2007-12-06, 14:55
Medlem
Jizardss avatar
Kan en firma låsa upp samtliga SonyEricsson Walkman mobiler?
Citera
2007-12-06, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jizards
Beror ju på vad för lås du syftar på, Operatörlåst? Ja, det kan dom.
Citera
2007-12-06, 18:02
Medlem
Adrian von Butts avatar
Nän som kan tipsa om en butik som fixar upplåsning medans man väntar? I stockholm, och gärna på södra sidan.

Passar på att varna för Platinum i Haninge centrum, har precis tillbringat två timmar väntandes på den jävla idioten. Slutade med att killen som fanns i butiken var tvungen att stänga och gå för att den andre idioten inte klarar att passa tider. Har man så lite respekt för sina kunder och sin personal ska man fan drivas i konkurs snarast.
Citera
2007-12-06, 18:42
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian von Butt
Nän som kan tipsa om en butik som fixar upplåsning medans man väntar? I stockholm, och gärna på södra sidan.

Passar på att varna för Platinum i Haninge centrum, har precis tillbringat två timmar väntandes på den jävla idioten. Slutade med att killen som fanns i butiken var tvungen att stänga och gå för att den andre idioten inte klarar att passa tider. Har man så lite respekt för sina kunder och sin personal ska man fan drivas i konkurs snarast.
Beror på vilken mobil det gäller? Men Mobilsscan har jag för mig ligger i STHLM och klarar dom flesta, sen finns ju Solna Mobilservice och har hört att Hötorgets Tobak också låser upp.
Citera
2007-12-06, 18:47
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jizards
Home Media ser ut att klara dom flesta.
Citera
2007-12-09, 12:09
Medlem
mr_zipoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pennan
Hej har en Nokia 1600 låst till Halebop, finns det något bra sätt jag kan låsa upp den gratis på internet. Har tittat runt lite men det verkar bara finnas äldre Nokia som går att låsa upp gratis.
Jag sitter och funderar över samma sak. Min nokia 1600 är låst till Vodafone (telenor). Någon som kan hjälpa?
Citera
2007-12-09, 13:46
Medlem
Sweemans avatar
Svin enkelt att låsa upp nokia! bara att söka på google "nokia upplåsning" alt "nokia upplåsning koder" så får du fram en massa länkar som säger hur du ska gå till väga" alltså du skickar inte iväg telefonen du ska bara knappa i koder osv..
Citera
2007-12-09, 15:49
Medlem
mr_zipoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeman
Svin enkelt att låsa upp nokia! bara att söka på google "nokia upplåsning" alt "nokia upplåsning koder" så får du fram en massa länkar som säger hur du ska gå till väga" alltså du skickar inte iväg telefonen du ska bara knappa i koder osv..
Jag fick hjälp på ett Engelsk forum.
http://unlockme.co.uk/phpBB2/index.php
Det var bara att regga sig och fråga om hjälp på den här delen.
http://unlockme.co.uk/phpBB2/viewforum.php?f=2
Dom hjälper till med alla Nokia telefoner gratis.
Citera
2007-12-09, 20:39
Medlem
Behöver hjälp med att låsa upp min K800i. Så billigt som möjligt, helst i skåne eller nåt annat sätt (typ usb-kabel). Har ni några tips ?
Citera
2007-12-09, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av junks
Behöver hjälp med att låsa upp min K800i. Så billigt som möjligt, helst i skåne eller nåt annat sätt (typ usb-kabel). Har ni några tips ?

Googla på kulakendi, du kommer iväg billigt ifrån dom om du bara ska låsa upp 1 lur..

har för mig att det rör sig om en 50-70kr, och ja, med usb kabeln.
Citera
2007-12-10, 18:37
Medlem
Möjligt att låsa upp N95 8GB från operatörlåset 3?
Citera
2007-12-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabbsteR
Googla på kulakendi, du kommer iväg billigt ifrån dom om du bara ska låsa upp 1 lur..

har för mig att det rör sig om en 50-70kr, och ja, med usb kabeln.
Nice, tackar så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in