2006-12-19, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av besservisser
Du har fullstndigt rtt i det du skriver. Om du inte kan f din flickvn att hitta gnistan ihop med dig igen s r ert frhllande ddsdmt. Tro mig jag vet, been there done that. Jag sjlv levde med pappan till mina pojkar i 10 r. De sista iaf 4 ren var noll passion och sex. Och hr var det iofs omvnt, jag saknade sexet otroligt men det fanns ingen gnista dr. Det ena ledde till det andra och nr saknaden blev fr stark och sex med mig sjlv inte var tillrckligt s hoppade jag ver skacklarna och det r inte nt jag r stolt ver.Tvrtom s skmms jag enormt fr detta.
De sista ren bedrog jag honom kanske ett par ggr per r och till slut insg jag att leva med honom fr barnens skull var helt ohllbart. Inget blir bttre fr att man hller ihop nt som redan dtt.
men innan du ger upp s tycker jag att du ska verkligen frklara fr henne att detta r ett stort problem fr dig. Vill hon nd inte f gng sexlivet........ja d finns det ju inte mkt mer du kan gra eller hur?
De sista ren bedrog jag honom kanske ett par ggr per r och till slut insg jag att leva med honom fr barnens skull var helt ohllbart. Inget blir bttre fr att man hller ihop nt som redan dtt.
men innan du ger upp s tycker jag att du ska verkligen frklara fr henne att detta r ett stort problem fr dig. Vill hon nd inte f gng sexlivet........ja d finns det ju inte mkt mer du kan gra eller hur?
Sknt att hra att det finns kvinnor med samma problem som jag

Jag r vl inte helt dr du var efter dom tio ren nnu, men jag knner att det brjar nrma sig.
Ska gra mitt bsta fr att ta ett serist snack med henne pnytt, och verkligen frklara (igen) vad jag knner. S fr vi se om hon gr ngot t det eller inte.
Har iafa bestmt mig fr att ge henne en sista chans. Det r jag skyldig henne.
Men fungerar det inte bttre inom kort, d mste jag nog tyvrr tacka fr
mig.
Tack fr input!

/D