2007-01-23, 23:09
Medlem
1%ers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Hur fan har Stefan lyckats få tag på så mycket utan det märkts? Gizmondo ägs samtidigt av TigerTelematics borde inte dom kunna syna bluffen?

Det är samma bolag.
Citera
2007-01-24, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A_C

ledsen o säga det men tror det är tvärtom...

tvärtom? jag är väldigt nära med familjen Djokic, du vet Milans fru aleksandra, ratkos dotter, och Sasa Djokic ratkos son, sen även Dragan Djokic, ratkos bror, du vet han som har cafèt i skärholmen centrum.

Det är skit snack att Milan fick så mkt som 400 miljoner,
Citera
2007-01-24, 10:35
Bannlyst
Intressant med alla dessa personer som påstår att dom är vänner till den ena efter den andra, samtidigt som dom gärna skvallrar om nutida händelser. Med tanke på den branch som dessa människor verkar i så brukar inte öppet skvaller vara så populärt.

Men ja just det, ni är vänner.

Citera
2007-01-24, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Intressant med alla dessa personer som påstår att dom är vänner till den ena efter den andra, samtidigt som dom gärna skvallrar om nutida händelser. Med tanke på den branch som dessa människor verkar i så brukar inte öppet skvaller vara så populärt.

Men ja just det, ni är vänner.

Instämmer. Men om du läser lite gamla inlägg från vissa av dessa "vänner" så är det ganska tydligt att intelligens inte är något de välsignats med i överflöd direkt.
Citera
2007-01-24, 14:08
Awaiting Email Confirmation
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Du menar BVC va?

hahahahahahahahahahahaha, gillar iof krstaljic, men den var obetlabar!
Sedan är jag böjd att hålla med 1%, han vet vad han talar om, har lite insikt i detta också, krstaljic även fast man är vän med familjen kanske man inte vet allt om deras privata affärer och som tidigare nämndes hade även Milan personer att "splitta" med. Om 400 miljoner stämmer ska jag låta vara osagt från min sida, men Milan fick en snuskigt stor summa från Gizmondo...detta är ju ganska "allmänt" känt i de kretsar det berör, ingen hemlighet alls! Stefans affärer har ju diskuterats både på TV och i tidningar.
Citera
2007-01-24, 20:06
Medlem
1%ers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A_C
jag VET att stefan var tvungen o betala 400 miljoner till milan sen vilka han delar med och hur mkt dom får var oklart men att det är så sant.....

Kanske det A_C. Jag vet inte vilken summa det rör sig om. Har bara hört ryktena utan summor nämnda.
Citera
2007-01-26, 21:53
Medlem
Vilket Jävla Bullshit! Ni är en Bunt DRÖMMARE! Milan har ALDRIG pressat Stefan på pengar från Gizmondo ... Han drog däremot fram en målvakt i sverige som tog emot 50 mkr på sitt bolags konto från Giz...Detta torskade Målisen senare för och Milans del för detta var typ 15 mkr.
Citera
2007-01-26, 22:03
Awaiting Email Confirmation
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Rytter
Vilket Jävla Bullshit! Ni är en Bunt DRÖMMARE! Milan har ALDRIG pressat Stefan på pengar från Gizmondo ... Han drog däremot fram en målvakt i sverige som tog emot 50 mkr på sitt bolags konto från Giz...Detta torskade Målisen senare för och Milans del för detta var typ 15 mkr.

Aldrig påstått att han pressat stefan påpengar, bara att han tog emot en ganska häftig summa från Gizmondo...vet ej hur mycket!
Citera
2007-01-27, 00:40
Bannlyst
Uppenbarligen ljuger någon?! Det är en stor skillnad på 400mkr och 50mkr...Vart skulle dom 35mkr som blir kvar tagit vägen? Jag tror inte Milan har pressat steffe däremot har dom gjort affärer på något sätt med Gizmondo, det är många som ska dela på kakan och målvakten fick nog inte allt för mycket.
Citera
2007-01-27, 00:50
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singsong
Uppenbarligen ljuger någon?! Det är en stor skillnad på 400mkr och 50mkr...Vart skulle dom 35mkr som blir kvar tagit vägen? Jag tror inte Milan har pressat steffe däremot har dom gjort affärer på något sätt med Gizmondo, det är många som ska dela på kakan och målvakten fick nog inte allt för mycket.

400, 50, eller 35 mkr vad pratar ni om? Jag tror att många i den här tråden ska hoppa in i frysboxen igen! Ni har så fel!
Citera
2007-01-27, 01:02
Bannlyst
Men snälla kära ¨nån, kan ingen slänga den här tråden åt helvete, då milan är inte ens så känd, kanske förutom i gangsterkretsar...

Känns ju bara fult att nån sitter och tjattrar om milans affärer, jag har då adrig hört talas om han.

Han kan få ha sina affärer ifred tycker jag.
Citera
2007-01-27, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Men snälla kära ¨nån, kan ingen slänga den här tråden åt helvete, då milan är inte ens så känd, kanske förutom i gangsterkretsar...

Känns ju bara fult att nån sitter och tjattrar om milans affärer, jag har då adrig hört talas om han.

Han kan få ha sina affärer ifred tycker jag.

Om du inte har hört talas om honom är du inne i fel tråd.
Du verkar ha missat "under världens s.k Gudfader"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in