2010-05-04, 10:29
  #1933
Medlem
ICanHass avatar
Sådär, då var man hemma igen då efter en vecka i paradiset...
Har haft det helt jävla underbart, den som säger att det inte går att åka i slutet på april ljuger, vi har haft hur jävla roligt som helst. Visst, det har inte alls vart fullpackat med folk, men det har istället gjort att man träffar och kan umgås på ett helt annat sätt med folk på krogen. Och på de riktiga nattklubbarna var det rätt mycket folk, dock en hel del cyprioter, vilken man kan ha både en och annan åsikt på.
Grabbarna var dock riktigt schysst, trots brist på folk. Det blir ju vad man gör det till.
Bodde ju på Pavlinia, och det var en typ 50/50mix av ungdomar och pensionärer, haha. Tycker fan synd om 60+arna som fick stå ut med efterfester med alldeles för hög musik till 7 på morgonen varenda jävla dag...
Nej, jag kan klart rekommendera att åka ner såhär i början på säsongen, det går skitbra. Blir nog dock en resa till i augusti eller så för att få uppleva napa "på riktigt".
Citera
2010-05-04, 15:39
  #1934
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhte
Vi är ett gäng grabbar från Karlstad som kommer ner till Napa och kommer bo på Melpo-antia v.29

grymt vi är ett gäng grabbar från karlstad som ska ner vecka 30+31 och ska också till melpo antia ålder på er? ni kommer nog vara hemma när vi kommer men kan va kul om ni kanske hinner berätta om det var bra på hotellet mm!
Citera
2010-05-04, 16:14
  #1935
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
grymt vi är ett gäng grabbar från karlstad som ska ner vecka 30+31 och ska också till melpo antia ålder på er? ni kommer nog vara hemma när vi kommer men kan va kul om ni kanske hinner berätta om det var bra på hotellet mm!

Vilken ålder är det på er för vi är också därifrån,vi måste veta vilka ni är :P
Citera
2010-05-04, 16:20
  #1936
Medlem
Kipdrordys avatar
Inga brudar som ska dit och som hänger på flashback?
Citera
2010-05-04, 16:39
  #1937
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy
Vilken ålder är det på er för vi är också därifrån,vi måste veta vilka ni är :P

Vi är 90or nidå


edit: när åker ni då? vecka 29 också eller?
Citera
2010-05-04, 17:11
  #1938
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Vi är 90or nidå


edit: när åker ni då? vecka 29 också eller?

Vi är 91r och vi åker den 21 juni så vi kan ju berätta sen när vi kommer hem hur det var där nere
Citera
2010-05-04, 18:20
  #1939
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy
Vi är 91r och vi åker den 21 juni så vi kan ju berätta sen när vi kommer hem hur det var där nere

Jasså, okej det skulle vara skit nice! :-) Grattis på studenten i förskott då! Vilken skola går ni på förresten
Citera
2010-05-04, 18:20
  #1940
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas
Sådär, då var man hemma igen då efter en vecka i paradiset...
Har haft det helt jävla underbart, den som säger att det inte går att åka i slutet på april ljuger, vi har haft hur jävla roligt som helst. Visst, det har inte alls vart fullpackat med folk, men det har istället gjort att man träffar och kan umgås på ett helt annat sätt med folk på krogen. Och på de riktiga nattklubbarna var det rätt mycket folk, dock en hel del cyprioter, vilken man kan ha både en och annan åsikt på.
Grabbarna var dock riktigt schysst, trots brist på folk. Det blir ju vad man gör det till.
Bodde ju på Pavlinia, och det var en typ 50/50mix av ungdomar och pensionärer, haha. Tycker fan synd om 60+arna som fick stå ut med efterfester med alldeles för hög musik till 7 på morgonen varenda jävla dag...
Nej, jag kan klart rekommendera att åka ner såhär i början på säsongen, det går skitbra. Blir nog dock en resa till i augusti eller så för att få uppleva napa "på riktigt".


Gamlingarna får skylla sig själva att dom bokar det hotellet! vi hade endast en familj på Pavlinia när vi bodde där men dom blev förbannade på oss och gick ner o klippte av sladden på en boomblaster som ett par polare hade med sig.

