2006-12-08, 12:26
Medlem
dIRe_s avatar
Har en kompis som försöker regga sig här men den har inte fått något aktiveringsmail. Jag testade då själv att göra ett konto men den verkade inte få något mail det heller.

Är det något knas med servrarna eller något?
Citera
2006-12-08, 14:32
Medlem
Snövits avatar
Det låter inge bra. Jag upplyser administartionen om problemet.
Citera
2006-12-08, 15:19
Medlem
filofaxs avatar
Jag har en "kompis" som reggade sig nyligen och det tog några dagar innan mailet kom. Då kom det två mail
Jaja. Det gick bra till slut.

Hur kommer det sig att ni har gjort så att man kan betala för att gå före i kön?
Citera
2006-12-08, 16:15
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det låter inge bra. Jag upplyser administartionen om problemet.

Det problemet hade jag med fast bara när jag skulle byta lösenord, mina gamla nick står fortfarande på "awaiting E-mail confirmation", inga mail i sikte....... -Lite synd jag trivdes med mina gamla namn så nu står de där oanvända och övergivna.
Citera
2006-12-08, 16:22
Medlem
johnny_viciouss avatar
Nu ska det hela tydligen vara löst.
Citera
2006-12-08, 16:34
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax

Hur kommer det sig att ni har gjort så att man kan betala för att gå före i kön?
Något fel med det?
Citera
2006-12-08, 20:08
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax

En av anledningarna att man måste vänta några dagar är för att inte troll ska kunna komma tillbaka hur som helst och härja runt.

Troll borde inte vilja betala pengar varje gång de ska komma tillbaka och bli bannade.

Om en användare däremot väldigt gärna snabbt vill posta finns ett sätt att komma runt väntetiden.

Jag tycker det är bra om det dessutom kommer in mer pengar till hårdvara och bandbredd är det väl ännu bättre?
Citera
2006-12-08, 20:13
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
En av anledningarna att man måste vänta några dagar är för att inte troll ska kunna komma tillbaka hur som helst och härja runt.

Troll borde inte vilja betala pengar varje gång de ska komma tillbaka och bli bannade.

Om en användare däremot väldigt gärna snabbt vill posta finns ett sätt att komma runt väntetiden.

Jag tycker det är bra om det dessutom kommer in mer pengar till hårdvara och bandbredd är det väl ännu bättre?
Okej, då är jag med. Jag tänkte annorlunda.. påbörjade en konspirationsteori i huvudet som jag aldrig orkade avsluta.
Men din förklaring får det hela att verka logiskt.
Tack Snövit.
Citera
2007-05-19, 14:56
Medlem
Krukväxts avatar
Kompisen har inte fått sitt mail. Att han inte kan börja skriva direkt är väl en sak men mailet ska väl skickas direkt?

(Ja, han har skrivit rätt adress och kollat skräpposten)

Tacksam för svar..
Citera
2007-05-19, 15:03
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukväxt
Kompisen har inte fått sitt mail. Att han inte kan börja skriva direkt är väl en sak men mailet ska väl skickas direkt?

(Ja, han har skrivit rätt adress och kollat skräpposten)

Tacksam för svar..

Hotmail blockar automatiskt skickade mail från Flashback.
Maila flashback@flashback-enterprises.ltd.uk och förklara ditt problem så kommer nog ett aktiveringsmail inom kort.
Alternativt registrera på en annan mail än hotmail.
Citera
2007-05-19, 15:17
Medlem
Krukväxts avatar
Det skall skrivas på engelska?
Citera
2007-05-19, 16:03
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Jag skrev mailet på svenska, men fick svar på engelska.
Det kan nog vara bra om din väns mail är på engelska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in