• 7
  • 8
2011-01-06, 18:38
Medlem
gör några spårade knutar på dina skosnören så och försök impa på henne
Citera
2011-01-06, 18:47
Medlem
4-Gotts avatar
Köp hennes kakor
Citera
2011-01-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm

haha där har vi vinnaren
Citera
2011-02-26, 00:29
Medlem
Folk nu för tiden har så himla förutfattade meningar om just scouter Vi är väl precis som alla andra, förutom att vi kanske är lite mer mån om naturen, varandra och så vidare.. Bättre på att ta kontakt med helt främmande människor på scoutläger och liknande och bättre på att överleva i naturen ;D men i övrigt så är vi EXAKT som vilken människa som helst, ni får oss att låta som utomjordingar eller någonting såntdär..
Citera
2011-02-26, 05:55
Medlem
Ilimitados avatar
Scoutläger är som ett ridläger fast med en annan typ av ridning.
Citera
2012-08-08, 18:56
Medlem
Det är sjukt lätt att få ligga på scoutläger, speciellt de internationella.
Citera
2020-07-03, 14:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Det här är det senaste som skrivits om scouterna på FB? Är ju illa... Är inte folk med i scouterna längre? Sveriges Konung, Kung Carl XVI Gustaf är ju scout.

En scout ska alltid vara redo. För vad? För strid såklart !! Och i det här fallet är det väl knulla? Ska inte vara några problem få en scout i säng. För det är väl knullerier som menas med att få en scout i säng?

Hubertus som vår kung även heter har nog knullat en hel del på scoutläger. Han var ju en knullmaskin på 70-talet. I gott sällskap med en massa sjuka jävla as till politiker. En av hans knullkompisar var ju till och med justitieminister, Lennart Geijer.

Varför jag är här inne är för jag påmindes om att jag var ju själv scout ett tag. När man fick bära kniv. Man fick ju ett märke som man satte på uniformen. Knivbevis. Då fick man ha kniv i skolan om man samtidigt bar uniform. Det var tider det. På 80-talet. Kunde man knulla brudar på badhuset iförd uniform. Det gick ju tjejerna igång på. Jag blir så kååååååt., KÄFT
Citera
2020-07-06, 13:40
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm

jag älskar dig
Citera
2020-07-14, 19:47
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xGurkmeja
Det är sjukt lätt att få ligga på scoutläger, speciellt de internationella.
Det gäller även de nationella.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in