2007-06-18, 20:01
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Och de misste rätten SNABBT SOM FAN redan i början av oegentligheterna?

Spekulera kan du göra med din mamma. Och glöm inte Måna.
Citera
2007-06-18, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Stabilt att han varken kommer ihåg handledarens namn, var skolan låg eller vad det kostade

Du förstår innebörden av "distans" va?
Är det post eller mailadressen han ska komma ihåg?

Enda misstaget muppen gjort är att flasha med sin lättvikts-MBA.
Citera
2007-06-18, 20:11
Medlem
spännande att en sån "akademisk tungviktare" passar på att få en till "tung" titel som kan äventyra hans karriär..
Citera
2007-06-18, 20:12
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Om dumsåssarna i tråden kunde ta och lugna ned sig lite!
Det finns ingenting som tyder på att han medvetet bluffat om någonting, han har läst på distans och sedemera lämnat in en uppsats, innan man anklagar någon för att fuska så bör man ha torrt på fötterna.
Att sedan angripa hans företagande under 90-2000talet är bara billigt, prova att sopa rent framför er egen dörr istället.
Såssarnas socialminister Ylva Johansson pissade iväg en kvarts miljard på ett företag inom e-learning under samma period, sätt det i proportion till Littorins 3 miljoner.

Sen kan man ju inte låta bli att le i mjug åt det faktum att han oavset en MBA eller inte ändå är högre utbildad än en majoritet av den förra regeringen som faktiskt var den lägst utbildade i hela EU, sug på den patrask!

haha... jaa du xallo... finns det NÅGOT som tyder på att han INTE köpt den där saken för att stärka upp sin CV... och nu när jag kollar noga så ser han lite bögig ut... alla fall hans läppar... men... det är väl nån annan tråd eller hur xallo?
Citera
2007-06-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shotgun
Nu lyckades jag visst reta upp inte mindre än 3 skribenter på mindre än en kvart. Intressant..
Man får intelligenta svar som: "E Lidingögrabben Littorin-bacon", vad det nu ska betyda samt "Haha bitter" och liknande...
Precis sådana svar som verkligen för tråden framåt.
Och ja - Senare decenniers socialdemokrater har gjort sig skyldig till en hel del roligt som vi på högerkanten med all rätta skrattat gott åt. Dessa saker har nämligen i dignitet vida överstigit en eventuell fejkad MBA.

Du lyckas knappast reta upp många, dina kommentarer är lika väntade som alla andra misslyckade högermänniskor som trots sitt hat mot (s) och sverige inte lyckats ta sig härifrån.
Hoppas du även har andra intressen här i livet förutom flashback!
Citera
2007-06-18, 20:21
Medlem
Therons avatar
Citat:
Vad har du för belägg för att det är en fake MBA? Han tog den på distans innan Fairfax miste rätten att dela ut MBA's och den är således helt legitim, måhända är den inte fullt lika omfattande som en fysisk utbildning men det är oviktigt, han har fullgjort kursplanen enligt de kriterier som fanns då och kan således hämta ut sitt diplom, vad är det som är så svårt att förstå?
Det kan jag svara på. Universitet som förlorar sin rätt till att ufärda examen kan ha gjort det pga att de sålt examensbevis till hugade spekulanter som inte har tid med sina studier. Med stor sannolikhet gjorde universitetet egna affärer långt innan dess. En examensrätt upphör inte så där pangbom.

Enkorruption att jämföra med skandinaviska högskolor som säljer dyra utbildningsplatser till bl.a. kinesiska studenter. Skolorna är beroende av deras pengar för sin fortlevnad. Från Danmark hörde jag om en högskola som sålde dyra studieplatser till kineser, men väldigt få av eleverna syntes överhuvudtaget till på skolan. De försvann spårlöst så fort deras plan landat på Kastrup! För kineserna var studieplatsen en biljett in i EU för att jobba svart inte för att studera. Jag tror en saknad student återfanns vid en razzia i Frankrike. Den skolan förlorade sin examensrätt.