Gött med en rapport från Napa iaf Tror inte du rekar Napa efter att du varit där nästa gång, ska vara en brutal skillnad. Party per krona vet jag inte, skiljer en del i pris nu mot sen? om du kollat upp det då för nästa resa.

Kollade lite bilder från Napa häromdan, såg ut som det bara va massa kvart i 3-ragg på Grabbarna :P
Citera
2010-05-04, 18:48
  #1941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
grymt vi är ett gäng grabbar från karlstad som ska ner vecka 30+31 och ska också till melpo antia ålder på er? ni kommer nog vara hemma när vi kommer men kan va kul om ni kanske hinner berätta om det var bra på hotellet mm!

Vi är nog redan hemma då men vi är i 20års åldern
Citera
2010-05-04, 19:02
  #1942
Medlem
Själv ska jag och två polare åka dit (blir hotell Vias).
Vi åker den 24e denna månad. Och så som det verkar i alla skolor runtomkring här så åker alla detta datumet. Så det verkar bli riktigt packat.


Någon som ska åka från växjö klockan 17:45 den 24e? =)
Citera
2010-05-04, 20:00
  #1943
Medlem
ICanHass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMoonwalker
Gamlingarna får skylla sig själva att dom bokar det hotellet! vi hade endast en familj på Pavlinia när vi bodde där men dom blev förbannade på oss och gick ner o klippte av sladden på en boomblaster som ett par polare hade med sig.

Gött med en rapport från Napa iaf Tror inte du rekar Napa efter att du varit där nästa gång, ska vara en brutal skillnad. Party per krona vet jag inte, skiljer en del i pris nu mot sen? om du kollat upp det då för nästa resa.

Kollade lite bilder från Napa häromdan, såg ut som det bara va massa kvart i 3-ragg på Grabbarna :P
Ja, självklart får de skylla sig själva, vi tjäftade emot som fan när de kom och klagade på oss, jag tror de exakta orden var "Men din dumma kärring, varför bokar du ett ungdomshotell om ni vill ha det tyst, boka ett jävla mormorshotell nästa gång din dumma fan!"... Moget, nej, men det var så vi kände. Och hon använde inte direkt vackra ord mot oss heller

Ja, självklart är det en jävla skillnad, vi snackade mycket med folk som jobbade där nere, och de sade samma sak. Men jag tyckte att det var skönt som sagt. Ska dock med 99% säkerhet ner en vecka i augusti också, så vi får se på skillnaden då
Ingen aning om vad priserna ligger på då, men nu betalade jag strax över 4k för resa, hotell, transfer och så, så jag tippar på att det blir ett par tusenlappar till då. Men vafan, skitsamma om det blir tre gånger så dyrt, det är värt varenda jävla krona

Just ja, ska man vara lite produktiv också, spritpriser:
1l skräpvodka/gin/rom: ~5€
1l importerad vodka, smirnoff, stoli etc ~10€
Corona 1.20€/st
Keo 33cl får du får under 1€.
Billiga skitcigg kostar runt 2€, jag köpte CT som var helt i klass med typ LM för 2.40€.

Och då är det här på billiga ställen, klart billigaste vi hittade var LGX Supermarket, ligger nära Nissi Ave, mitt emot en Italiensk Restaurang som heter Cicero. Alla vet vart det ligger, bara att fråga. Handlar ni på Supermarketen rakt över gatan från hotellet kan ni räkna med de dubbla priserna, med andra ord; Handla bara ölen som krävs för att vakna ur bakfyllan där
Drinkarna på GG ligger på 4.50-5€, shotsen 2.5€. Dock betalade vi jävligt sällan mer än 2-3€ per drink... Vet inte riktigt varför.
__________________
Senast redigerad av ICanHas 2010-05-04 kl. 20:16.
Citera
2010-05-04, 22:35
  #1944
Medlem
Kipdrordys avatar
Nice som faen att många ska dit Är det någon som hört talas om att det går att köpa något typ "bar kort" eller så, det innebär att man köper en shot och får en till på köpet eller om man köper en öl så får man en till ? Har också hört av en unge kille som jobbar på en butik i stan att när han var där fanns cannasbisshots Jag är inte den som testar sånt men hur fasen gör man en cannabisshot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in