Jag stör mig något enormt på folk som gestikulerar aggressivt åt mig för att jag inte följer deras
egna påhittade trafikregler. Exempelvis när jag har väjningsplikt så gestikulerar de att jag ska köra för att de tycker det är bekvämast så. Vad fan gör polisen om de ser mig då? Jag följer lagen, inte några påhittade efterblivna låtsasregler som inavlade slan hittar på.
Folk som kör upp bakom en när man håller på att backa ut från parkeringsplatsen, för att de vill ha platsen jag just håller på att lämna och blockerar så jag inte kan backa ut ordentligt är avskum vars föräldrar borde ha tvångssteriliserats.
Julhandlare är dock de värsta. Dessa primater som härjar längs vägarna och på parkeringsplatser, speciellt vid typ Jula, Rusta, stormarknader och dylikt får man ju lust att köra över upprepade gånger tills de blir ett med asfalten. De är arga och irriterade och stressade, vad fan firar de jul för om de tycker det är så jobbigt??? Jag kanske ska köpa lite mat på en stormarknad, och då ska jag bli näst intill nedprejad i diket på väg till affären, gestikulerad till så här :

på parkeringen för att jag inte kör iväg tillräckligt snabbt bara för att någon har bråttom in att handla sina white-trashjulklappar osv.