Någon som kan tipsa om hur jag kan låsa upp en sony ericsson j108i? Jag vill ha ett program för det annars hade jag gått till en butik men jag vill göra det själv. Telefonen är operatörlåst.
Dom där är väl forum siter för telefoner, säljer dom även upplåsningskoder,,
Eller menar du att dom kan fixa upplåsning utan att pröjsa,,
För min del spelar det inte så stor roll om jag får pröjsa 200-300 bara det funkar utan krångel,,,,
Där finns det guider om hur du låser upp luren utan att det kostar något, förutom lite tid...
Tjenare! Iphone 4 S Kostar ju 649 dollar i USA olåst, alltså runt 4300kr. Dock kan man ju köpa den låst till en operatör för 199 dollar, alltså 1300 kr.
Nu är min syrra i USA så tänkte att hon kunde köpa med sig en Iphone hem Det jag undrar är om det går att bryta operatörs-låset på en iphone 4 s?
Det går att bryta, men tvivlar på att du får skriva upp dig på ett abonnemang i USA utan att vara bosatt där.
Letade igenom tråden och såg att de var 3 till som har samma problem som mig men ingen hade fått svar, min mamma har en gammal sony ericsson t707 som är låst till 3, jag har letat men hittar inget.
Finns det något sätt att gratis låsa upp telefonen eller är det bara att lämna in den?
Tjenare! Iphone 4 S Kostar ju 649 dollar i USA olåst, alltså runt 4300kr. Dock kan man ju köpa den låst till en operatör för 199 dollar, alltså 1300 kr.
Nu är min syrra i USA så tänkte att hon kunde köpa med sig en Iphone hem Det jag undrar är om det går att bryta operatörs-låset på en iphone 4 s?
ja men vill du ha ett 24 månaders abbonemang i usa?
Tjena, en kompis frågade mig om hjälp med att låsa upp hans Nokia 5230. Problemet är att jag inte har någon aning hur man gör. Någons som kan hjälpa mig ?
Tänkte köpa en iPhone 4 32gb idag, låst till 3. Jag undrar om man KAN låsa upp den, och om någon har nåt bra tips på var? I en fysisk butik eller köper man bara nån kod online?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!