2006-12-13, 12:27
Medlem
Yarskis avatar
Hoppas dom återgår till en mer olinjär story, det som gjorde de ursprungliga spelen så unika var ju just det öppna upplägget och friheten det innebar.
Citera
2006-12-13, 12:29
Medlem
Rains avatar
Hoppas dem tarbort all gangsta nigga skit och istället går tillbaka till mer blandade snubbar av 3an/VC. Fanns en del humor i de spelen också..

Hastighetsmätare vore inte fel?
Citera
2006-12-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funk_N_Soul
Vill att man ska kunna hamna i fängelse och fortsätta spelet inlåst ett visst antal spel dagar. Och att man får välja hur gubben ska se ut, plus fler klädplagg att välja på, rätt likt San Andreas tycker jag det ska vara eftersom det är de bästa GTA spelet hittils (Älskar Los Angeles miljön och gäng temat:shoot2. Och att gubben ska kunna dricka o knarka så ser man lite vingligt på skärmen osv.
Vad är AI?

Ska man gråta
AI = artificiell intelligent
i varje spel finns det en AI den bestämer hur alla gubbar ska bete sig, hur dem ska röra sig i olika situationer.
ju fetare AI desto roligare spel.
Citera
2006-12-13, 14:05
Medlem
BSOs avatar
Om gamla karaktärer eller städer finns med blir jag förbannad. Jag vill ha nåt nytt. Jag vill ha fler features också. San Andreas hade enorm potential, men det failade nåt enormt. Tänk t.ex. bara på alla byggnader man kunde gå in i, men det fanns inget där! Sån jävla besvikelse SA var på många sätt.

I nästa GTA skulle jag uppskatta om det var mer RPG över det faktiskt, med olika endings, kanske t.o.m. olika karaktärer att spela. Bara för att öka replay-value över det hela.
Citera
2006-12-13, 14:22
Medlem
vinnes avatar
Ingen jävla hiphop-getto-blingblingskit iallafall. Så jävla uttjatat så det inte är sant. Frågan är om rockstar klarar av att hitta på någonting nytt.
Citera
2006-12-13, 14:37
Medlem
Rubbes avatar
Hoppas inte det blir särskilt mycket större än San Andreas, som jag tyckte var snudd på för stort för sitt eget bästa. Jag skulle hellre se att man satsade mer på att finslipa den ytan man redan har och gärna lät ex fler byggnader stå öppna för att utforskas, med innehåll då givetvis, fler kul detaljer och minispel etc. Hellre det än att låta spelet växa en massa kvadratkilometer som sedan bara gör att man tröttnar på vissa uppdrag när man ska köra runt halva delstaten.
Citera
2006-12-13, 14:38
Medlem
DrSpankels avatar
Håller med många andra här.. INGET wannabe gangsta' hiphop-stuk denna gång eller förlora en konsument (mig). Fyf*n vad trött jag blev på SA.

Men om man ser hur de senaste 3 spelen sett ut så har det inte varit samma karaktär, story eller design, så jag kan nog vara ganska lugn endå.

Tycker också att de borde släppa de första bilderna snart.
Citera
2006-12-13, 14:41
Medlem
Hypnososs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Tycker också att de borde släppa de första bilderna snart.
Det är säkert långt kvar tills dess. Första bilderna på San Andreas dök inte upp förrän E3 2004. Du borde inte förvänta dig några bilder förrän maj, 2007, tidigast.
Citera
2006-12-13, 14:46
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
gör att man tröttnar på vissa uppdrag när man ska köra runt halva delstaten.
Inte då, det är ju bland det roligaste att kryssa runt på landsbygden mot sitt mål. Gärna i en Regina eller en Freeway
Citera
2006-12-13, 14:47
Medlem
DrSpankels avatar
Men nån liten testbild iaf
jag har liksom ingen aning om vad jag kan förvänta mig av nya grafikmotorn och behöver verkligen denna indikation på vad som komma skall

Jag hoppas för övrigt att insidan av bilarna är mer detaljerade, (eftersom jag tycker det är kul att köra bil i GTA i förstapersons-vyn). Backspegel, panel, ratt osv... lite mer "trovärdigt" tack.
Citera
2006-12-13, 14:53
Bannlyst
Jag skulle vilja se den nya staden belagd i europa, alltså kanske paris, london eller något sådant. dom tidigare spelen utspelades alla i usa.
Citera
2006-12-13, 14:55
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp0rm
Jag skulle vilja se den nya staden belagd i europa, alltså kanske paris, london eller något sådant. dom tidigare spelen utspelades alla i usa.
Nej, gud vilka trista bilar de skulle krylla av då :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in