2007-01-02, 20:37
  #133
Medlem
SeymoreHunters avatar
Vad du än gör, bo inte på Kalypso.
Citera
2007-01-02, 20:39
  #134
Medlem
Rio Napa, snuskig hotell Men fan vad kul vi hade det där.. vi var där -05.
Citera
2007-01-04, 01:40
  #135
Medlem
Är det ingen som varit i Ayia Napa och vet vad en limpa cigg (Marlboro) kostar?
Citera
2007-01-13, 01:33
  #136
Medlem
Visualizes avatar
Jag och några kompisar ska till ayia napa i sluta av juli, tänkte höra om det är någon som har några erfarenheter av hur det var att bo på hotellet anthea?
Citera
2007-01-13, 02:53
  #137
Medlem
rumpa666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeymoreHunter
Vad du än gör, bo inte på Kalypso.

Berätta gärna vad som är kasst med det :P
Citera
2007-01-13, 10:56
  #138
Medlem
Aaksels avatar
Alltså.. funkar ayia napa enbart om man vill festa 24/7? Jag och mina polare vill gärna ha kul och partaja på de flesta kvällarna, men det vore ju roligt om man kunde ligga på stranden och chilla också utan att massa nordbor springer omkring fulla och skriker där . Hur är det riktigt?

Om man vill vara lite kulturell och gå i mysiga kvarter och köpa keramik av greker, fara på utflykt med båt eller ja, se saker helt enkelt, går det? Eller är det bara fest som gäller där nere?
Citera
2007-01-13, 14:51
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaksel
Alltså.. funkar ayia napa enbart om man vill festa 24/7? Jag och mina polare vill gärna ha kul och partaja på de flesta kvällarna, men det vore ju roligt om man kunde ligga på stranden och chilla också utan att massa nordbor springer omkring fulla och skriker där . Hur är det riktigt?

Om man vill vara lite kulturell och gå i mysiga kvarter och köpa keramik av greker, fara på utflykt med båt eller ja, se saker helt enkelt, går det? Eller är det bara fest som gäller där nere?

Chilla på stranden kan man givetvis göra, det är ju guld. Mysiga kvarter med keramik vet jag inte riktigt.. då får du dra dig lite utanför stadskärnan :]
Citera
2007-01-14, 07:06
  #140
Medlem
napa

Kalypso är det störsa fest hotellet.inte så bra rum men jävla fest vid polen dag å natt alltid riktigt snygga brudar. melpa antia är ett helt okej hotel om man har tur kan man få riktigt snygga rum, det brukar va bra fester där med, å ligger 2min från kalypso, melpo är det mest centralla hotelet av alla ungdomshotel i napa. sen har vi rio napa som är ganska smutsigt hotel men det är alltid dom fetaste festerna på rio. rio har kring 30rum men på rio kan man göra så gott som allt utan att någon bryr sig.kalypso har flera hundra rum liksom melpo. så kort å gott är kalypso hotelt som det finns mest folk på å har en riktif nice pool både på dagarna å sen på natten, alla går alltid till kalypso. sen måste jag säga att rio är det hotellet som dom fettaste festerna är på för det är rätt så litet å ingen bryr sig sen är melp på 3plats:-) från en som har sesongat 5månader 06 lycka till i sommar
Citera
2007-01-15, 17:38
  #141
Medlem
bodde på Melpo förra året, och idag så var jag o några kompisar boka resa till Napa igen, vi bor på Melpo igen, bra hotell.. nära till allt, men om man ska bo på Melpo ska man alltid ta tvårummare, mkt mkt finare rum.

vi åker 30/7 om nån undrar
Citera
2007-01-23, 08:19
  #142
Medlem
Ayia Napa är skräp.

Bara förortsungar och bonnläppar utan koll som dreggar.
Citera
2007-01-26, 10:00
  #143
Medlem
Hokkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndiB
Aldrig hört talas om, vad fick ni betala per skalle?
8papp för flyg+boende 2 veckor. Är ett fritidsresor hotell. Hotellet har en enda regler vad som framgick av papprena och det är att det int får vistas barn/ungdomar under 16år där
Sen ska det tydligen finnas nån s.k "Vanilla bar" vid nån pool där musik spelas alla dygnets timmar, på hotellet. Aja får se om det är nåt o ha
Citera
2007-01-26, 15:09
  #144
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeon22
låter bra dit drar jag !

vi ska iaf bo på rio napa eller vafan det hette,billigaste som går att hitta iaf. skulle tydligen finnas någon reaggeklub där, den e bra eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in