2010-07-08, 17:25
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Tycker du att det är roligt med sexuella övergrepp på minderåriga?
Idiot.
Nej, har jag skrivit det någonstans, idiot!
Citera
2010-07-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayenna
Det smartaste han kan göra just nu är att gå ut innan AB publiceras. Då äger han storyn. Dessutom tvivlar jag på att det han har gjort är värre än det som det spekuleras om i stugorna nu...

Ska han erkänna att han raggade på fjortisar? Blir svårt att äga då men trots allt BORDE det viktiga vara om det handlar om utsatta offer som manipuleras eller ej.
Citera
2010-07-08, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Nej, har jag skrivit det någonstans, idiot!
Din Smiley efter din parallell till Clintons cigarrsex fast med en minderårig indikerade det.
Citera
2010-07-08, 17:30
Medlem
Varför berättar inte Aftonbladet vad det hela handlar om? Berätta för den okunnige tack!
Citera
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Tycker du att det är roligt med sexuella övergrepp på minderåriga?
Idiot.
Har jag trampat på dina allianstår så ber jag om ursäkt, men jag tror inte att det är någon parkeringsbot som ligger bakom SOL:s avhopp.
Citera
Medlem
BaNffs avatar
"Förnekar du att du köpte sex" är min gissning.
Citera
2010-07-08, 17:31
Medlem
Grudaxs avatar
Hade han kört full så hade det blivit standardpaket 1A: En timeout på grund av personliga skäl. Knappast foten/avgå.

Det som hänt måste vara av en sån magnitud att det antingen skadar partiet ordentligt eller att han själv inser att det kommer bli ett helvetes liv kring honom och hans närstående om/när det kommer ut.

Som privatperson är det ju mycket lättare att ducka undan journalister än som valkampanjande politiker.

Citat:
Ursprungligen postat av Rot5
Det har alla människor gjort. Ingen större sak. Inget man går under jorden eller avgår för.

Att köpa sex är heller ingen stor sak men nu är det Sverige vi bor i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Varför berättar inte Aftonbladet vad det hela handlar om? Berätta för den okunnige tack!

Han är ingen offentlig person längre.
Citera
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Tänk sosseblaska och valår. Behövs det mer?
Citera
2010-07-08, 17:32
Medlem
Grudaxs avatar
De vill haussa upp det så mycket det går till att börja med. Eventuellt kanske de väntar på ännu mer snask.

Citat:
Citera
2010-07-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayenna
Det smartaste han kan göra just nu är att gå ut innan AB publiceras. Då äger han storyn. Dessutom tvivlar jag på att det han har gjort är värre än det som det spekuleras om i stugorna nu...

Nej det är Aftonbladet som har tillgång till Littorins gamla mail, de kan citera fritt ur dem och de har säkert mycket pikanta formuleringar. Erkänner han så finns det uppenbar risk att han också drar med sig Beatrice Ask i fallet.
Citera
2010-07-08, 17:33
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Tänk sosseblaska och valår. Behövs det mer?

och varför skulle sosseblaskan skydda en moderat? Tänk om, tänk rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in