Jan Bergqvist som bland annat gjorde barnprogrammet 'Kroppen' som gick på TV tidigt 80-tal.
Jag var runt 7-8 år och hela familjen skulle till Teneriffa. På flygplanet såg jag Jan Bergqvist halvligga i sin stol, sluddrandes och kastade/tappade jordnötter omkring sig. Tror jag inte sett en sådan full person i mitt liv tidigare.
Där sprack min bubbla om att han var en genomsund människa som endast åt och drack nyttigheter =)
han kom cyklandes med en tjej på pakethållaren och frågade om väg då han inte hittade..följde honom och tjejen i kanske 100 meter..han trillade x antal gånger
Jan Bergqvist som bland annat gjorde barnprogrammet 'Kroppen' som gick på TV tidigt 80-tal.
Jag var runt 7-8 år och hela familjen skulle till Teneriffa. På flygplanet såg jag Jan Bergqvist halvligga i sin stol, sluddrandes och kastade/tappade jordnötter omkring sig. Tror jag inte sett en sådan full person i mitt liv tidigare.
Där sprack min bubbla om att han var en genomsund människa som endast åt och drack nyttigheter =)
Har en jävel om Mikael Perbrandt som hände 4-5 år sen. Min polare var på Café Opera en veckodag, en torsdag har jag för mig det var, och stod och pissade med sin kompis vid pissoaren. Då vinglar en packad Persbrandt in, kikar på killarna (runt 19 år på den tiden), och säger "Vad fan gör ni på Café Opera, dra till K15 era jävla sprättar".
Re: Jan-Ove Waldners festande har han (haft) massiva spelproblem, har säkert spelat bort de pengar han dragit in under sin karriär, vad vet jag.
George Scott på Hells Kitchen för typ 2år sedan, raggade på allt sen kunde hann knappt gå själv när det stängde (han fick inte hem någon).
Micke Persbrandt mitt på ljusa dagen satt han och drog shot efter shot och var aprak och ganska högljudd, tror det var i närheten av Berns, han var även där med ett annat känt ansikte som jag däremot har svårt att komma på vem det var.
På en restaurang, full som en jävla fladdermus. Skjortan och slipsen på trekvart, frisyr som en storm hatt, ciggen i munnen. Kom knappt uppför trappan, samtidigt som han skriker hela tiden att han vill knulla!! Han sällskap hade ett helvete att få ner honom för trappan och ut från restaurangen.
Jag hamnade bredvid en dragen Rickard Wolff i baren och gjorde misstaget att säga hej. Han blev lite väl intresserad att fortsätta samtalet.
Några dagar senare stötte jag på Magnus Carlsson från Weeping Willows. Han var också dragen och ytterst trevlig. Mina polare undrade vem det var som jag snackade med och informerade mig om att Magnus Carlsson är bög och antagligen bara ville åt min stjärt, så det samtalet dog ut snabbt. Det var inte förrän långt senare jag förstod att mina oinformerade polare trodde han var Magnus Carlsson från Alcazar...
Idioterna i Stefan & Krister på ett litet stadshotell i liten stad i Mellansverige. Idioterna var så fulla att de knappast kunde stå eller prata, men tyckte ändå att de skulle underhålla gäster och personal med snubbel-komik. Behöver jag nämna att ingen drog på smilbanden?