Citat:
Ursprungligen postat av
Geomeister
Måste varit Sarah Lynott?
Född 1978 och idag cirka 48 år gammal. 12 år äldre än vad Phil själv någonsin blev. Tycker det är lätt att glömma hur unga vissa rockstjärnor lämnade oss. Hon ser bra ut och låter onekligen trevlig. Vad jag förstår var farmor (Philomena) riktigt trevlig mot alla fans genom åren också!
Får man fråga vad ni pratade om? Inte personliga grejer då kanske, men vilka ämnen? Pratade om resan i sig? Irland? Musik?
Ursäkta sent svar!
Jo, det var Sarah och vi satt och pratade om allt möjligt under flera kvällar, men musik snackade vi nog aldrig om. Det var ytterligare några damer runt middagsbordet och vi hade väldigt trevligt.
Vi var dock väldigt personliga och snackade om arbetsliv, barn, resor och livet i största allmänhet. Hon sa att hon bodde i England och jag minns inte om hon nämnde att hon var född på Irland.
Hon var otroligt vacker, charmig och sympatisk.
Jag retades lite med henne om "pommies", (öknamn på engelsmän) vilket hon inte riktigt uppskattade och jag satt mest och flinade illmarigt åt henne.
Därför blev jag mycket förvånad när hon kom och gav mig sin mejl-adress och ville ha min, innan hon skulle åka och jag reagerade direkt när jag såg hennes namn, men sa inget om det varken då eller senare.
Lite synd att kontakten ebbade ut.