31
äldre konto (old)
Ej medlem
sprutor...

har hört om folk som tar grejer i analen, typ tabletter å sprit å snus å sånt, man blir deckad direkt, det tas tydligen lättare och snabbare upp i tarmen
Citera
2000-08-08, 22:46
Medlem
sprutor...

dom doppar förmodligen en tampong i spriten o kör upp den... farligt som faan..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in