Jag söker en serie som är riktigt bra men av någon anledning så har jag glömt av namnet..
Serien handlar om en kille som jobbar på en affär där han även har träffat en tjej som han är kär i..
Denna kille är speciell då han måste utföra djävulens uppdrag, varje dag eller vecka eller vad det är så får han en låda med olika verktyg / redskap som han ska fånga själar med åt djävulen..
Söker en brittisk mini-serie som handlade om en snubbe som kidnappade en ganska ung tjej och tvingade henne att leva med honom som hans slav. Efter ca tio år i fångenskap träffar hon på sin gamla pojkvän som undrar var hon har hållit hus de senaste tio åren.
Vill minnas att det slutar med att hon rymmer.
Serien har sänts på SVT (tror jag) ett antal gånger de senaste åren och den är antagligen inspelade på 2000-talet. Tjejen hette Miriam eller något liknande.
Hej den serien jag söker är inte gammal, den visades på tv4fakta ganska nyligen och handlar om dem som får äran att städa upp på brottsplatserna i USA, det är inte dirty jobs osm visas på discovery channel, skulle vara väldans tacksam om någon visste vad programmet hette!
Hej den serien jag söker är inte gammal, den visades på tv4fakta ganska nyligen och handlar om dem som får äran att städa upp på brottsplatserna i USA, det är inte dirty jobs osm visas på discovery channel, skulle vara väldans tacksam om någon visste vad programmet hette!