2006-12-13, 02:23
Medlem
Droger:1 och en halv rosa mittzar och ca 5 g brajj
Ålder : 16
Vikt:63

Dagens början

14:00 Möter Erik
Allting börjar,med att jag och en kompis ("erik" kan vi kalla honom), hade bestämmt oss för att dela på en gubbe tjack,och spendera kvällen hemma hos mig då min mamma inte skulle vara hemma.Jag bestämmde också med ytterligare 3 kompisar att dem kunde vara hemma hos mig.På dagen möter jag erik och ger han pengar för han skulle fixa tjacket och jag pallade inte följa med då jag skulle göra massa annat under dagen/kvällen.Ett par timmar senare vid ca 16 tiden kommer min kusin över som inte håller på med droger och som egentligen bara skulle sova hos mig den dagen, och fixa med min dator som inte fungerade något vidare.Han kännde inte dem här kompisarna sedan tidigare och jag ville inte säga att vi skulle sitta flera stycken hemma hos mig och "knarka" under kvällen.Så det kom lite som en överaskining.Dock sa han aldrig nått om det,han tyckte nog i alla fall vi hade ganska kul.Den tredje kompisen (Johan) kom hem till mig en halv timma till en timma efter min kusin.Vi umgås och softar inne hos mig ett tag .Vid 18 tiden går vi tre ut och fixar cigg och möter den fjärde kompisen (Robin).I väntan på att min mamma ska sticka hemmifrån, så vi kan dra hem till mig så gå vi runt ute och fryser i ca en timme och snackar om att det skulle bli en rolig kväll.

19:00 Slipper kylan
Vi kommer in till mig.Jag johan och Robin går ut och röker ett par joints strax efter vi kommer in.Vi sitter och softar och kollar på film eller lyssnar på musik och röker på till och från i kanske en till en och en halv timma .Vet inte riktigt hur mkt klockan är när Erik ringer och säger att det har blivigt nått strul och att den som han skulle köpa tjack av hade strulat till det, och att det inte gick att köpa tjack,men att han kunde köpa e i stället.Efter ett tags tänkande så gick jag med på att vi kunde köpa e i stället.Men den är nog runt 8 skulle jag tro.Vid halv 9 tiden så ringer han och säger att han har glömt vart det var jag bodde,(han har bara vart här typ en gång förut).Efter en stunds förklarande i telefonen så hittar han rätt.Han kommer upp till mig och visar tabletterna.Jag tuggar i mig dem nästan direkt efter jag fått dem.Jag förvånades över hur jävla äckliga dem var,men skjölde ner den vidriga smaken med dricka.Efter så går vi direkt ut och röker ytterligare en joint.

21:OO Börjar känna av e:na
Redan 20 minuter efter intaget av e:na, ungefär vid 9 så börjar jag känna av att jag blir lite gladare och "mysigare".Sen efter det så satte sig alla i soffan med mellanrum emmelan varandra,och det bekymrade mig en del. och jag blev lite ledsen över att vi bara satt och var tråkiga och kollade på film,när jag tyckte man skulle kunde göra så mkt annat kul i stället t.ex mysa .så jag stängde av tvn och hotade att alla skulle gå in och sätta sig på golvet i mitt rum eller annars kunde dem gå ut :P.alla följde med in utom min kusin som inte varken hade rökt eller någonting.Han låg kvar ute i soffan och var tråkig och kollade på hey baberiba.Men det var helt okej för mig,då jag tyckte han var så tråkig.Klockan hade väll börjat närma sig kvart över 9 tiden och nu var jag jättelycklig.Vi satte oss i alla fall i mitt rum på golvet alla fyra brevid varandra,det var helt mörkt i mitt rum det enda som var tänt var en liten julgran jag har på en byrålåda,som jag tyckte var jättevacker jag satt nog och kolla på den till och från under hela kvällen.Mitt rum är absolut inte stort det är 3 meter långt och 2 meter brett.Så det var ganska trångt vilket jag tyckte var jättemysigt.Jag satt på golvet och pratade oavbrutet och alla skrattade åt mig,sen tvingade jag också mina kompisar att hålla mig i handen och krama mig till och från.Vi satt på mjuka täcken så jag satt jätteskönt och vi hade kuddar och täcken över oss.Vi började med att kolla på lite family guy men jag tyckte efter bara ett par minuter att det förstörde stämmningen och satte på lite skön musik i stället.Jag sitter och blir maserad av en kompis och tycker det är skitskönt och jag berättar histora på historia om helt oviktiga saker,t.ex berättade jag nog i ungefär 20 minuter om varför jag köpte den parfymen jag har köpt till min flickvän.Jag upprepade vid ett flertal tillfällen att jag älskade mina kompisar och att jag bara ville mysa.Jag är jättesnäll och vill bara att alla ska vara lika glada som mig.Efter en kvart till tjugo minuter så Går vi ut och röker vilket är skitgott.Vi passar också på att ta med oss min kusin in i mitt lilla rum,med den softaste atmosfären jag har varit med om.Alla bekymmer försvann och jag oroade mig inte över någonting.Min mamma hade sagt att hon skulle komma hem och kolla så att det inte var så mkt folk hemma hos mig och att vi inte satt och söp,det hade jag gått och irriterat mig på innan jag hade käkat e:na.Men nu brydde jag mig inte om det.Jag märkte att mitt humör kunde skiftas med tanke på musiken vi lyssnade på.Till exempel när vi lyssnade på en riktigt hettsig och Stressig låt så blev jag skitstressad och började nästan skrika när jag pratade.