Klart som sjutton att Littorin visste vad det var han gav sig in på. Går det nånstans att spela på när han lämnar regeringen?

* Bacon är ett slangutryck som betyder "dött kött som inte muslimer äter", alt. att man är smoked.
Citera
2007-06-18, 20:30
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
haha... jaa du xallo... finns det NÅGOT som tyder på att han INTE köpt den där saken för att stärka upp sin CV... och nu när jag kollar noga så ser han lite bögig ut... alla fall hans läppar... men... det är väl nån annan tråd eller hur xallo?

Det som tyder på att han inte köpt den är att han tog den tre år innan Fairfax miste rätten att dela ut MBA's och att han faktiskt skrivit en uppsats. Att en distans-MBA inte väger särskillt tungt kan jag hålla med om men att påstå att den inte skulle vara legitim är trams, Lousiana ändrade reglerna år 2000 och Fairfax miste sin licens att utfärda MBA's.

Vad magnus Ljungqvist har med den här tråden att göra vet nog bara du.

För övrigt så pågår samma disskusion i politik/inrikes, kanske är läge för mod att merga trådarna!
Citera
2007-06-18, 20:31
Medlem
colds avatar
Ha ha

Underbart. Undrar om idioten ens har äkta gymnasiebetyg??? Det är Alliansens största idiot på alla sätt och bevis. All respekt åt Calle Bildt i alla fall

Alliansens korthus fortsätter att falla..
Citera
2007-06-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Ha ha

Underbart. Undrar om idioten ens har äkta gymnasiebetyg??? Det är Alliansens största idiot på alla sätt och bevis. All respekt åt Calle Bildt i alla fall

Alliansens korthus fortsätter att falla..

Läser du öht något som skrivs i tråden?
Citera
2007-06-18, 20:38
Medlem
shotguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Du lyckas knappast reta upp många, dina kommentarer är lika väntade som alla andra misslyckade högermänniskor som trots sitt hat mot (s) och sverige inte lyckats ta sig härifrån.
Hoppas du även har andra intressen här i livet förutom flashback!

Och den jag lyckades reta upp mest var tydligen dig...
Vad vet du förresten om var jag sitter och skriver detta?
Citera
2007-06-18, 20:43
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Sen kan man ju inte låta bli att le i mjug åt det faktum att han oavset en MBA eller inte ändå är högre utbildad än en majoritet av den förra regeringen som faktiskt var den lägst utbildade i hela EU, sug på den patrask!

Var får du dom fantasierna ifrån? Han har en gymnasieutbildning och tre års företagsekonomi och nationalekonomi vid Lunds universitet, men har inte erlagt någon examen. Han lyckades dock tota ihop en C-uppsats......

Snacka om dubbelfejk.
Citera
2007-06-18, 20:44
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Det som tyder på att han inte köpt den är att han tog den tre år innan Fairfax miste rätten att dela ut MBA's och att han faktiskt skrivit en uppsats. Att en distans-MBA inte väger särskillt tungt kan jag hålla med om men att påstå att den inte skulle vara legitim är trams, Lousiana ändrade reglerna år 2000 och Fairfax miste sin licens att utfärda MBA's.

Vad magnus Ljungqvist har med den här tråden att göra vet nog bara du.

För övrigt så pågår samma disskusion i politik/inrikes, kanske är läge för mod att merga trådarna!

Vad vet du om nåt?? har du läst hans uppsats... finns det nått handfast bevis på att han inte bara köpte ett diplom??

helt rätt han har inget med Ljungqvist att göra... men... jag tycker det är skumt hur tonerna från dig och andra skiljer sig mellan trådarna... blir inte så trovärdigt när man i ena tråden pratar bögläppar och den andra ikläder sig nån typ av roll av friskfyr... (friskfyr är ett ord jag nyss kom på)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in