• 3
  • 4
2007-01-11, 22:17
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacha
Jag tog 2 mg xanor tidigare o trodde jag skulle somna på dom , men det tog faan mer än 1 timme så somnade jag o det va vanlig trötthet eftersom de va kvällstid!!!! Jag kännde inprincip inte alls av xanor som jag trodde jag skulle göra Vart rätt besviken. Tog dom i sövande syfte ...

Men som de sägs är det ju till för oro/ångest? Satt om jag nu har mega problem säger vi att snacka inför en grupp, och så ska jag ha stor konferans o prata inför 100 pers under morgon dagen, hur funkar det då? När tar man tabletten/tabletterna och hur stor är risken att man nu inte somnar under själva pratandet ... har bara svårt o förstå hur en jäkla tablett kan få en att "våga" tala inför grupp

Tror det gäller som för alla droger, det gäller att prova sig fram i kontrollerade miljöer. 1 mg Xanor Depot ger mig en helt annan styrka att kunna kontrollera mig själv och slippa vara nervös. Själv känner jag mig inte som en grönsak och inte bortkommen alls. Jag känner mig som jag kände mig när jag var frisk. En psykolog jag snackade med ett par gånger sa att han brukade ta beta-blockerare (?) för att sänka blodtrycket, eftersom han var musiker och fick lite scen-nervositet.
Citera
2007-01-11, 23:11
Medlem
Heh?

Tjena.. Hatr xanor utskrivna mot oro o ångest. I början blev ja totalt seg på en tablett 0,5 mg somnade o va jättetrött. Ok vörlden känndes la kul men ska du ha kul så ta 1 mg driekt! Ok eftersom, ja käkat dem ett tag e jag van vid dt. tar 1 mg om dagen av dt.. Tyv'rr så m¨ste man ju ta mera efter ett tag.. Men tog 4 st o ja blev helt seg o gooo,,alltså 2 mg.. haha fick skrattanfall allt känndes så skojigt va o spelade minigolf.
Citera
2007-01-11, 23:26
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korpnatt
Tjena.. Hatr xanor utskrivna mot oro o ångest. I början blev ja totalt seg på en tablett 0,5 mg somnade o va jättetrött. Ok vörlden känndes la kul men ska du ha kul så ta 1 mg driekt! Ok eftersom, ja käkat dem ett tag e jag van vid dt. tar 1 mg om dagen av dt.. Tyv'rr så m¨ste man ju ta mera efter ett tag.. Men tog 4 st o ja blev helt seg o gooo,,alltså 2 mg.. haha fick skrattanfall allt känndes så skojigt va o spelade minigolf.

Får du ut eufori av Xanor? Det är bara att gratulera!
Citera
2007-01-12, 08:46
Medlem
Pachas avatar
Jag förstår inte hur man kan känna nåt på 0,5 mg . jag tog som sagt 2 mg o kännde inte ett skit ..!! Somnade som vanligt eftersom klockan blev mycket. Kanske ska testa 3 mg
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in