2006-12-18, 22:27
Medlem
Jag har funderat på detta med de privatabilderna människor har... som man måste bli vän med dem för o kunna se.. men det måste ju finnas ett sätt o få sidan och tro att du är vän med de rättigheterna o visa alla privata bilder för dig, tänkte mer om man kunde fejka någon form av Refercontrol i tex firefox så sidan tar dig som vän o vips så får du se bilderna utan o behöva tanka ett helt jävla bildarkiv o rensa ute en massa killar o feta tjejer......

eller e jag helt ute o reser???
Citera
2006-12-18, 22:54
Medlem
Aerrs avatar
Vet du vad? Jag fattar inget nått om vad du menar
Citera
2006-12-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerr

Jo Användarna kan välja vilka de vill visa sina bilder för Det finns Publika o sen finns det bilder för vänner (private) som jag som ikke vän inte kan få se.

Tanken är att få sidan o tro att jag har de rättigheterna att se de bilderna UTAN o vara vän med personen...

Måste ju gå o lura sidan.
Citera
2006-12-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerr
Han menar att han vill göra på samma sätt som gjordes på porrigt sidan som det finns ett ämne om här på forumet.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=318212
Citera
2006-12-18, 23:45
Bannlyst
..

Fixa det där själv om nån inte redan gjort det åt dig. Tror inte folk pallar lägga ner energi för att du ska kunna se privata bilder. Och om inte Refercontrol funkar där får du prova nått annat.
Citera
2006-12-18, 23:50
Medlem
Problemet med porrigt var ju att de hade det konfigurerat så konstigt att om man angav en referer från porrigt.se kunde man få servern att ge en ett index av alla filer som fanns och låta en bläddra genom dem.

Normalt sett är ju saker konfigurerade som på img.hotzone.se, dvs. "directory listing denied" oavsett vilken referer eller andra inställningar man anger.

Sin referer har inget att göra med om man är "vän" med någon eller inte.
Citera
2006-12-26, 18:30
Medlem
pervo där... använd DC eller ta lite egna kort på din mor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här