23:00 Går ut
I alla fall vi fortsatte sitta inne i mitt rum fram till ungefär 10 i 11 tiden då mina kompisar hade tjatat ett tag på att min mamma skulle komma hem,och att vi var tvugna att sticka ut.Jag ville såklart inte det.jag hade aldrig haft det bättre i hela mitt liv i mitt lilla rum.Till slut så börjar jag nojja ur då jag hör hur någon kommer i trappen,(jag bor i ett ganska litet hus).Och säger att vi måste skynda oss ut för att mamma kommer när som helst.jag springer fram och tillbaka i lägenheten i ett par minuter och städar undan överallt.Sen skyndar vi oss ut i det duggande kalla vädret.Jag tycker att allting är jättefint och jätteskönt ute och jag är fortfarande lycklig fasst ingen vill hålla mig i handen .Jag röker ett par cigg och det är en en gång jättegott.Vi går i riktning mot en skog och vi chilar upp på ett berg där vi brukar hänga på sommrarna .Vi alla vill röka på,men då det regnar är det inte så lätt att rulla då det inte fanns något att sitta/stå under.Vi bestämmer oss för att sticka till ett närbeliggande dagis.vi traskar dit igenom skogen och,på den lilla vägen dit (3-4 minuter) så känns det nästan som att en bomb eller nått slår in i min mage och det där sköna glada humöret var inte lika glatt som innan klockan är runt halv 12.Och jag känner mig inte ett dugg lika mysig eller påverkad som tidigare.Hur som helst går jag och klagar över det ett litet tag och jag kan inte sluta tänka på "atmosfären" som var i mitt rum.Jag vill bara tillbaka dit och mysa och vara lika rolig som förut.Efter vi har rökt ytterligare en joint på dagiset så kände jag att vi var tvugna att gå hem till mig,annars kommer jag inte få uppleva det där sköna igen.Och jag är nästan lite övertygad om att det kommer bli som förut bara vi sätter oss i rummet igen.Killen som jag hade tagit e med hade gått hem strax efter vi kom ut och det kändes också lite deppigt.

Kommer hem 00:00 - 00:20
Hur som helst någon gång strax efter 12 så kommer vi hem.Vi går ut direkt och röker en joint.och 10 minuter senare går vi ut och röker en till.Efter det så sätter vi oss i mitt rum,och jag e ju fortfarande påverkad av e:na men jag känner knappt inget av att jag hade rökt,och inte mkt av e:na heller för den delen.Jag kom på att jag hade fått en smart ide strax efter vi hade gått ut att jag skulle supa också.Så jag gjorde en grogg,men drack inte mkt av den då den inte alls var så god som jag hade hoppats.Min kusin gick och la sig och sov och då var det bara jag robin och johan kvar.Dem var efterbänga och sega och jag kände mig tråkig och deppig.Och visste inte vad jag skulle göra då dem höll på att somna och ville inte prata med mig för dem va så trötta.

Bada! 00:45
Jag bestämmde mig iaf för att gå och ta ett bad.Jag la mig i badkaret och hade ett par tända ljus i badrummet.jag låg inte det minsta bekvämt och ljusen var för jobbiga så jag bestämde mig för att blåsa ut det ena och bara ha ett tänt,men smidig som man var så råkade man ju välta ner det i badkaret och det var helt svart i badrummet.Så jag låg där i mörkret ett tag och deppade.Efter några minuter så kändes det iaf som att det var tänt där inne.Det kändes som att det var ett tredje ljus tänt först i från golvet men där stog det inget ljus vilket jag visste,och jag tyckte det var skummt.Efter några sekunder så kom det gröna ljuset bakifrån asså bara några cm bakom mitt huvud på badkarskanten och jag vände mig om för att kolla då ljuset var starkare nu än förut.Så kollade jag på det gröna och det försvann från bakom mig till på sidan på väggen och jag började se massa hallisar,det var som något krigstema.Asså inte verkligt det var ganska smått och med färger.Jag kollade lite men tyckte det var ganska läskigt.Jag såg i alla fall typ små färgade riddare som red på hästar,och massa svärd och spjut och sånt.Kunde också se lite olika siffror och sånt.Jag blev lite smårädd av det där och låg nog bara kvar i badrummet i 2 minuter till kanske.Klockan hade i alla fall hunnit blivigt ganska mkt och den var nog runt halv 2 eller nått.Jag gick ut ur badrummet och då hade Robin somnat i min säng och johan i ena halvan av soffan och halvsov.Mina hallisar fortsatte och jag ville inte ha dem då jag tyckte det var ett läskigt tema.Men nu diskuterade jag dem lite med Johan och dem var inte lika läskiga som förut,nu var det mer blinkande skyltar och sånt jag såg på väggen.Aja gick och la mig vid 2 tiden.Och vaknade upp på morgonen och kände mig lite deppig var deppig hela lördagen söndagen och det försvann lite sakta i igår (måndag)..

Var min första tripprapport så kom med kritik och andra kommentarer också

Tidpunkterna är inte exakta.Peace

Slut
Citera
2006-12-13, 02:46
Medlem
Låter som en trevlig och mysig kväll för dig vill också uppmana att det är 18 års gräns här på forumet.
4/5
Citera
2006-12-13, 19:25
Bannlyst
Haha, tog du dom på kuken ochså?
Citera
2006-12-13, 19:43
Bannlyst
Skön rapport. Lite uppdelning bara. Och om du är över 16 så skriv: 16 vid tillfället så slipper man frågetecken på din ålder. ;P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in