Vet någon om man får lägga upp Murderbilia på Tradera? Har en väldigt fint ex av boken "A Question Of Doubt" skriven av John Wayne Gacy som har en sida med han signatur och en liten tacktext, samt ett omslag med hans målningar. Ebay var inte helt glad när jag la ut den..
Vet någon om man får lägga upp Murderbilia på Tradera? Har en väldigt fint ex av boken "A Question Of Doubt" skriven av John Wayne Gacy som har en sida med han signatur och en liten tacktext, samt ett omslag med hans målningar. Ebay var inte helt glad när jag la ut den..
Ooh! Nice piece.
Det är ju bara en bok, signerad av författaren... Troligtvis fattar de inte ens vad det handlar om.
(Hör av dig med PM om hur mycket du vill ha, jag är intresserad!)
Det är ju bara en bok, signerad av författaren... Troligtvis fattar de inte ens vad det handlar om.
(Hör av dig med PM om hur mycket du vill ha, jag är intresserad!)
Vi får se, drog upp den på Tradera. Ebay tog ner den på en timma då där hade dom koll iaf.. Eftersom ebay äger Tradera idag tänkte jag att det kanske var samma regler, även om jag inte hittade något specifikt om det.
Han verkade ju åtminstone ha väldigt god självinsikt, och beskrev sig själv som "rage personified". Övervägde tydligen också att giftmörda en hel stad..
Apropå seriemördares sista ord så har vi Peter Kürten (även kallad Düsseldorf-vampyren), vars uttalande innan avrättningen var:
Citat:
Tell me—after my head is chopped off, will I still be able to hear, at least for a moment, the sound of my own blood gushing from the stump of my neck? That would be the pleasure to end all pleasures.
Det började en ny serie på SVT ikväll om O. J. Simpson. Jag visste att jag hade noll koll på kriminalhistoria, men jag trodde O. J. Simpson var en helt annan snubbe. Jag föreställer mig nämligen en negergubbe som tog hjälp av en ung negerpojke för att mörda en massa folk. Vilket radarpar är det jag tänker på då egentligen? Kan inte ge en bättre beskrivning än sådär.
Det började en ny serie på SVT ikväll om O. J. Simpson. Jag visste att jag hade noll koll på kriminalhistoria, men jag trodde O. J. Simpson var en helt annan snubbe. Jag föreställer mig nämligen en negergubbe som tog hjälp av en ung negerpojke för att mörda en massa folk. Vilket radarpar är det jag tänker på då egentligen? Kan inte ge en bättre beskrivning än sådär.
Ja men där har vi dom ju. Känner igen namnen. Tack ska du ha! Slapp jag grubbla vidare på det. Det var ovanligt knepigt att googla efter. Undrar varför jag blandade ihop Muhammad med Simpson. Får skylla på (förmodade) parallella skriverier.
Ursäkta, har ej läst hela tråden. Jag undrar om någon här skickat blev till seriemördare?
Troligtvis inte. Om man läser mycket om seriemördare så framkommer bilden att de gärna fuckar med ens huvud och manipulerar ens självbild osv. Så det är kort sagt jävligt riskabelt.
Om du vill ha en fin illustration på detta kan du se filmen "Dear mr Gacy".