2007-01-27, 04:02
Medlem
Under hans senaste straff satt han i kumla har jag för mig. Men hur som helst så satt han inne med en annan hårding. Denne muckade före Milan och tog då över hans verksamhet. Så när Milan muckade tog han med familjen till Schweiz och köpte en Maybach till sin fru.

Någon som känner till detta eller är det skitsnack?
Citera
2007-01-27, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaybach
Under hans senaste straff satt han i kumla har jag för mig. Men hur som helst så satt han inne med en annan hårding. Denne muckade före Milan och tog då över hans verksamhet. Så när Milan muckade tog han med familjen till Schweiz och köpte en Maybach till sin fru.

Milan satt i Täby sist,verkar som majoriteten av inläggen i tråden är skitsnack
Citera
2007-01-27, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
400, 50, eller 35 mkr vad pratar ni om? Jag tror att många i den här tråden ska hoppa in i frysboxen igen! Ni har så fel!
Det var det jag menade för folk nämner olika belopp hela tiden så uppenbarligen är det mycket skitsnack!!!

Ingen har nämt 35 mkr som belopp, det var jag som sa att det fanns 35 mkr kvar efter det summan på 50mkr som han enligt uppgift skulle ha erhållit.
Citera
2007-01-28, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maaybach

rent bullshit
Citera
2007-06-30, 18:12
Medlem
Vem håller i taktpinnen nu när sevo inte är i stockholm längre?...Eller är han hemma igen ?
Citera
2007-06-30, 18:52
Bannlyst
vem bryr sig, han e golare ändå.
Citera
2007-06-30, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
vem bryr sig, han e golare ändå.

Hur kan du påstå det ?...Inte snällt o säga sånt
Citera
2007-07-01, 11:25
Medlem
Men vem håller i taktpinnen nu när sevo inte är i stockholm längre?
eller är det som man hört att Albanerna styr nu
Citera
2007-07-01, 11:25
Medlem
Livvakt..

Hörde ryktesvis att Milan haft en livvakt som heter P**tr B*gg*,kan det stämma? Han är tydligen från Skåne och bor numera i Sthlm.
Citera
2007-07-01, 13:10
Medlem
En snubbe på jobbet heter Milan Sevo, blev lite paff när jag såg hans namn på skåpet jämte mitt första dagen på jobbet.
Citera
2007-07-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maffakka
En snubbe på jobbet heter Milan Sevo, blev lite paff när jag såg hans namn på skåpet jämte mitt första dagen på jobbet.

Rätt roligt ..Hej vad jobba du med ? Ja jobba med Milan Sevo
Citera
2007-07-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Hörde ryktesvis att Milan haft en livvakt som heter P**tr B*gg*,kan det stämma? Han är tydligen från Skåne och bor numera i Sthlm.
Vem är det ?skriv normalt omöjligt att tyda P**tr B*gg*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in