2008-12-26, 19:11
Medlem
smartypantss avatar
DiLeva för kanske 5 år sen på en krog i en källare på söder. Han var inte speciellt full. Vi diskuterade öl helt kort. Det va Liväts näktar, sa DiLäva. Han drack Guiness vill jag minnas. Sedan drog han sig tillbaka till bordet i puben som var fullt av brudar. Han verkade betydligt mindre flummig i verkliga livet än på TV och tämligen sympatisk.

Ja, jag vet, helt ointressant. Men vafan, ni frågade ju.

Edit: Nej! Nu kom jag ju ihåg. Jag träffade på Jakob Hellman en gång på en annan krog i en annan källare på Söder. Det var när han var som mest känd, så jävlar det var länge sedan. Det måste ha varit...1989? Oj fan, den är nästan 20 år sen. Vad gammal jag är. Jaja. Han var småpackad och trevlig, senare blev han jättepackad och otrevlig. Men då sa en tjej-kompisen till mig till honom att han var otrevlig, och då skämdes han och blev skittrevlig igen.
Senast redigerad av smartypants 2008-12-26 kl. 19:20.
Citera
2008-12-26, 20:26
Medlem
GroggHaggaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timvim
HAHA! Samma sak hände min syster för ett par år sedan. Kan vara värt att nämna att hon inte var mer än 15 då. Hon och hennes kompisar tyckte att han var vidrig och tackade nej.

Haha... Ja problemet är väl att när man hamnar bredvid honom så är han faktiskt mestadels äcklig...
Så har full förståelse för din systers beslut..
Citera
2009-03-08, 17:09
Medlem
Tenbules avatar
Jag måste nog ge vår egna Flashbackkändis Hyland denna award. Ojojoj så full han var, var nästan på gång att antasta min då fjortonåriga vän. Riktigt, riktigt kul!

Annars kanske Peter London från Crashdïet tar det priset, om FB-kändisar nu inte räknas in. Fyfan vad dyngpackad han var!
Citera
2009-03-08, 19:17
Medlem
JaMenAntagligens avatar
Det verkar som om Ulf Lundell gärna överförfriskar sig själv offentligt .
Citera
2009-03-08, 21:09
Medlem
Robinson robban! Såg han på Gotland klockan 15:00 mitt under vecka 29, han kom vacklandes med sin kompis arm i arm och med kalsongerna nedanför halva arlset. Som sagt de var så fulla att de var tvungna att ha stöd från varandra för att kunna gå, riktigt kul faktiskt! Han vet hur det ska festas.
Citera
2009-03-08, 21:35
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batmannen
Sälen, Högfjällshotellet, 1996. Det började med en salongsberusad Klasse "Banarne" Möllberg som blev fullare och fullare ju längre kvällen led. I praktiken alla killar körde jeans och flanellskjorta, men inte Klasse. Han hade smoking, fluga och hela baletten (han hade troligen gjort något slags gig). Han hade mao utmärkt sig även utan kändisskapet. Det sista jag såg var Klasse sovandes i en Yogaställning i barens fruktansvärt obekväma fotöljer.
En kompis med gäng var till Stockholm på galej för en herrans massa år sen.
I höjd med den kungliga bostaden stöter dom på en satans aprak Möllberg. Det blev en kortare diskussion med Möllberg som sluddrade fram en massa otrevligheter och det blev sig inte bättre än att dom fick ringa på dom blå.

Så sladdar det strax upp nån polisbuss och ut kliver det en gammal polisräv. Möllberg har vid det laget varit så otidig att han fått hjälp att lägga sig på kullerstenen. Räven petar på honom med foten och när han ser vem det är utbrister han skrattande och på brett södermål:
-Fan grabbar ni har ju brottat ner Banarne!

Sen fick Banarne åka buss.
Citera
2009-03-08, 21:59
Medlem
Redlight Bandits avatar
En snorfull Lasse Åberg med damsällskap för en sådär 15 år sen utanför grand hotell i avesta...vi böt pins med varran...han fick en sex pistols av mig och jag fick en som läste: konst ska vara snyggt....har också för mig att han var lite smågrinig men det kan nog ha berott på 2 folkölsberusade 15 åringar som ville snacka sällskapsresan
Citera
2009-03-08, 22:17
Medlem
Hakkens avatar
Tobbe Trollkarl, även han dricker alkohol, chokande!!!! ..och väldigt spännande.
Citera
2009-03-08, 22:20
Medlem
Stötte på Börje Salming efter att han (tror jag) lanserat ölen Singha på Harry´s i Linköping. Han var tämligen berusad och satte sig i en taxi mitt i stan, jag slet upp dörren och skrek hans namn högt och han svarade i panik "NEJ NEEEEJ", därefter tillkom 10-15 personer som ville ha autografer.
Citera
2009-03-09, 01:04
Bannlyst
Berghagen!

Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Själv har jag bara pratat med en drängfull make till en svensk prinsessa. Inte mycket att skriva hem om men jag antar att det finns de som har betydligt mer intressanta saker att berätta!?

Och Norrbottens landstingsråd.
Samt
Norrbottens före detta landstingsråd.

vill då betona att jag inte träffat dem UTAN sett dem i detta tillstånd.
JA----------finns någon Pitekomiker som heter Lars Eriksson tror jag och bor i Uppsala. HAN VAR FULL!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2009-03-09, 01:08
Medlem
Om han räknas som kändis: basshunter, träffade honom i malmö och då kunde han knappt stå på benen.
Citera
2009-03-09, 09:08
Medlem
Probert24s avatar
Magnus Norman en gång världsetta i tennis

Träffade Magnus Norman på HC i Sälen i början av 2000 talet. Helt radiostyrd, knappt kontaktbar stod han och hällde ut shots i blomkrukor. Jag frågade honom hur han tyckte att det gick och han bara log och sluddrade något obegripligt för att sedan fortsätta med sitt vattnande.

Träffade Hoa Hoa Dahlgren under samma tidsepok på en känd golfrestaurang utanför Stockholm som den kvällen hade kräftskiva. Hoa Hoa var så full att han ramlade in i pissrännan på herrtoaletten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in